2015. február 3., kedd

Nail Stamping Challenge - Red & Purple

































Ma a pirosat és a lilát kellett volna összetennünk, de ehhez egyszerűen nem tudtam hozzáfogni... Képtelen vagyok ezt a két színt együtt elképzelni. Lehet hogy ez az én hibám, és másnak menne, de nekem nem. Ezért ma egy sima lila nyomdázás következik. :)


Persze az elején megpróbáltam egy nagyon bonyolult manit, de a nyomdaminta elveszett az alapszínen, így hát törölhettem le az egészet... És ennek a helyére került végül egy teljesen egyszerű lila matt nyomdázás. Az alapszín a Colour Alike 541-es lakk. Nyomdázáshoz a már sokszor bevált Moyra Metal Effect 303-as lila lakkját használtam. Végül a Lovely matt fedőlakkjával kentem le a manit.



























Szóval ez most nem lett egy 'hűdebonyolult' dolog, de ez nem is baj, kell néha ilyen is. :)


23 megjegyzés:

  1. Wow, ez nagyon szép lett! :) Olyan elegáns ^^

    VálaszTörlés
  2. Ezt megnéztem volna nem matton is :D ettől független nagyon szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, azt sajna elfelejtettem lefotózni.. Na de majd legközelebb. :))

      Törlés
  3. Jajj, de megnéztem volna fényesen is. :))
    Nagyon szép lett, nekem tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor legközelebb lesz fényesen is. :) És köszönöm!! :)

      Törlés
  4. kár, hogy fényesen nem fotóztad, de csodás matton is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kommentekből ítélve, tényleg le kellett volna fotózni fényesen is. Na nem baj, azért köszönöm. :)

      Törlés
  5. Oh, I love what you did - so elegant!

    VálaszTörlés
  6. Nekem tetszik hogy matt a nyomdázás is szép! :D

    VálaszTörlés