2015. március 30., hétfő

ManiCute - Kávé és csoki























Az a megtiszteltetés ért, hogy mostantól én is tagja vagyok a ManiCute csapatnak! :) Két hetente hétfőnként vannak a posztok, ahogy azt már megszokhattátok, és mostantól én is lelkes alkotó leszek. Legalábbis remélem. :) A mai téma a kávé és a csoki. Nyammi!

Imádom a kávét, viszont a csokit már kevésbé. Nem vagyok édesszájú, ezt tudjátok. Viszont ami a témáról rögtön eszembe jutott, az a Kinder csoki. Mindenki tudja, ügye, hogy miről van szó. :)























Így ezt próbáltam reprodukálni a körmeimen. Nem lett valami menő, vagy szép, de azért a Kinder eszembe jut róla, és jelenleg ez a lényeg. :))



























Sajnos a mutató ujjamon sikerült a fedőlakkal összepirosoznom a fehér részt, de ennyi baj legyen. A fehér lakk a Moyra sima kollekciós fehérje, ami tényleg nagyon jó lakk! *_* Pirosnak pedig a két évvel ezelőtti Essence karácsonyi trendkiadásából használtam az egyik kétvégű lakkot. Szerintem eltaláltam a színeket. :)

Hogy tetszik? Eszetekbe jutott róla a Kinder csoki? :)


19 megjegyzés:

  1. fuuu a tiéd a legjobb.Imádom a Kinder csokit :)

    VálaszTörlés
  2. Juj, ez nagyon jó lett! A Kinder csokit én is imádom! :)

    VálaszTörlés
  3. annyira jó és egyedi megközelítés! :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem is kedvencem a Kinder,pedig nem vagyok nagy csokievő!:) Nagyon jó ötlet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem vagyok az, de a Kinder klasszikus. :) Köszönöm. :)

      Törlés
  5. Hehe, micsoda ötlet :D Jó lett :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó ötlet! :)

    VálaszTörlés