2015. március 7., szombat

Mundo de Unas - Reddish


























Nem újdonság, hogy ha piros lakkal szeretnénk nyomdázni, akkor bizony nagyon nehéz dolgunk van. Mindig rózsaszín lesz, vagy narancssárga, vagy bármi más, de piros nagyon ritkán. Keresem is régóta a tökéletes piros nyomdalakkot. Aztán mikor megjelentek a Nailland-nél a Mundo de Unas nyomdalakkok, akkor egyértelművé vált, hogy itt lesz a tökéletes piros. Úgyhogy jöjjön ma a Reddish!


Azért erre a lakkra esett a választásom, és nem a Red nevű árnyalatra, mert Edinánál nem olvastam róla túl meggyőző dolgokat. Meg aztán kutattam is egy kicsit, és a Reddish-t több helyen is láttam valóban pirosnak mind feketén, mind fehéren. Így gondoltam, egy próbát mindenképp megér.

Két manit készítettem, az egyik fehér a másik fekete. A nyomdalemez pedig mindkét esetben a MoYou Pro XL 20-as lemeze, mivel érkezett egy kérés, hogy jó lenne több manit látni a lemezzel. :)

Elsőként nézzük, hogy teljesített fehéren!
































Hát így. A két középső ujjamon van a Reddish. (A másik kettő nem fontos, így azokról nem írok részletesen. Mindenesetre ott sima piros lakkra nyomdáztam fehérrel.) Szóval látjátok, hogy a Reddish bizony narancssárga lesz. Illetve azért nem ilyen egyértelmű. Inkább narancssárgás pirosnak mondanám, vagy talán kicsit téglásnak. Nehéz egészen pontosan leírni a színét. 




























Kicsit frucsán néz ki így egymás mellett a narancs és a piros. Olyan jó lett volna, ha igazi piros lesz a nyomdalakk is! Na de mindegy, ez ilyen. :) Azt látjátok, hogy a fehér lakkal tökéletesen sikerült nyomdázni, de a MdU lakk picit elcsúszott. Nos, még gyakorolni kell a velük való nyomdázást. :)

És most jöjjön a fekete! (Az interneten főleg feketén nézett ki egyébként pirosnak ez a nyomdalakk.)


































De sajnos nekem itt sem lett piros. :( Egy fokkal mondjuk már jobb a helyzet mint a fehérnél, de még mindig nem tökéletes. 



























Azt nem mondom, hogy csúnya, de azért nem is olyan, mint amilyenre vágytam. Mindenesetre ha már nem igazi piros ez a lakk, annyi azért elmondható róla, hogy a bőrömet nem fogta be, és a nyomdapárnát sem. Biztosan lehetne olyan színt találni, amin tényleg piros lenne. Majd még kutatom. Kár egyébként érte, mert a márka eddig próbált összes többi lakkját imádtam. Erre jó példa ez a bejegyzés. :)

Összességében ha piros nyomdalakkot szeretnétek, én nem ajánlom kifejezetten a Reddish-t. Van egy Golden Rose Rich Color lakk, ami sokkal szebb piros lesz feketén és fehéren is. Nemsokára majd írok róla. ;) Mindenesetre ez a lakk is elmegy egynek, de nem tökéletes. Sajnos. Na de ilyen is van. :)

Nektek tetszik? Van tökéletes piros nyomdalakkotok?

15 megjegyzés:

  1. Sajnos az MDU eddig engem se győzött meg. Egy kifejezett nyomdalakktól elvárnám, hogy tökéletesen éles legyen a minta, határozott a szín és úgy látom, hogy nem csak nálad, hanem másoknál se tudták ezt teljesíteni. Szerintem ennél az A-England onecoater lakkjai sokkal jobbak nyomdázásra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, félreértés ne essék, én teljesen odavagyok a MdU nyomdalakkokért! Azóta bővítettem a bejegyzést, a végén leírtam, hogy eddig miket próbáltam, és hogy azok maximálisan működtek. :) A piros egy veszélyes szín, ha nyomdázásról van szó. Egyébként én ajánlom ezeket a lakkokat. Itt mondjuk a nyomdázás is béna, amit vállalok, de azóta sikerült már többször tökéletesen. :) Viszont azt sajnálom, hogy neked nem jöttek be. :( Miket próbáltál?

      Törlés
  2. Én teljesen odáig vagyok a Mundo lakkokért!!! Szuper pigmentáltak,tökéletesen lehet velük nyomdázni.Ami zavar a szaga!!! :D
    Amúgy sok Konad is megfogja a nyomdázópárnát,engem ez különösebben nem zavar!
    Viszont ez a Reddish nekem nem tetszik,elég érdekes a színe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is egyébként, az összes többi színüket _imádom_. :))) Egészen más érzés ezekkel nyomdázni! A szagukhoz egyébként én már teljesen hozzászoktam, sőt, kezdem megkedvelni. :D Engem sem zavar, ha megfogja a párnát, előbb utóbb úgyis lekopik. :)

      Törlés
  3. Ennek sajnos köze nincs a piroshoz :( A dashica piros nyomdázólakk legalább piros is marad a fehér alapon. Feketén az sem tökéletes, de ennél sokkal jobb. Örülök, hogy nem vettem meg ezt a mundot, pedig már a kosaramban is volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen. :/ Lehet hogy érdemes lesz akkor beruháznom egy Dashica piros nyomdalakkra. Mondjuk nem tudom mennyire használnám ki, ezt is csak a poszt kedvéért vettem. :/ Viszont az összes többi MdU tökéletes!! :)

      Törlés
  4. Nekem a világosszürke MDU-val voltak gondjaim, de a többi tök jó volt. Nyilván szokni kell a használatát, de jók azért. Viszont ez tényleg nem piros. Ez egy pirosas valami :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én tegnap elég sokat használtam őket, és azóta újra teljes a szerelem. :) Nekem a világosszürke jól működött. Viszont ezt nem ajánlom. :(

      Törlés
  5. Sajnos tényleg nem piros. :(
    De köszi a tesztet, még ha rosszat is kellett írnod.. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen. :) Sajnálom én is, hogy ezt kellett írnom, de hát nem lehet minden tökéletes. :)

      Törlés
  6. Sima Rimmel seconds lakkal szoktam nagy ritkán nyomdázni, mert az semmi másra nem jó. Na, az szép piros lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, le tudnád írni, hogy mi a neve annak a Rimmel lakknak? :)

      Törlés
    2. Sima 60 Seconds piros lakk, de úúúgy utálom, mert 1 napig bírja körmöm. Nyomdázni jó. Hazamegyek, megnézem, megírom.

      Törlés
  7. Szuper, hogy azt is megmutatod, ami nem annyira működik!
    Szerencsére ezt nem rendeltem meg, mivel piros nyomdázólakkom van még, mégpedig Konad márkájú, és azzal meg vagyok elégedve, fehéren is szép piros.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a lakkok világa sem tökéletes (közel sem) meg kell mutatni ezt is. :) Ú, a Konad is jól hangzik! És feketén hogy teljesít?

      Törlés