2014. április 25., péntek

Nailland haul

Itt vagyok, ragyogok! Örülök most nagyon, hogy újra ilyen aktív lehetek itt a blogon :) Ennek az az apropója, hogy a szakdolgozatom a vége felé halad, illetve már ott is van tulajdonképpen, mivel a főszöveget megírtam. Pont :) A bibliográfia, meg ilyen apróságok vannak már csak hátra, de az nem nagy dolog, inkább csak figyelni kell, mint gondolkozni. Szóval a nagy örömködés közepette arra gondoltam, hogy épp itt az ideje, hogy megajándékozzam magam egy kis körömlakk vásárlással. És hol máshol tehettem volna meg ezt, mint a csodás Nailland-ben? Juhhú :)

Listát nem írtam, annyit tudtam, hogy egy Golden Rose nude lakkot szeretnék, és hogy a Barry M márkát is ki kell próbálnom most már. Szerencsére valahogy olyan jól működöm, hogy amikor elindulok, meg út közben is, kb. 500 lakkot akarok egyszerre, de aztán a pult előtt ácsorogva már csak jóval kevesebbre vágyom. Így történt ez most is. Íme a zsákmány:




























Részletesebben picit balról jobbra. 

Golden Rose rich color 10: Szeretem a GR-nak ezt a vonalát, mert számomra tökéletes az ecset szélessége, és a lakkok minősége is csodás. Ráadásul olcsó. Szóval alap színekből szerintem csak innen érdemes betárazni. Ez a szín egy kicsit sötétebb nude, de én pont ezt szeretem, szépen illik a bőröm színéhez. 

Golden Rose matte 19: Ezt a lakkot nem terveztem megvenni, de amikor megláttam és kipróbáltam egyszerűen nem tudtam otthagyni. Alapból szeretem a matt lakkokat (is) és hát ez a szín teljesen elvarázsolt. (Meg egy kicsit ez a menő üveg is ^^) Annyira szép kékes. Igaziból nem is tudom, hogy ez milyen szín :S De szép, és ez a lényeg *-*

Barry M Gelly Hi-Shine Blue Grape: Nos, tudom hogy ez nem egy tipikusan tavaszi, vagy nyári árnyalat, de én erre a lakkra a Nailland nyitása óta vágyom! Nem is értem hogy hogy bírtam eddig. Tuti ezt fogom elsőként kipróbálni, annyira izgatja a fantáziámat. Persze papíron már kipróbáltam, remegett is a térdem :) Azt hiszem nem kell tovább regélnem róla ^^

És a végére jöjjön egy bónusz :) Merthogy a Rossmannba is betértem, ha már ott voltam, és biztosan sokan tudjátok, hogy éppen Lovely akció van, és ha az embernek még 10%-os kuponja is van, akkor egyszerűen muszáj bemenni :)




























Lovely St. Tropez Nr. 3: Extra cuki selyemfényű rózsaszín. Kellett. Egészen egyszerűen ennyi. Már az ő kipróbálását is nagyon várom :)

Melyik tetszik nektek a legjobban? Kíváncsiak vagytok valamelyikre? :)

6 megjegyzés:

  1. Alapvetően a Barry M Gelly lakkok nagyon érdekelnek, viszont a Golden Rose rich color lakk valami csodásan néz ki a képen! Szóval erre a kettőre vagyok kíváncsi! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oksi, remélem hozzák majd a várt színeket és hatást :) egyébként a GR tényleg annyira szép! Nem is értem hogy tetszhet ennyire :D

      Törlés
  2. GR forever!! :D (szóval természetesen a GR-okra szavazok :) )

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a szakdolgozathoz, innen már tényleg könnyebb lesz! Nekem a Barry M lakk tetszik nagyon :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ú, tényleg, a szakdoga! Pedig tegnap még eszembe is jutott reggel, hogy átküldöm neked, de aztán elúsztam. Na de most ;)

      Törlés