2015. július 20., hétfő

Mostanában :)

Nem is tudom hol kezdjem... Biztos feltűnt nektek, hogy elég inaktív voltam mostanában. Az utóbbi pár hónapban úgy havi egy posztot sikerült összehoznom. Ezen persze nem görcsöltem, ahogy most sem teszem. Azt éreztem, hogy most nem tudnám szívvel-lélekkel, és az első lelkesedéssel csinálni a dolgot, akkor meg minek? Remélem jól gondoltam, és Ti is szívesebben olvastok egy szívből jövő posztot, mint sok olyat, amit csak azért írok, mert "kell" írnom. 

Mindenesetre ezért a szünetért, és főleg azért, mert megmagyarázatlan maradt bocsánatot kérek Tőletek! A lakkok még mindig fontos helyet foglalnak el az életemben, ha nem is a legfontosabbat. Igaziból egy konkrét dologról szeretnék írni most... :)

Szóval babát várok! Vagyis ketten várjuk a férjemmel. :) Ez a blog életében is nyilvánvalóan fontos dolog, hiszen -ahogy arra már fentebb utaltam- a prioritások kicsit megváltoztak. Azt nem tervezem semmiképp, hogy átalakulok baba-bloggá (vagy ennek mi a szakkifejezése? :D). Egyszerűen nem nekem való az, hogy leírjam a véleményemet dolgokról. Maximum néha lesz egy-két személyesebb bejegyzés (mint eddig is egyébként), és fontos helyet fog benne elfoglalni az új családtag is. :)

Egyébként minden a legnagyobb rendben van, már betöltöttem a 15. hetet, és szépen növöget a kis babó. A várandósság elejét eléggé megszenvedtem, minden nap rosszul voltam, de szerencsére ennek vége lett. :) Úgyhogy most nagyon élvezem, hogy ugyan már itt van ő, de azért még ketten vagyunk a férjemmel. :) Tényleg nagyon izgalmas érzés! (Én csak ajánlani tudom mindenkinek. :))

Remélem hogy így is velem maradtok, és továbbra is olvasni fogtok lelkesen, ahogy eddig tettétek! <3


20 megjegyzés:

  1. Basszus, tudtam, amint elolvastam a címet! Gratulálok! Csodás lesz! :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, megérzés. :) Köszönjük, már nagyon várjuk! :) :) :)

      Törlés
  2. Hűha, nagy változás :D Gratulálok!! Engem érdekelne a babás poszt is, persze csak amennyit meg akarsz majd osztani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük!! :) Mindenképp lesz ám babás poszt, csak az észt nem akarom osztani, hogy mi a legtutibb. Soha, semmiről, mert abból semmi jó nem származik. :)

      Törlés
  3. Gratulálok hozzá!! (-: Én is Veled maradok a blogon, szeretem a stílusodat, és azért érdekelni fog a "babó" is. ((-: Nagyon jó egészséget kívánok!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük! :) Nagyon kedveseket írtál, ezt külön köszönöm. :*

      Törlés
  4. Gratulálok! :)
    A címből én is sejtettem a dolgot :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Pancsi! :) És igen, nehéz a titokzatosság. :D

      Törlés
  5. Gratulálok nektek! Jó egészséget kívánok! :))

    VálaszTörlés
  6. Rita <3 Ritababa <3 (de tudod úgyis. :) )

    VálaszTörlés
  7. Azta, Rita, hatalmas gratuláció Nektek!!!! :))
    Sok boldogságot, örömet majd a piciben. :) Én várom a posztokat. :)

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok itt is. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy kislány vagy kisfiú a 'babó' ☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük Ági! :* Képzeld, én már háromszor is azt álmodtam, hogy lány lesz, mondjuk nem tudom, hogy ez jelent-e valamit. :D

      Törlés
  9. Gratulálok, örülök nektek! :)

    VálaszTörlés