2014. február 18., kedd

Esküvőszervezés - A meghívó

Az életem mostanában a tanulás - szakdolgozat - esküvő háromszögben zajlik, és azt hiszem hogy ebből a legérdekesebb az esküvő :) Szóval gondoltam, hogy írok nektek egy picit a meghívóról!

Mivel a mi esküvőnk július végén lesz, ezért a meghívó még csak gondolatban létezik. De gondolatban már szépen alakul - legalábbis részemről :) Amiben hamar megegyeztünk (igaziból meg sem kellett egyezni, mert mindkettőnk számára egyértelmű volt) az az volt, hogy mindenképp saját készítésű meghívót szeretnénk. Ez egyrészt nagyon egyedi is lehet, és kiélheti az ember a kreativitását. Másrészt biztosan olyan lesz, amilyet szeretne. Harmadrészt meg költséghatékonyabb is, mintha valaki mással csináltatnánk.

A másik - számomra különösen is fontos dolog - az volt, hogy milyen idézet legyen a meghívón. Vagy a meghívóban. Annyira sok szép szerelmes vers van, vagy nem is csak vers, hanem sima idézet. A versmániámból kifolyólag meg általában úgy vagyok, hogy elkezdem falni a szavakat, és nem tudok leállni. Ez azért eléggé nehezíti egy sor kiválasztását... Gondolhatjátok :) Meg aztán olyat is szeretne az ember, ami kifejező, vagy illik rájuk, ilyesmi. Szerencsére jött a megvilágosodás, és egyik nap eszembe jutott egy Weöres Sándor idézet, amiben végül meg is egyeztünk.

"Örömöm sokszorozódjék a te örömödben. Hiányosságom váljék jósággá benned."

A továbbiakban pedig mutatnék pár képet, hogy nekem milyen megoldások tetszenek. Az a vicces, hogy például ma amikor ültem az egyetemen egy előadáson, már ott is meghívó vázlatokat rajzolgattam magamnak :) (meg a mögöttem ülő lánynak, szia Detti! ;))

nagyon tetszik a kotta is mint dekorációs elem, kár hogy nem vagyunk mindketten zenészek... (félreértés ne essék, én nem vagyok zenész, Ő az :))




Láthatjátok hát, hogy nekem leginkább ez a csipkés, barnás, rusztikusabb, egyszerűbb megoldás tetszik. Remélem sikerül majd kitalálnunk valami nagyon szépet! :) Bár nem féltem magunkat... 

Ha valakit érdekel még, akkor itt - a meghívókon kívül - még nagyon sok szépséget is talál :) (És ezzel sikeresen reklámoztam is az egyik kedvenc esküvői blogomat!)


2 megjegyzés: