2015. május 21., csütörtök

Colour Alike PZN - 495




























A Colour Alike PZN kollekciója önmagában nem nagyon hozott lázba. De aztán felfedeztem a 496-os teal szépséget, és nem volt megállás. Közvetlenül előtte van a 495-ös kék szépség. Valamiért őt nem vettem meg rögtön, amit így utólag nem is értek. Aztán egyszer Zsóka kölcsönadta nekem ezt a lakkot, és én rögtön szerelembe is estem. Meg is vettem azóta, és még mindig nagy a szerelem. <3


Merthogy azon kívül, hogy a márkáját én már feltétel nélkül szeretem (megfizethető ár, és megbízható minőség!), a lakk színe valami elképesztő. 

Annyira különleges kék, hogy engem már az sem zavarna, ha nem lenne holo. Merthogy pluszban holo is. Ez ugyan a képeken nem látszik, de a gyakorlott felhasználók észrevehetik benne a holo részecskéket. És higgyétek el, hogy napfényben szivárványozik. <3 De mondom, engem az sem zavarna, ha nem így lenne, mert ez a szín...
































Nem hiszem hogy fogok tudni ennél értelmesebbet írni. :D Viszont azt mindenképp meg kell említenem, hogy egy rétegben tényleg tökéletesen fedett. Annyira, hogy csak a felkenést követő napon kentem fel még egy réteget rá, pusztán azért, hogy kenegethessek. (Ez beteg dolog vajon? :D) Szóval én minden tulajdonságát imádom. :)

























Felesleges is minden további szó. Kék rajongóknak kötelező! Ehhez fogható színt én még nem láttam, és szerintem ez senki gyűjteményéből nem hiányozhat. :) A lakk a Nailland-nél épp van is készleten, szóval csak egy kattintás és a tiétek lehet! :) Viszont ahogy így ránéztem a webshopra, erősen elkezdett érdekelni a 497-es lila lakk... Ha olyan, mint az előző két testvére, akkor nem is kérdés, hogy kell-e nekem. ;)

Hogy tetszik nektek ez a lakk?
Szeretitek a kék lakkokat?

12 megjegyzés:

  1. Hjajj, ezek a CA lakkok, olyanok, mint a nemistudommi... a "gyűjtsd össze mind", tudod. :D Egyszerűen annyira elvarázsolnak, hogy legszívesebben megvenném a legújabb nyári holókat (miiiind), meg a PZN többi tagját, és zöldeket, és áá... ami abszurd, mert tudom, hogy milyen színeket használok és szeretek de ezek egyszerűen belemásznak az ember agyába. :D :D Ez nekem is megvan és valami gyönyörűséges, akár még nyomdázva is. <3 (Bár azokat a képeket nem fogom közzétenni, mert fotózás és lemosás után derült ki, hogy a körömágyamat elképesztően megfogta, apróbb részeken, borzalmasan néz ki...:/) De hjajj... kell a lila is. *_* Na majd a vizsgaidőszak végén! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pokémon? ;)
      Teljesen átérzem amit írsz... Belemásznak az ember agyába, és egyszerűen nem tágítanak. Ráadásul ár/érték arányban egyszerűen verhetetlenek. Én már le sem beszélem magam egy-egy új árnyalatról. :D

      Törlés
  2. Tényleg remek márka a CA, de ez a szín annyira most nem tetszik, és hát munka miatt inkább szolidabb manikat csinálok, háttérbe is szorultak a sötétkék-fekete-sötétebb zöld lakkok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértem, ez nem éppen munka kompatibilis lakk. :) Viszont a nyárra szerintem elég jó. Mondjuk egy nyaralásra. ;)

      Törlés
  3. Jó újra a posztodat olvasgatni. :)
    Nagyon szép az a lakk! Még nincs CA lakom, de mindig olyan jókat írsz róluk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vegyél CA lakkokat!! Komolyan, nem bánod meg. Esetleg van olyan, amelyik érdekel? :)

      Törlés
  4. De örülök, hogy visszatértél!!!! Ugyehogyugye mennyire ey is ütős darab?? Remélem még jóóó sokáig lesz minden kollekció a Naillandben, mert igencsak hevesen vert a szívem, mikor megláttam a nyári újdonságokat... Ha esetleg veszel 517, 518, 570, 573 vagy 574et akkor majd gondolj rám :):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az 517-esről nemsokára lesz poszt, és asszem az 570-es és a 73-as is megvan itthon. ;) (Csak most lusta vagyok felállni és megnézni :D)

      Törlés
  5. Ezt is megvettem meg a 496-ot és a 497-et is. Mind annyira szép! Most az új kollekcióból is kinéztem párat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És miket néztél ki? Vagy meg is vetted azóta? :) Az új kollekcióból én csak kettőt vettem meg, de lehet hogy majd még elcsábulok. :)

      Törlés
  6. Nagyon csodás színű ez a lakk :) Imádni való, fel is írom a listámra :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon helyes, mindenképp vedd meg! :) Nyárra kötelező. :)

      Törlés