2014. december 28., vasárnap

ILNP - Black Orchid


























Szóval ILNP, szóval Black Orchid. Ha van lakk, amit igazán vártam ebben az évben, akkor ez az. Tudom, hogy sok lakkra mondom hogy szép, és hogy várom, de ez kimagaslik az összes többi közül. Az I Love Nail Polish (ILNP) őszi kollekciója úgy ahogy van tökéletes lett, és a születésnapomra két lakkot is megkaphattam közülük. Ezek közül az egyik a Black Orchid, amibe szerelmes is lettem rögtön :) Nézzétek meg miért!

Nagyon különleges lakk. A neve sejteti, hogy egy sötétlila, bordó szín az alap. Már ez is milyen jól hangzik, de a készítők jól megszórták holografikus hatással is, úgyhogy még szebb lett :) A csillogását, illetve egészen pontosan a szivárványát én a Colour Alike és az A-England lakkokéhoz tudnám hasonlítani. Nem veri ki a szemet, de gyönyörű.

Még egy érdekesség a lakkról: minden fényviszonyban más a színe. Lámpafényben egészen sötét, nap közben természetes fénynél szép orchidea lila (van ilyen? :D), napsütésben pedig egészen elképesztő. Az ecsete és a kupakja nagyon hasonlít a piCture pOlish lakkokéhoz, így ebben kivetnivaló nincsen. A lakk magától siklik fel a körmökre szinte :)

Én külföldről rendeltem (illetve nem én, hanem Timi, és nem én fizettem, hanem anya, de ezek részletkérdések), így a lakk mindennel együtt kb 3000 Ft-ba került. Viszont a jó hír, hogy elvileg januártól már a Nailland-ben is kaphatóak lesznek a márka lakkjai! :) Hurrá! (szintén 3000 Ft-os áron, ami így teljesen reális). És most jöjjenek a képek! :)

Ja még valami :D (túl sok a szöveg...) Szóval nincs menő fényképezőgépem, meg hasonlók, ezért nem ezek lesznek a legtökéletesebb képek. Én mégis szeretem őket, mert azért látszik rajtuk a lényeg :)

lámpafényben

lámpafényben vakuval




















































nappali fényben vakuval


sima nappali fényben



























És természetesen, ahogy az már lenni szokott, a végére jöjjön egy kis csavar a dologba. Ugyanis nyomdáztam vele. Nem hagyott nyugodni a dolog, ki kellett próbálnom. A gyűrűsujjamra így felkentem egy nude Golden Rose lakkot, és arra nyomdáztam a Black Orchiddal. Szerintem elég jó lett ;)


























Szóval ez a lakk most teljesen elvarázsolt... Azt hiszem hogy biztos helyet foglal a 2014 legszebb lakkjai között :) Csodálkoztok? ;)

Hogy tetszik a lakk? Megvan nektek esetleg? Szemeztek valamelyik ILNP lakkal?

24 megjegyzés:

  1. azta!! gyönyörűséges ez a lakk! :)

    VálaszTörlés
  2. Csodás ez a lakk, és nagyon jól mutat a körmeiden!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lakk, de én még mindig ellenállok neki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Szurkolok hogy kitarts! Főleg ha nincs rá szükséged :) Én nem tudtam élni nélküle...

      Törlés
  4. Szerintem is csodálatos, nálam azonban valamiért mégis a Homecoming a legnagyobb kedvenc! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértelek, hidd el. A Homecoming-ot végül én csak előrendeltem, szóval még nincs meg, de azt érzem hogy ő is szerelem lesz <3 Valamit nagyon tud ez az ILNP ;)

      Törlés
  5. Szép, de most fellélegeztem, hogy nem vettem meg. Utálnám magamon :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) De jó lehet, ha egy drágább lakk nem kell az ember lányának :D Viszont mondjuk van helyette más ;)

      Törlés
  6. Hát igen, ez gyönyörű lakk. Érdekes az a nyomdaminta is, nem szemzavaró? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) ügye hogy milyen érdekes? Szerintem pont a pici optikai csalás benne a király, olyan, mintha a körmöm kidudorodna a minta közepénél. Én imádom <3

      Törlés
  7. Nagyon tetszik ez a gyönyörű manikűr a végén! *_*

    VálaszTörlés
  8. Nekem ez egy nagyonnagyonnagyon nemgyerebe lakk, hála a magasságosnak! :) (igen, mostanában már annak örülök, ha nem tetszik egy méregdrága indie lakkcsoda :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértelek, hidd el :D :D Örülnék, ha nekem sem jönne be ennyi indie csoda, de sajnos általában minden bejön :D (Nem igaz, mert pont az ILNP új kollekciója, az Ultra Chrome Flakies nem jön be egyáltalán ^^)

      Törlés
    2. Hú, most mennyire beletrafáltál! Egy csomó blogon áradoznak mostanában róla, hogy milyen gyönyörű, én meg húzom a számat, hogy ez szörnyű... blöe :D

      Törlés
    3. Akkor pacsi! :) De örülök, hogy nem vagyok ezzel egyedül :D

      Törlés
  9. Nekem tetszik, ez és a Homecoming között vacilláltam az előrendelésnél, végül a Homecoming győzött. Aztán ki tudja, lehet még ez is becsúszik egyszer. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érthető, hogy a kettő között gondolkoztál, de nekem ez jobban bejött a színe miatt. De a Homecoming-ot előrendeltem én is, szóval végülis azt hiszem menthetetlen vagyok :D Mindenesetre ha már itt lesznek élőben, vess rá egy pillantást ;)

      Törlés
  10. fúúú, én nagy lila-mán vagyok, elfogadnám ezt a lakkot :)

    VálaszTörlés
  11. Azt hiszem, itt az ideje,hogy újra felkenjem az enyémet, túl szép ez a lakk ahhoz,hogy pihenjen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kend fel!!! :) Mondjuk rajtam azóta a Fall Semester van, de csorog a nyálam vissza hozzá :) ^^

      Törlés