2014. április 17., csütörtök

Helyzetjelentés

Olyan régen írtam már, és kicsit rosszul is érzem magam, hogy ennyire elhanyagolom mostanában a blogot... Ez nem jó így! Viszont most még április végéig sajnos ez lesz. Hogy miért? Április 29-ig kell leadnom a szakdolgozatomat, és jelenleg a felénél tartok. Így nagy munkában vagyok, és az erőm legnagyobb részét ez köti le. Vannak persze ötleteim ide is, és rengeteg fotó van már kész, de egyszerűen nem tudok erre koncentrálni :( Írni kell most, csak írni! Szeretném, ha jól sikerülne ez a szakdolgozat! :)

Egyébként ha valakit érdekel, akkor elárulom, hogy a témám az a mesék szerepe a hitoktatásban. Nagyon aranyos téma (komolyan ez a jó szó rá) és nagyon közel áll a szívemhez. Van ebben minden: pedagógia, pszichológia és mese, mese, mese :) Szóval élvezem a munkát, és elég motivált is vagyok az utóbbi időben. Ennek azért lehet örülni! Kívánjatok hát sok szerencsét, és tartsatok ki! Nemsokára visszatérek :)


3 megjegyzés:

  1. Nagyon jól hangzik a témád! Lehet, hogy nagy kérés, de ha elkészült, és elégedett vagy vele, én szívesem el is olvasnám, akár csak egy részét is, ugyanis pszichológián annak idején a mesékkel foglalkozó órák voltak a kedvenceim, és jó pár ezt boncolgató könyvet is olvastam, viszont a hitoktatással való kapcsolat abszolút új szemszög lenne számomra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Örülök hogy érdekel a téma, és annak meg főleg hogy te is szereted a meséket! Szóval szívesen elküldöm, nagy öröm lenne ha elolvasnád. Amint kész lesz, szólok! :)

      Törlés
    2. Ó, de drága vagy, köszönöm szépen! Várom a jelentkezésedet :-)

      Törlés