2014. július 19., szombat

ANNY 218 runway bunny + Moyra 43

Képzeljétek, már csak egy hét van hátra az esküvőnkig! :) Olyan jó! Ennek örömére ma két lakkot is hoztam Nektek bemutatni :)
A kettő közül az ANNY lakknak van különös története. Ugyanis ez a lakk alapáron 3000 Ft, amit soha nem adnék ki érte. Ha már ennyit áldoznék lakkra, az legyen PP vagy Zoya, vagy valami egészen különleges. Viszont történt múltkor, hogy a Vőlegényemmel (hamarosan már a Férjem lesz ^^) elmentünk egy garázsvásárba, ahol több lakk is volt. Ez is, mindössze 500 forintért. Gondolhatjátok, rögtön a kosaramban landolt. Na de ennyit a történetről, jöjjenek a képek!





























Nézzük először az ANNY lakkot! Ez egy sima krém finisű lakk, ami nagyon szép szürke. Illetve szürkéslila. Egy rétegben már szépen fedett, de azért kellett a kettő belőle, mert itt-ott bénáztam kicsit. Ezen kívül semmi különöset nem tudok róla mondani. Azt viszont igen, hogy teljes áron soha nem vettem volna meg... (Ezt nem győzöm hangsúlyozni.)

A Moyra lakk egy régebbi darab, és nem is értem, hogy eddig miért nem figyeltem fel rá. Ez ugyanis egy gyönyörű holografikus lakk. A színe nagyon szép lila. Ez is egy réteges, de én kettőt használtam :) Érdekes lenne összehasonlítani a másik két (lila és rózsaszín) Moyra holografikus lakkal... Hm, ez talán egy újabb bejegyzés lesz majd :)

És hogy ne legyen unalmas a dolog, kicsit variáltam a színekkel a körmeimen. Íme!

árnyékban (és a következő kettőn is)



és napfényben. Itt látszik, hogy milyen szép holo is ez a Moyra :) *-*





























9 megjegyzés:

  1. Szép manikűr, micsoda mázlid van az Anny lakkal. Szerintem ez nem nagyon holografikus, bár lehet, vannak benne holos csillámok, de úgy az egész nem kelti holos lakk benyomását. Mindenesetre nagyon szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet hogy igazad van... Közben nézegettem a többi holo Moyrát, és tényleg milyen más :O De nekem ez valahogy épp jobban tetszik :)

      Törlés
    2. Nekem is nagyon tetszik, a tartóssága jobb, mint a holosoké?

      Törlés
    3. Én úgy vettem észre, hogy igen. Meg felkenni is könnyebb, ugyanis nem szedi fel az előző réteget (mint a holo-sok...) Bátran ajánlom!

      Törlés
    4. Köszi. Megnézem, úgyis esedékes a séta a háztartási boltba, hátha megjött a Sea Salt kollekció :) Meg Bubble Gumból is már csak egy volt, lefosztották az új kollekciót, hátha van új szín.

      Törlés
  2. Az ilyen manikűrjeidért odáig és vissza vagyok. :-) Egyébként nagyon kíváncsi vagyok, hogy az esküvődre milyen manikűr mellett döntesz majd. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen ^^ És az esküvős lakkomra én is kíváncsi vagyok jelenleg :D :D De poszt tuti lesz róla :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik, jól áll nagyon az Anny árnyalata (persze a Moyra is:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, kedves vagy! Jaj, a Moyra olyan szép :)

      Törlés