2014. szeptember 23., kedd

Moyra Gel Look - Avril (939) és Audrey (940)


Végre megérkeztek a Moyra újdonságai! :) A Gel Look kollekció persze nem újdonság, viszont az új hat szín az! Engem nem igazán fogtak meg a promó képek (ezt be kell vallanom), de ahogy nézegettem, egyre inkább érdekelt a középső kettő. Úgyhogy amint kikerültek a boltba a lakkok, rögtön mentem, és megnéztem őket. Élőben már kicsit elbizonytalanodtam, hogy vajon szépek és jók lesznek-e. De megvettem azt a kettőt, mert gondoltam érdekesek lehetnek. Lássuk is most az Avrilt és a Lolát!


Avril (939)




























Ez az a lakk, amiről a legjobban tudtam, hogy kell. Aztán élőben már eléggé elbizonytalanodtam. Túlságosan feketének tűnt, nem láttam benne mást, csak feketét, és némi arany csillogást. Aztán este felkentem papírra, és elkerekedett a szemem, ugyanis nem fekete alapot láttam, hanem lilát. Na ezt adjátok össze! Szóval nagyon nehéz meglátni benne a lilát, nekem is csak bizonyos fényben, bizonyos szögből sikerül. De amikor megvan *_*

Csináltam Nektek egy közeli fotót az üvegről (már amennyire a kis gépemmel lehet jó közelit csinálni...) hogy lássátok, mennyire szépen csillog a lakk :)




























Amit tudni kell róla: két rétegben szépen fed. Gel Look lévén szép fényesre szárad, de azért én tettem rá fedőlakkot, mert úgy az igazi. Kicsit nehéz kezelni, mert elég folyós a lakk, és az ecset elég sok festéket vesz fel, de nem vészes. 

Sok képet készítettem róla, mert érdemes volt. Valamint mindegyiken kicsit máshogy viselkedett a lakk.
































A színét elég nehéz meghatározni... Egy nagyon sötét lilás alap, tele aranyló csillámokkal. Talán ez a legpontosabb. Nekem a legjobban az utolsó két kép tetszik, azokon jön a legjobban elő a szépsége. Igazi őszi lakk ez, nem vitás :) Abból a komoly őszi fajtából.

Na és fotóztam még párat, hogy még jobban érzékeltessem a lila színt benne. Íme:



ügye? :)



























Audrey (940)


! Írták már a facebook-on is, és az én üvegemmel is így van, hogy az Audrey helyett az üvegre Lola van írva. Szóval nem tudom mi a helyzet, mert a promó képeken Audrey, de a valóságban Lola... Na mindegy, a lényeg a 940-es szám !

Ezzel a lakkal is érdekes a történetem. Az üvegben nem tetszett annyira, nem is tudom miért... Talán túlságosan dominált benne a barna. Aztán felkentem, és *_* Na majd meglátjátok ^^

Pedig azóta rájöttem, hogy szép az üvegben is:




























Ügye? Na EZ az ősz! Az igazi ősz! Az avarszín, és az erdő színe. És egészen egyszerűen az ősz színe. Hihetetlenül gyönyörű, nagyon eltalálták ezt az árnyalatot a Moyránál!































Hát nem gyönyörű? *_* A színe egy szép barnás-lila vagy barnás-bordó. Erre nem bírok rájönni még a valóságban sem. Én inkább bordósnak látom, de a Férjem lilásnak látta. Ezért nem is írom le, hogy melyik, mert valószínűleg annyi féle, ahányan nézik :) Egyébként róla is ugyanaz mondható el mint az Avril-ről, két rétegben fed, fényesre szárad, de elég folyós.

Összességében én teljesen meg vagyok elégedve mindkettővel. Igazi őszi színek, és tök jó, hogy mindketten az ősznek más-más hangulatát ragadják meg. Mert míg az Avril egy novemberi nap, addig az Audrey egy bohókás októberi nap. Ezt nem tudtam jobban megragadni :) 

Mindkét lakkot megvehetitek a Moyra boltjában, vagy meg is rendelhetitek a webshopból.

Nektek melyik tetszik a legjobban? Próbáltátok már a Moyra új árnyalatait?

18 megjegyzés:

  1. aztaaaa *o* mindkettő nagyon gyönyörű, a kell kategória, amint tudom én is biztos meg fogom venni *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is érdemes mindkettőt megvenni, mert csodásak! :)

      Törlés
  2. A második, az Audrey nagyon tetszik, nekem is kell :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértem hogy az Audrey tetszik nagyon, mert mesésen őszi *_*

      Törlés
  3. nekem mind a kettő nagyon tetszik. :O

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek, nekem is az Audrey tetszik jobban! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam hogy az lesz többetek kedvence :) Én mostanra végképp nem tudok dönteni :D

      Törlés
  5. Nekem az Avril. Volt régen egy L'Oreal lakkom hasonló színben, azt is nagyon szerettem. Örökre lila-fan maradok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...és ez ráadásul egy nagyon különleges lila! Szerintem érdemes beszerezni :)

      Törlés
  6. Az Avril kicsit emlékeztet az őszi kollekciós Zoya Sansa árnyalatra. Nagyon szép mindkettő, bár az Audrey színvilága tőlem nagyon távol áll. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az Avril tényleg arra hasonlít! De az Audrey meg -talán- az Autumn-ra (mondjuk csak bizonyos képek esetében...) Én komolyan nem tudom eldönteni hogy melyik a szebb :D

      Törlés
  7. A 940-es kell, tegnap elfogyott egy lakkom, muszáj pótolni a hiányt! Már a promóképen is kiszúrtam, h. gyönyörű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az Audrey (vagy Lola :D) tényleg nagyon szép, és igazán az őszre való! Szóval én mindenképp ajánlom ^^

      Törlés
  8. Gyönyörűek ezek a lakkok! :) Egy ideig gondolkodtam, hogy megvegyem-e őket, de most már lassan itt az ősz vége, már úgysem használ idén őket, jövőre meg valószínűleg lesznek új lakkok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Jó hogy el tudod határozni, hogy ne vedd meg, én tuti képtelen lennék erre :D Főleg az Audrey esetében, most ő tetszik sokkal, sokkal jobban *_*

      Törlés