2015. február 16., hétfő

Manikűrvadász 15. forduló
























Újra Manikűrvadász! :) Ahogy azt már megszokhattátok, ismét jelentkeztem. A mostani fordulót Panka szervezte, köszönet érte nagyon! Egyébként itt ragadnám meg az alkalmat, hogy leírjam, mennyire szeretem az ő blogját. A körmös bejegyzéseit pedig különösen is szeretem, mert mindig letisztult és egyszerű alkotásai vannak. Zárójel bezárva! :) Nézzük, hogy mit is alkottam.

A párom ebben a körben Manna lett, aminek örültem, mert az ő blogja hemzseg a nail art-októl. Szóval szuper alany volt! :) Bár azon nevettem, hogy az én körmöm olyan picike az övéhez képest, hogy legalább kétszer rá is férne az övére az enyém, de azért persze tudtam választani. ;) Egészen friss bejegyzést és technikát választottam tőle, vagyis a blobbicure-t! :) Ez a bejegyzés inspirált.





























Az eredeti koncepciót megtartva én is fehérre pöttyöztem, és én is színsorrendben. Igaz, én csak a kék és a zöld árnyalatait használtam, de ez a lényegen mit sem változtat. Íme a végeredmény:

Azt le kell szögeznem, hogy ez az első próbálkozásom ilyen téren, de egészen elégedett vagyok. :) Persze a legtöbb körmömet háromszor-négyszer is lemostam, mire megalkottam a tökéleteset. De tetszik a végeredmény. :) Tényleg ki kell tapasztalni, hogy mikor és mennyit lehet csöppenteni, hogy ne folyjon el az egész. Kedvencem a mutató-és középső ujjam lett. :)



A felhasznált lakkok: alapnak a Golden Rose 76. A színek pedig a hüvelykujjtól a kisujjig: Barry M Blue Grape, Barry M Blackberry, Barry M Watermelon, Barry M Cardamom és Barry M Sugar Apple. Nos igen, az összes zöld és kék Barry M lakkomat felhasználtam ehhez a művelethez. :D

Szóval így sikerült az első blobbicure manikűröm. :) Én elégedett vagyok vele, szerintem jópofa lett. :) És örülök, hogy kivételesen megtartottam az eredeti koncepciót. :)

Nézzétek meg a többiek munkáit is!


51 megjegyzés:

  1. Nagyon jól sikerült! Szép mani lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Hú,ez tényleg nagyon jó lett, nekem is ki kell próbálni most már ezt a technikát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp próbáld ki, nagyon nagyon jó móka! Ja és szép is. ;)

      Törlés
  3. Szuper lett! Szerintem is sokat kell próbálgatni és eltalálni a megfelelő időt, hogy még az alapon terüljön kicsit folt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) És pontosan, meg kell találni a megfelelő időt, és mennyiséget, de szerintem ettől külön élvezetes a dolog. :)

      Törlés
  4. nagyon tetszik! ezt a technikát nekem is ki kell próbálnom vmikor :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Próbáld ki, mert nagyon jó móka! :)

      Törlés
  5. Nagyon jól néz ki! Az én első pár próbálkozásom kudarcba fulladt, így most hanyagolom egy ideig :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Jaj neeee, csinálj te is, olyan menő! :) Csak mondjuk türelem kell hozzá. :)

      Törlés
  6. Nagyon tetszik, nekem is ki kell próbálnom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) És igen, ezt mindenkinek ki kéne próbálnia. :)

      Törlés
  7. Hú, nagyon jól sikerült! Nekem az első és egyetlen próbálkozás nem jött össze! Nagyon szép, gratulálok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! :) Próbáld ki újra, szerintem csak türelem kérdése. :)

      Törlés
  8. Szuper lett! Nagyon jó színeket választottál hozzá! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Igen, sok múlik a színválasztáson is. :)

      Törlés
  9. Nagyon szép lett, nekem tetszik. ;)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szuper lett! :) Mostanában terveztem, hogy kipróbálom én is, azt hiszem, megadtad a végső lökést. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök! :) Muszáj kipróbálnia mindenkinek. :D

      Törlés
  11. Baromi állat! Tök jól néz ki, tetszik :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jól sikeült! (-: Csodálom a türelmedet, én is gondolkoztam már ezen a technikán, de eddig még nem mertem nekiállni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Na és igen, a türelem ehhez tutira kell. :D Szerintem azért próbáld ki egyszer. ;)

      Törlés
  13. Imádom, hogy minden manikűrödön egyértelműen látszik a saját stílusod, és ezt is tökéletesen Hozzád illőre formáltad. Csodás lett :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katy!! :) Örülök, hogy ez tényleg látszik akkor, mert azt hiszem, hogy tényleg mindig valahogy magamhoz illőt sikerül csinálnom. :)

      Törlés
  14. Imádom *.* Nekem mondjuk a kisujjad tetszik a legjobban, annyira elegáns ez a minimális kontraszt a színek között :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Flóra! :) És igen, a kisujjamat én is nagyon szerettem, gondolkozom is rajta, hogy megcsinálom az egészet csak ezzel a két színnel. Jó tavaszias lenne... :)

      Törlés
  15. nagyon jó lett. én is lemostam sokszor, mire ilyenre sikeredett. nem egyszerű technika na. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Elhiszem hogy lemostad sokszor, igazi türelemjáték. :) Örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  16. Tudom, hogy ez egy nehéz technika, de nagyon jól, mondhatni hibátlanul sikerült elkészítened! :)
    Állatira tetszik!

    VálaszTörlés
  17. Nagyon izgalmas és elegáns újragondolása az eredeti manikűrnek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Általában így alkotok újra más manikűröket. :)

      Törlés
  18. Nagyon szép lett és tetszik, hogy nem csak lemásoltad, hanem átformáltad a saját stílusodra! Szép, elegáns, izgalmas, Ritás. :)))
    Ezzel a technikával nekem is meg kell majd próbálkoznom, ha egyszer lesz rá egy picit több időm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, tetszik ez a "ritás" kifejezés ;) És próbáld majd ki mindenképp, nagyon jó dolog!! :)

      Törlés
  19. Vicces ez a technika :) Nagyon jól sikerült, kitartó vagy, hogy többször is lemostad a körmeidet és sikerült a végén ez a szép mani!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Hát igen, kitartónak kell lenni, de megéri, mert mennyire jól néz már ki!! :)

      Törlés
  20. Nekem a gyűrűsujjadon lévő tetszik a legjobban, az olyan teknőcös! :$ :) Szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Úúú, tényleg. Pedig erről mindenkinek a zsiráf jut eszébe, de az tényleg tekis lett. :):)

      Törlés
  21. Nem kedvencem ez a technika, de mégis tetszik, amit alkottál. Látszik benne a tudatosság. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Így külön örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés
  22. Uh nagyon tetszik, szuper lett! :)

    VálaszTörlés
  23. A kisujjad színe nekem kicsit kilóg a sorból, de amúgy nagyon tetszik. Mind a színek, mind a csodásan tökéletes kivitelezés. :)

    VálaszTörlés
  24. Igen, a kisujj azért lett ilyen színű, mert ez volt az ötödik Gelly lakkom ezekben a színekben. :D Praktikus vagyok. :) És köszönöm!

    VálaszTörlés
  25. Nagyon tetszik, profi kivitelezés!

    VálaszTörlés