2015. február 2., hétfő

Madár Móka kihívás - Bagoly
























Elérkeztünk a Madaras Kihívás utolsó állomásához, aminek a témája a bagoly. Az első fordulónál már említettem, hogy alapvetően szeretem a madarakat, és hogy kedves emlékeim vannak róluk. De a legjobban a baglyokat szeretem. :) (Meg a kis énekesmadarakat... Meg a gyurgyalagot. Na, jól van. :D) Szóval a baglyok nagyon cukik, és van baglyos takaróm, és baglyos laptop tartóm, és baglyos irattartóm. Szóval baglyos lány vagyok. Úgyhogy ezt a fordulót vártam a legjobban!

Egy nagyon egyszerű technikát alkalmaztam, amit már régóta meg szerettem volna csinálni, de valamiért csak most jutottam el a megvalósításig. Többször említettem már itt a blogon, hogy mennyire szeretem Miss Jen videóit. Nagyon tehetséges és kreatív lánynak gondolom, szóval bátran szoktam az ő tutorial videóihoz fordulni. Itt is az ő bejegyzése volt az alap, amit itt találtok.

Imádtam elkészíteni, és miután megcsináltam, egész nap vigyorogtam, és mutogattam a férjemnek, hogy "nééééézd, baglyok". :):):) Hihetetlenül cukik, és annyira tetszenek! Jaj, teljesen odavagyok!!!
































Hát nem?? Te jó ég, én nem is értem, hogy eddig hogyhogy nem készítettem ilyet még? Ezentúl csak baglyokat szeretnék a körmeimre, bármi is lesz. Iszonyú cukik. Na látjátok, nem is tudok értelmes dolgokat írni, annyira elvették az eszem a baglyok. :D Úgyhogy inkább mutatok még egy képet. :D




























Baglyok, baglyok mindenhol! És a legjobb, hogy annyira könnyű elkészíteni, hogy a jobb kezemre is meg tudtam csinálni. Szóval lányok, nézzétek meg az eredeti videót, és hajrá, hajrá! Nagyon jó móka, és garantáltan cukiság! :)

Hogy tetszik? Szerintetek is nagyon cuki? Szeretitek a baglyokat?


9 megjegyzés:

  1. Ez valóban irtó cuki lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Megértem, hogy állandóan a körmeidet bámulnád, ilyen cukiságot látva én is ezt tenném:D Szuper jól sikerült!! :)

    VálaszTörlés
  3. Nem vagyok baglyos, de ez irtóra tetszik, nagyon aranyos lett, remek ez a szín hozzá!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így, hogy nem vagy baglyos, külön jól esik a dicséret :)

      Törlés
  4. Nagyon kis cukik ezek a baglyok. :D

    VálaszTörlés