2014. december 21., vasárnap

Colour Alike Multichrome 545
































Újra Colour Alike. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én nem tudom megunni ezeket a lakkokat. Ebben közrejátszik az áruk, és az, hogy nagyon izgalmasak. Ma a szuperül sikerült Multichrome kollekció egyik legszebb árnyalatát hoztam nektek :)


Ez a kollekció újdonság a Nailland-nél, és amennyire tudom a márkánál is. Üvegben nagyon szerencsétlenül néznek ki, ezért le sem fotóztam, felesleges lett volna. Viszont felkenve :O És itt jön rögtön a titok: ezeket a lakkokat bizony fekete alapra érdemes felkenni. Erre Madlen világított rá, és amint megláttam a körmein a lakkokat, tudtam hogy nekem bizony ebből az összes kell. Egyelőre csak kettő jött velem haza, ez az 545 és az 547, de megszerzem a többit is, mert annyira szépek :) 

A technikai részletekről csak annyit, hogy a képeken egy réteg fekete Golden Rose felett látjátok a lakkot két rétegben. Már egyben is szépen fed, de a mélység miatt én kettőben kentem fel.


























A mostani alanyunk egy kék és lila színekben játszó multikróm lakk, ami tele van holo részecskékkel is. A holo persze leginkább napsütésben szép, de azért a szobában sem elhanyagolható. A képeken pedig látszik egy kis rezes szín is. Ez a valóságban nem látszott, csak a képeken. Szóval ilyen sokrétű ez a lakk :D

Lefényképeztem egy olyan helyen is, ahova a nap nem sütött közvetlenül, de azért szépen látszott a fénye. Ezeken a képeken látszik szerintem leginkább a színek átmenete, nagyon szép *_* És a tökéletes nyomdaszín mellé az ezüst. Annyira szépek együtt <3



































Közvetlen napfényben pedig így szikrázik:




Ami még érdekes lehet, hogy vajon hogy néznek ki nyomdázva... Feketére egészen biztosan fognak. Nem is értem, hogy miért nem próbáltam ki ezt rögtön. Esetleg ti próbáltátok már? Én mindenesetre tuti hogy ki fogom, és ha szép, akkor közkinccsé teszem ezt is :)

Szóval ha különleges lakkot szeretnétek, akkor én ezt az egész kollekciót nagyon ajánlom! Megvásárolni a Nailland-nél tudjátok, 1290 Ft-ért.

Szeretitek a multikróm lakkokat? Próbáltátok már ezt a kollekciót?

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a CA-lakkok, de én megmaradok a 4 db-nál, ami van :) Különben sosem fogy a készletem, bár igaz, nyomdázással azért csappan a mennyiség.
    Párom meg is jegyezte, hogy ez már hobbi, hogy én lakkozgatok, pedig tényleg nagyon régóta csinálom, gimi óta, csak hát akkor kevesebb szín volt, nem volt DM, Nailland pláne nem :) most meg ezer technika meg millió lakk van. Én meg próbálok lépést tartani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, én már nem is gondolok arra, hogy egy lakkot elhasználok valaha, mert esélytelen :D A férjem mondta is múltkor, hogy ez a nyomdázás jó, mert legalább fogynak a lakkok ;) És hát igen, ahogy írod, az ember próbál lépést tartani. Most örülök, mert a nyomdázás nagy divat lett, és szerencsére ez be is jött nekem :)

      Törlés
  2. Tegnap én is ezt a mintát nyomdáztam fel, az Általad ajánlott Moyra Metal Effect lakkok egyikével. Holnap fogom megmutatni vele a manit :-) A duokróm nyomdázásért pedig itt csápolok, mármint hogy mutasd meg nekünk mindenképpen az eredményt :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÚÚÚÚ, nagyon várom! :) Duokróm nyomdázással kapcsolatban pedig igyekszem ;)

      Törlés
  3. Nagyon szép manit készítettél vele! Duokróm nyomdázás, hmmm! Mióta van körömnyomda, a lehetőségeink szinte végtelenek. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Ügye? Annyira jó a nyomdázás, szinte akármit lehet :))

      Törlés
  4. Gyönyörű ez a lakk és a manikűr is a nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  5. Tényleg csodálatos, és Te meg olyan szépen lakkozol, hogy öröm nézni rajtad!

    VálaszTörlés