2014. december 8., hétfő

Colour Alike - Winter Holo kollekció




























Mára egy egész kollekciót hoztam Nektek! Azt hiszem, hogy a Colour Alike Winter Holo kollekciója aktuális egyrészt a tél miatt is, másrészt a lakkok újdonsága miatt is. Ugyan nemrég érkeztek a Dance Legend lakkok, de azért nem szabad elfeledkeznünk ezekről a csodákról sem. Legalábbis szerintem :) Szóval fogadjátok szeretettel ezeket a cuki karácsonyi lakkokat :)
Már a megjelenés előtt egyértelmű volt számomra, hogy ebből az összes kell. Annyira tetszettek a színek, és az hogy holo. No meg az ára is igen baráti, szóval semmi nem tarthatott vissza attól, hogy megvegyem az összeset (főleg mivel csak négy darab van a kollekcióban :P)




























Ami mindegyik lakkról elmondható: egy rétegben többnyire már fednek (ez a festésen múlik), gyorsan száradnak, egész fényesre. A holo hatás kevésbé érvényesül bennük, nem olyan szemkiverős, hanem inkább megnyugtatóan hat. Vagy nem is tudom ezt jól elmagyarázni. Ja és gumicukor illatúak száradás után, és ezt az illatot a fedőlakk sem nyomja el :)

500:

Ez talán a legkevésbé kedvelt árnyalat, mivel barna. De engem ez nem tartott vissza, és nagyon jól tette hogy nem. Ugyanis szerintem nagyon szép, és nail art-hoz kifejezetten praktikus tud lenni. A képeken két rétegben látjátok (valamiért túl vékonyan vittem fel), és fedőlakk nélkül.

természetes fényben - szín hű kép

vakuval























































501:

Róla már írtam egy bejegyzést, mert nagy kedvencemmé vált. Igazi mély sötétzöld, tökéletesen karácsonyi szín! Ez biztosan fed egy rétegben, és gyorsan karácsonyfát varázsol a körmeinkre :)

természetes fényben - szín hű kép

vakuval



























502:

Valamiért én ezen a lilán sokat gondolkoztam, hogy vajon kell-e, fogom-e használni. De amint felkentem egyértelmű lett: a legszebb téli lila. Merthogy ez a lilának pont egy olyan árnyalata, ami rögtön a karácsonyt hívja elő bennem, és azt hiszem ebben áll a csodája :) Egy rétegben ez is fed, szóval le a kalappal!

természetes fényben - szín hű kép

vakuval



























503:

Végül pedig a kötelező piros/bogyó/bordó szín. Komolyan nem tudom eldönteni hogy milyen színe van. Annyit tudok, hogy nagyon elegánsan mutat a körmökön. Mikor felkenem csak lestem, mert arra vártam hogy 'meh, ez is csak egy piros', de nem. Ez egy elegáns piros lakk, karácsonykor szerintem kötelező :)

természetes fényben - szín hű kép

vakuval



























Hát, Lányok, ha kedvencet kéne választanom, akkor csak azt tudnám mondani, amit Madlennel már olyan sokszor megbeszéltünk: mindig épp az a kedvenc, amelyik a körmünkön van ^^ Ezért jó ez a kollekció :) Most, hogy közeledik a karácsony, bátran ajánlom a beszerzését! Ajándéknak is tökéletes, jól mutathat a fa alatt az egész kollekció, de akár csak egy-egy darab is.

Ó, és végül, de nem utolsó sorban, szeretném megmutatni, hogy milyen szépeket lehet velük alkotni :)




























Nyomdázásra is alkalmasak, főleg a piros és a lila! (Feketére még nem próbáltam őket, de elképzelhetőnek tartom hogy működnek azon is. Érdemes lenne kipróbálni.)




























A lakkokat beszerezhetitek a Nailland standjain (Árkád, WestEnd) vagy a webshop-ból is megrendelhetitek.

Megvan valamelyik Nektek? Melyik tetszik a legjobban a kollekcióból?

25 megjegyzés:

  1. A piros tetszik a legjobban, de mindig lecsúszok róla, mire rendelnék elfogy. Pedig ő tűnik számomra is az ideális karácsonyi lakknak, no és az sem elhanyagolható, hogy nyomdázni is lehet vele! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom hogy nem sikerült eddig megvenni :( Remélem legközelebb már sikerül, úgyis talán picit lecsengett a CA lakkok újdonságának varázsa. És megértelek amiért ő tetszik neked a legjobban, mert tényleg tökéletes karácsonyi színe van ^^

      Törlés
  2. Hű egy egész kollekció :) A bordó tetszett nekem egyedül, teljesen odavagyok érte, a Bridget és O'Hara mellett a kedvenc pirosom. Szerintem ebből is rendelek majd utánpótlást :)
    A nyomdázás nagyon szép lett, de nekem irtóra tetszenek a díszítőcsíkos manik, amikben több szín van, úgyhogy abszolút kedvenc a 3 színű köröm :)
    Ami még nagyon szimpatikus ennél a márkánál, hogy mindenféle alap nélkül is tartósak a lakkok, ami nálam nagy szó, hogy teljesen hibátlan 2 napig, utána kezd csak el kopni. Igaz, fedőlakkot szoktam használni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bekerült a kedvenc pirosak közé? Ez nagy szó :) Most nekem is egyre jobban tetszenek a díszítőcsíkos megoldások, lehet hogy írok egy posztot róluk... No majd meglátjuk :) És igen, a tartósságot én is csak alátámasztani tudom. Valami eszméletlen jó a minőségük. Csak ezt elfelejtettem beleírni a posztba okosan -_-

      Törlés
    2. Csak megvettem a lilát is, talán hétfőn érkezik a csomagom :) Örülnék a díszítőcsíkos posztnak!

      Törlés
    3. Jaj, a lila annyira szép *_* Nem fogod megbánni! A poszttal pedig igyekszem ;)

      Törlés
  3. A bordóért odáig vagyok, de a lila is nagyon hazakívánkozik velem! A nyomdázós mani tetszik most jobban, de a másik is ötletes! A bordónak én valami pirosbogyós illatot véltem érezni, a lila milyen száradás után?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lila valami eszméletlenül szép, mindenképp vedd meg! Ha a bordó pirosgyümölcsös, akkor a lila lehetne szilvás vagy szőlős, de én őszintén szólva csak a tömény rágógumit érzem. Csak fel kell kennem újra megszagolgatni őket :D

      Törlés
  4. Nekem ebből a lila és a piros van meg, a lilát próbáltam a pirosat még nem, de nagyon tetszik a körmödön :)
    A másik kettő annyira nem fogott meg. Úgyhogy örülök, hogy ennek a kettőnek a birtokosa vagyok.
    Viszont a zöld rajtad a kedvencem :) csodásan mutat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lila és a piros szinte kötelező, örülök hogy már megvannak Neked :) És köszi, a zöld szerintem is jól áll :)

      Törlés
  5. Hmm most egészen tetszik mind, a képeidet nézegetve mindegyikben találtam valami szépet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagy bók, köszi ;) Szerintem érdemes őket beszerezni, jó az áruk, és nem lehet velük mellé lőni ^^

      Törlés
  6. Mindegyikben van valami, ami tetszik, de a piros a legkülönlegesebb. Annyira elegáns!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mindegyik gyönyörű :) És a pirosra tényleg az elegáns a legjobb kifejezés :)

      Törlés
  7. Az az igazság, hogy csalókák ezek a Color Alike lakkok, mert még a standon is olyan semmilyennek tűnnek az üvegben. Úgyhogy óvatos duhaj voltam és elsőre csak a bordót vettem meg. Aztán mikor újra a Naillandnél jártam, akkor tanakodtam a lilán, persze Madlen megerősített, hogy ha van száz lila lakkod, akkor is kell még egy lila, így hazahoztam azt is, de akkor már a barna nem volt. Szerencsémre a Westendben félreraktak nekem egyet, így hamarosan az is meglesz, de azt hiszem a zöldnek muszáj lesz ellenállnom, mivel annyira nem is szeretem a zöldet. És talán a Saint George valahogy helyettesítheti, ha már annak nem tudtam ellenállni... erősíts meg kérlek, hogy ha Gyuri megvan, akkor ez a zöld már nem létszükség... plíz! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt persze elfelejtettem írni, hogy az alkotásaid is szuperek lettek természetesen! ;)

      Törlés
    2. Ügye hogy kis cseles lakkok ezek? ;) Az egész márkára ez a jellemző, hogy elmegy az ember az üvege mellett, de amikor felkeni általában tátva marad a szája :) És én ezt imádom.
      örülök, hogy végül sikerült megszerezni már hármat is. A zöld kérdésre pedig: ha nekem meglenne Gyuri, állandóan azt hordanám, nem is akarnék mást. Viszont a neten láttam már olyan képet, hogy Gyuri és a zöld winter holo NAGYON hasonlít. De hiszek Madlennek, aki szerint meg nem, meg a Nailland fényeiben úgy tűnt, hogy azért eléggé más a két lakk. Szóval sajnos engem nem tartana vissza semmi attól, hogy megvegyem a zöldet is, főleg mert ilyen (a többihez képest) olcsó lakk. Meg engem kifejezetten boldoggá tesz, hogy a teljes kollekció itt csücsül előttem :) Nem tudom hogy segítettem-e, mindenesetre Gyuri nagy álmom, szóval irigykedem ;) És köszi :)

      Törlés
  8. fú, nekem a zöld nyert abszolút, de a lila is csodás...
    ahogy Zizitim írta, tényleg olyan semmilyenek az üvegben ezek a CA lakkok, én vettem egy duokrómot próba-szerencse alapon, és egyből beleestem... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen egyetértek veled, a zöld és a lila a két legszebb :) És úúú, a duokróm lakkok NAGYON szépek! Melyiket vetted meg?

      Törlés
  9. A Winter holo kollekcióból még csak a zöld jött velem, de követni fogja a többi sorban, mert fantasztikusak. Annyi szép manit látok velük mindenhol, hogy nem bírom ki! Főleg az a piros! Meg a lila...meg a barna...:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy mondod ;) Az egész kollekció telitalálat, karácsonykor a fa alatt a helye ;)

      Törlés