2015. február 10., kedd

Nail Stamping Challenge - Nude & Gold


































Újra nyomdás kihívás! :) Mindig úgy várom a keddeket emiatt, olyan jó. Ma az arany és a nude a két szín. Tudom, hogy nem kell feltétlenül mindkét színt használni, de szerintem ezek pont jól mutatnak együtt, így természetesen én együtt használtam őket. ;) 


És ez lett belőle:


























Nem akartam túlbonyolítani, remélem ez látszik is. :) A mutató- és a kisujjamon a Moyra holo 252-es nude lakkja van. Annyira szép, ügye? :) A középső két ujjamra először a Golden Rose RC 132-es tejeskávé színét festettem fel. Megvártam, amíg megszáradt, és aztán a felét leragasztottam celluxszal, és a másik felét kifestettem a Golden Rose RC 10-es lakkjával. Majd miután ez is megszáradt, egy vékonyabb csíkban nyomdáztam rá a Moyra Metal Effect 305-ös arany lakkjával. Szerintem pont elég is lett így, nekem nagyon tetszik a végeredmény. :)



























Hogy tetszik nektek? Szeretitek a nude és az arany színeket?

27 megjegyzés:

  1. Szavam is elállt, fantasztikus lett!!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűszép, mint mindig! :)

    VálaszTörlés
  3. Tetszik, hogy nem egész körmös a minta. :) Egy kis változatosság. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Igen, gondoltam, hogy most ez jól fog mutatni. :))

      Törlés
  4. Nagyon szép lett szerintem is. Én olyan nagyon nem kedvelem ezeket a színeket, az aranyat leginkább nomdalakknak használom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az aranyat én is kizárólag nyomdázásra használom, de arra nagyon sokszor. :)

      Törlés