2014. július 8., kedd

Esküvőszervezés 3. - a meghívókészítés

Képzeljétek, már nagyon izgatott vagyok, mert pontosan 18 nap múlva lesz az esküvőnk! :) Ennek kapcsán gondoltam, hogy megosztom Veletek, hogy hogyan is készítettük a meghívónkat! Arról már írtam egy bejegyzést, hogy milyen meghívót szeretnék, úgyhogy most nézzük meg, hogy milyen is lett az igazi! 

Ez a bejegyzés amolyan képes beszámoló lesz :) Szóval vigyázat, sok kép következik!

"Örömöm sokszorozódjék a te örömödben. Hiányosságom váljék jósággá benned."



Miután papíron megterveztük, hogy milyen is legyen a meghívó, az első lépés a sablon kivágása volt

igen, az egyik legfontosabb feladat: összeírni, hogy hány darabot is kell készíteni
ezután kimértük, hogy egy papírból hány meghívó jön majd ki, illetve hogy hogyan a legoptimálisabb a papírokat kivágni

aztán következett a vágás :) (ezt a részt én csak néztem, mert nem bánok valami ügyesen a pengével)
a vágás után a kész papírokat be kellett hajtani szépen. Ehhez egy óriási vonalzót használtunk. (most komolyan, láttatok már ekkora vonalzót? :D)

a még behajtatlan meghívók, és a sör, amit közben vettem magunknak

és szép volt a körmöm :)

a behajtás egy újabb fázisa
a meghívók, és egy már alakul is :)
 
közben a Vőlegényem kivágta a meghívó belsejét díszítő madárfészek papírt (mi legalábbis így hívtuk)
mindeközben én szétvágtam a meghívót összekötő szalagot

aztán csiszolópapírral (érzitek?) megcsiszoltam a meghívók szélét, hogy mindenhol egységes legyen

és következett a meghívók behajtása. Ezt a műveletet úgy csináltam, hogy egy filctollal végiggörgettem a meghívón kétszer, így szépen lesimult

tádámm, készen lettek :)
aztán következett a szövegek beragasztása. Erre a műveletre nagyon alkalmasnak bizonyultak a régi Glamour és Joy újságok :D Örömmel ragasztgattuk össze a modellek fejét és testét :D


és bent az idézet :)

pontosan odamértük az összes papírt, volt hozzá külön szerszámunk!



ugyanez a művelet, csak a (koszos körmű) Vőlegényem által végezve :)

A ragasztás után beleírtuk a megszólítást, mindenkinek kézzel :)

aztán alá is írtuk (ez nehéz feladat volt, komolyan...)

az egyik utolsó lépésként a kész meghívókba beleraktuk a madárfészek papírt

és mindezt egy éjszakára beraktuk préselni, az alaptörvény és a grammatika tankönyv közé :D (a tetején egy baromira nehéz vasdarab segíti a préselődést)

Ezután már csak a szalagokat kellett belerakni a meghívókba, és össze kellett kötni őket. Ez elég nehéz feladat volt, de sikeresen megcsináltuk :) A kész meghívók pedig így néznek ki:






























Remélem tetszik Nektek, én nagyon megszerettem ezt a meghívót :) Egyet persze magunknak is készítettünk, szóval lesz emlékbe is. A legjobb az volt az egészben, hogy teljesen egyedül csináltuk, és így pontosan olyan lehetett, amilyet szerettünk volna. Szerintem nagyon jó móka volt együtt dolgozni rajta, és egy napnál nem tartott tovább megcsinálni :)

8 megjegyzés:

  1. Ahh, nagyon szép lett! És főleg különleges azáltal, hogy teljesen ti csináltátok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük ^^ Szerintem is abban van a legnagyobb értéke, hogy közös munka :)

      Törlés
  2. Nagyon jó ötlet! Én is szeretem az egyedi dolgokat, ötletes és szép lett. Az eljegyzésre mi is itthon készítettük, csak persze az jóval egyszerűbb volt. (-:
    Remélem lesz majd esküvői poszt is. ((-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Szeretnék egy esküvős posztot mindenképp, amint vége lesz és lesznek képek is :) A körmömről mindenesetre tuti lesz külön bejegyzés :)

      Törlés
  3. Szerintem mi nem tudnánk összehozni ezt a szép meghívót, nagyon ügyesek vagytok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük :) Szerintem ha elég lelkesek vagytok, akkor alkothattok ilyet ;)

      Törlés
  4. Ez is milyen remek ötlet, hogy közösen csináltátok a meghívót! :) Nagyon ügyesek vagytok mind a ketten! :) És tényleg szép volt a körmöd ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük! :) És tényleg szép volt. ;) Kösziii. :) (Ez egyáltalán nem lett értelmes komment, bocsi. :D)

      Törlés