2014. augusztus 10., vasárnap

Lush - Magnificent és Parsley Porridge

Visszatértem! :) Bocsánat, hogy ennyi ideig hallgattam, és nem írtam semmit, de ennek most vége, és újult erővel vagyok Köztetek! Juhéé! :) És hát mi mással is kezdhetném a visszatérést, mint a Lush nyári szappanjainak a tesztjével. Többen írtátok, hogy a szappanok érdekelnek Titeket, úgyhogy teljes erővel használtam őket, hogy írhassak róluk. Lássuk hát!


 
Mielőtt kitérnék külön a két szappanra, szeretnék írni a szappanokról úgy általában. Az igazság az, hogy sosem használtam szappant. Mindig a régi emlékeim jutottak eszembe a sima fehér olcsó szappanokról, amik csak szárították a bőrömet, és éppen ezért minden bajom volt velük. Valamint egy idő után csúnyán el is kezdtek szétrepedni, és a repedések feketék lettek. Biztos tudjátok hogy miről beszélek. Aztán amikor kaptam ezt a két szappant, gondoltam hátha ez más lesz. És valóban az :) Mindkettőt lelkesen használom olyannyira, hogy azóta egyre több szappant sikerült beszereznem. Imádom bennük hogy annyi félék, és hogy egy csomó mindenre jók. Van ami kifejezetten arc tisztító, de van olyan is, ami annyira hűsítő, hogy a forró nyári napokon élmény vele a lábmosás. Úgyhogy a szappanok nagy híve lettem :)
Ehhez még tartozik annyi, hogy annyira megszerettem a szappanokat, hogy a Férjemtől nászajándékba egy 8 rekeszes gyönyörű fa szappantartót kaptam, hogy mindig lehessen választani közülük :) Jöjjön akkor most már tényleg a fent említett két szappan!

Magnificent

Hivatalosan ezt írják róla:

"Érett és nedvdús mangószappan jókedvet árasztó citrom-, mandarin- és neroliolajjal.
Ez a frissítő szappan a luxusmennyiségben adagolt mangó- és citromillattal tested-lelked felébreszti. A gyümölcs nemcsak tisztítja a bőrt, hanem kitűnő táplálékforrásként is szolgál, mivel bőségesen tartalmaz vitaminokat, ásványi anyagokat és antioxidánsokat; kalcium, kálium, A-, E-, C- és többfajta B-vitamin egyaránt megtalálható benne. A szappanban virágos hangulatot árasztó tunéziai neroliolaj is van, mely jókedvre hangol és tonizálja a bőrt. Mindez a friss szicíliai citrom és a mandarin olajával együtt tökéletes szappan a bágyadt reggelekre."

itt már pár használat után látszik a szappan, de szerintem ez nem baj, nem csak "bontatlan" szappan lehet szép :)


























Amit a honlapon írnak róla, az mind igaz. Ebben is áll a nagyszerűsége. Imádom a mangó- és citromillatot amit a használata közben érzek. Pont ezek miatt az illatok miatt ez egy igazi nyári szappan. Általában csak kézmosásra használom, de előfordul, hogy reggelente ezzel mosom meg az arcomat, mert olyan frissítő az illata. És a hatása :)

A szappant a Lush bármelyik boltjában megvehetitek, vagy akár a neten is meg tudjátok rendelni.
(Azt érdemes tudni, hogy a boltban - tapasztalatom szerint - bármekkora darabot kérhettek a szappanból, kicsit is, nagyobbat is. Az ára ennek függvényében változhat.)

Parsley Porridge

Először nézzük most is, hogy mit írnak hivatalosan:

"Antibakteriális hatású gyógynövényes szappan petrezselyemmel.
Ez a szilárd szappan tökéletes harmóniában egyesíti magában az antibakterális kakukkfű- és teafaolajat a mélytisztító hatású, finomra őrölt zabpehellyel. A zabdara eltávolítja a száraz, elhalt hámsejteket, az aloe zselé pedig hűsít és revitalizál. Tökéletes zsíros, aknéra hajlamos bőrre."



Erről már többet tudok írni :) Először, amikor megszagoltam, annyira intenzív illata volt, hogy kicsit meg is ijedtem tőle. Ahogy írják, tényleg petrezselymes, gyógynövényes, teafaolajas. El tudjátok képzelni? Aztán olvastam, hogy ez a szappan kifejezetten jó a zsíros bőrre. Az én bőröm viszont normál, de inkább száraz. Kicsit szomorú voltam, hogy nem tudom majd használni, jaj mi lesz most. Aztán eszembe jutott, hogy a Férjem bőre viszont zsíros, és küzd is szegény a pattanásokkal, ilyesmikkel. Ajánlottam neki hogy használja esténként ezt, és mosson ezzel arcot. És bejött! :) Nagyon megszerette, én pedig örömmel látom hogy tényleg használja. Amennyire én látom, és ahogy beszélgettünk róla, az arca szebb lett. Persze újabb pattanások lesznek, de a bőre láthatóan tisztább. Szóval - az ő nevében is - bátran ajánlom ezt a zsíros, problémás bőrűeknek! 

Ezen kívül azért én is használom persze. Nagyon ügyes a Lush ugyanis, hogy a nyáron dobta piacra ezt a terméket. Mivel ügye nyáron meleg van, és mind izzadunk. Egy-egy nagyon meleg nap után, amikor érzem hogy az arcom tiszta ragacs, olyankor nagyon jó ezzel arcot mosni, mert igazán nagyon tisztít! Szóval érdemes erre is beruházni :)

Megvenni szintén a Lush boltokban tudjátok, vagy az interneten megrendelni.

Használtatok már valamilyen Lush szappant? Mi a véleményetek róla? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése