2015. április 9., csütörtök

Moyra Pastel Shades - 604, 605





























Nemrég írtam már három Moyra pasztell lakkról, amik azóta nagy kedvenceim lettek. Illetve hát már akkor is szerettem őket, szóval végülis a kedvenceim maradtak. Amiért még mindig érdemes ezekről a lakkokról írni az az, hogy kifutó termékek, így a Moyra márkaboltban 200 Ft-ért lehet hozzájuk jutni. Nekem ez elég is volt, hogy kipróbáljam ezt a két árnyalatot is. :) Nézzük, hogy mit tudnak!


604 - piszkos pasztell lila





























És engem ez meg is vett kilóra. Imádom a színét! Annyira szép koszos lila. Nagyon nagyon tetszik. *_* A minősége pedig kifogástalan, két rétegben tökéletesen fed, és nagyon könnyű felkenni. Bár egy kicsit folyós, de ha jól lehúzzuk a lakkot az ecsetről, és vékony rétegben kenjük fel, akkor semmi hiba nem lesz a lakkozásban. :)


























Nem túlzok talán, ha azt mondom, hogy ez az egyik kedvenc tavaszi lakkom most. :) 

605 - Kék

:( Erről viszont csak egy képet hoztam. Ugyanis szép, szép, sőt, egy rétegben fed, és még kék is, de ez nem pasztell. Komolyan nem is értem hogyan kerülhetett ebbe a kollekcióba. Mert tényleg szép ám, de inkább nyári, mint tavaszi. Szóval míg a lila egy gyönyörű tavaszi lakk, addig ez csak olyan meh. :( Sajnálom, nagyon, de hát nem tudok vele mit tenni.

Azt hiszem több Pastel Shades körömlakkot nem hozok már, mert a többi nem tetszett. Viszont az előző bejegyzés három lakkját, és ezt a lilát bátran ajánlom, ha szép pasztell lakkokat kerestek! :)

Próbáltátok már esetleg valamelyiket?
Nektek is annyira tetszik ez a lila, mint nekem?

17 megjegyzés:

  1. Nekem is a lila tetszik jobban, ennyi pénzért meg tényleg nem lehetett otthagyni :D

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindkét lakk nagyon szép! Mostanában egyre jobban kedvelem a pasztell lakkokat én is!:)

      Törlés
    2. :) Örülök, hogy te is szereted a pasztellt, ilyenkor tavasszal szinte kötelező. ^_^

      Törlés
  3. Azt hittem, a lila fog jobban tetszeni, de a kék lett a győztes! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, nem gondoltam volna, hogy lesz ilyen. ;) Örülök!

      Törlés
  4. Szép mind a kettő. :) De a kék tényleg nem túl pasztell. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én nem is értem, hogy került bele ebbe a kollekcióba. Érdekes. :)

      Törlés
  5. Nekem mindkettő nagyon tetszik :) A kék tényleg igazi nyárias kék, de ez legyen a legnagyobb bajunk, bőven van benne potenciál, ennyi pénzért meg pláne! A lila meg egyszerűen csodás! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye? Én is így vagyok a kékkel. :)) A lila pedig szerelem. <3

      Törlés