2015. április 5., vasárnap

Tavaszi manikűrök

Mostanában elég sok olyan nail art-ot készítek, amik nem kerülnek fel a blogra. Ezeket mindig fel is töltöm Instagram-ra szorgosan, de aki ott nem követ, vagy nincs neki IG-ja, az sajnos lemarad róla. Ezért arra gondoltam, hogy itt is megosztok ezek közül egy párat, hátha elnyeri valamelyik a tetszéseteket. :) Valamint ügye Húsvét is van, és mivel is ünnepelhetnénk meg ezt blog szinten jobban, mint pár tavaszi manival? :)

Az első egy pasztell kék dry brush lakkozás. :) Erről gondoltam részletesebb bejegyzést is hozni, mert szerintem nagyon szép, és érdekes. Ó, és könnyű elkészíteni, természetesen. :) Érdekelne titeket hogy hogyan készült?
































A második a "waterfall" technikával készült. Egy vékony ecsettel egymás mellé húzogattam különböző színeket. :)




























A harmadiknál igaziból a zöld lakkot szerettem volna kipróbálni, de önmagában olyan semmilyennek hatott, így mellékentem egy kis aranyat is. :)



























A negyedik az egyik kedvencem. Először kifestettem fehérre a körmeimet, és arra különböző színekkel festettem fel végül egymásra színes csíkokat. Szerintem nagyon mutatós lett! :)


























Végül pedig az ötödik manihoz a Colour Alike teljes Pastel Holo kollekcióját használtam. Sima díszítőszalag kell hozzá, és negyven perc múlva kész is ez a csoda. :) *_*


























Én mind az ötöt nagyon szeretem, szerintem nagyon cukik lettek, és igazán tavasziasak. :) Külön bejegyzést azért nem kaptak, mert önmagukban nem túl izgik, talán csak az elkészítéssel együtt. Apropó, érdekel titeket, hogy melyik hogyan készül? Mert szívesen csinálok róluk bejegyzést. :)

Valamint van egy olyan sejtésem, hogy lesz még ilyen tavaszi manikűrös összefoglaló idén a blogon. ;)

Nektek melyik tetszik a legjobban?
Ti is szeretitek a körmötökre varázsolni a tavaszt?

21 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek! Igen, engem az első pasztell kék nagyon is érdekel, szívesen megpróbálkoznék vele. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Erina! :* Mindenképp lesz róla bejegyzés, mert úgy látom, nagy az érdeklődés. ;)

      Törlés
  2. Nekem a waterfall-mani tetszik leginkább, de a többi is csodás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Én nem tudok választani. :D

      Törlés
  3. Mind nagyon szép, talán az első tetszik a legjobban. Kíváncsi vagyok, hogy készült :)

    VálaszTörlés
  4. Én szívesen látnék róluk hogy készült bejegyzéseket. :)
    És a waterfall-technikát valamint a negyedik manikűrt muszáj lesz kipróbálnom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Az a negyedik szerintem zseniális. És csak annyi kell hozzá, hogy jó színeket válogass össze. Szóval hajrá. ;)

      Törlés
  5. Nagyon szépek! Nekem az utolsó a kedvencem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :) :) Az utolsó nekem is nagy szerelem lett. :)

      Törlés
  6. Nagyon jók. Nekem az utolsó meg az első lett a kedvencem.

    VálaszTörlés
  7. De jól néznek ki, nem tudok kedvencet választani! Örülök ezeknek az összefoglalóknak, nincs instám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Többek között rád is gondoltam, mikor megírtam a bejegyzést, mert tudom, hogy nincs IG-od. :*

      Törlés
    2. Köszi :) Oldalt szoktam néha kattintani a blogon, de a telefonomra már nem fér rá semmilyen program.

      Törlés
  8. Az első és az utolsó a legkedvencebb!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! :) Az elsőről lesz külön bejegyzés, ez már biztos. :))

      Törlés
  9. Csinik lettek, nekem is az első és az utolsó a kedvenc. :)

    VálaszTörlés
  10. Szintén az első és az utolsó tetszik a legjobban :) De mind szép!

    VálaszTörlés