2014. szeptember 25., csütörtök

Crystal Nails fehér (500) és Barry M - Blood Orange

Mára két lakkot hoztam, ráadásul két nagyon jót! Tudom, előre nem túl jó elárulni a végső következtetést, de hát nem tehetek róla, mindkét lakk nagy kedvencemmé vált. Ráadásul sikerült egy nagyon jó kombinációt alkotni megint, hiszen a fehér és a piros együtt szinte tökéletes. Túró rudis, ahogy múltkor valaki fogalmazott a körmeimet látva :)

Nézzük először a Crystal Nails fehérét!






























Ezt a lakkot azért vettem meg, mert elfogyott az Aden fehérem, amit úgy szerettem. Viszont a bolt, ami a közelben volt, és ahol vettem bezárt, így muszáj volt a közelben egy elérhető árú fehéret keresnem. Betévedtem a Rossmannba, és jött is szembe a Crystal Nails pult, így hát végül őt vettem meg. És nagyon jól tettem!

Ez az első lakkom a márkától, úgyhogy nem tudtam hogy mire számítsak. A kupakja nagyon hosszú vékony, amit nagyon kényelmes megfogni. Az ecsete pedig vékony lapított, ami mostanában a kedvenc ecsetformám. (Itt most nagyon apróbetűvel, de meg kell említenem, hogy amikor írom ezt a bejegyzést, mellettem van a lakk. Gondoltam mielőtt leírom, hogy milyen az ecsete, megnézem. Viszont nemrég kentem be a kezem, és vagy 10 percet szenvedtem, mire ki tudtam nyitni a lakkot :D De sikerült, tényleg vékony lapított az ecset ;)) Na de ami még ennél is jobb, az a fedése! Lányok, ez a lakk egy rétegben már tökéletes volt. Csodaszép tiszta fehér színe van, nagyon szépen terül, könnyű kenni, és egy rétegben fed. Kell még valami, amivel rábeszélhetlek Titeket? :) Ezentúl bátrabban fogom kipróbálni a Crystal Nails lakkjait is!





























Egyébként ez volt az első alkalom, hogy sima fehér volt mind a 10 körmöm, és imádtam! Eddig mindig csak nail art-okhoz kentem fel néha fehéret. De most itt volt az alkalom, hogy rendesen kihasználjam, és csak ámultam és bámultam! Olyan szép tiszta és ragyogó. Nézegettem sokat, pedig hát tényleg semmi extra fény vagy csillám vagy bármi nincs rajta :)

Térjünk át most a Barry M lakkra!






























Ez a lakk pedig A klasszikus piros lakk. Ami szerintem mindenkinek van is otthon, vagy ha nem, akkor mindenkinek kell. Olcsóbb árkategóriában is meg lehet kapni ugyanezt a színt (érdemes szétnézni a Golden Rose háza táján) de én mégis a Gelly Hi Shine kollekcióból szerettem volna a piros lakkomat. És hogy miért? Ragozzam még? :D De komolyan, már annyiszor leírtam.

Nagyon-nagyon fényes lakkról van szó. Könnyű vele dolgozni, nagyon szépen terül. Egy rétegben már fed, és hát Gelly, ami tökéletes minőséget jelent :) Töretlen a lelkesedésem.



ezen a képen azt próbáltam érzékeltetni, hogy mennyire fényes is ez a lakk *_*





























És most jön a játék :) Illetve a jó rész! Ugyanis mind a fehér, mind pedig a piros elég hétköznapinak tűnt egy idő után. Így alkottam egy kicsit ;) 































Semmi extra nem kellett hozzá, csak egy kis cellux és egy pontozó. Imádtam készíteni, főleg a csíkos részt! :) És szerintem nagyon cuki lett. Ráadásul nagy kézügyesség sem kell hozzá. Ezt onnan tudom, hogy a jobb kezemre is megcsináltam ugyanezt, az összes ujjamra, és egyiket sem rontottam el :) Szóval hajrá mindenkinek, csíkozásra és pöttyözésre fel!

Nektek mi a kedvenc fehér és piros lakkotok? Hogy tetszik ez a manikűr?

4 megjegyzés:

  1. Tényleg ennyire jó a Crystal Nails? Nekem egy sincs a márkától, mert itt csak DM van meg Moyrás bolt. Nagyon tetszik a manid, külön a színek is szépek, meg az alkotás is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Nekem eléggé bejött a CN. Valamint többektől olvastam már, hogy nekik is bevált. Szerintem egyszer, ha Rossmann felé jársz, érdemes rá vetni egy pillantást :)

      Törlés
  2. Én már sokszor megálltam a Crystal Nails állvány előtt a Rossmannban, de sosem vettem semmit, pedig lehet kellett volna. (-: A tökéletes fehér lakkot én még nem találtam meg. :D
    A manikűr szép ás vidám, jól áll Neked. Magamon azt hiszem másabb színekben tudnám elképzelni. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Jaj, szerintem én is ki fogom próbálni még más színekkel is :) Vagy akár több színnel is, nem csak kettővel, hmm... ^^ A CN lakkokat pedig szerintem érdemes kipróbálni, én most egy feketét is vettem tőlük, és az is eléggé bejövős ;)

      Törlés