2014. szeptember 1., hétfő

Első franken próbálkozás

Hosszú idő után újra jelentkezem. Szörnyű, hogy minden bejegyzésem így kezdődik, de egyszerűen nem tudok mit csinálni. Lakkokat mostanában nem veszek, és egyébként sem csinálok túl sok izgalmas dolgot (mármint olyanokat, amik a blog szempontjából izgalmasak lennének) szóval ezért nem írok annyit... Na de tegnap megtört a jég, merthogy alkotni kezdtem! :) Méghozzá lakkokat kevertem. 

Előtte még sosem csináltam ilyesmit, de tegnap az egyik fészbukos körömlakkos csoportban láttam egy szép képet egy lány által kevert lakkról, és annyira megihletődtem, hogy muszáj volt nekem is kutyulnom valamit ^^ Jöjjön tehát ennek az eredménye :)

ez itt a folyamat :)





























Szóval az alapkoncepció az volt, hogy egy színes lakkhoz keverek egy holo lakkot. A nagy kedvencem (ahogy azt már biztos sokan tudjátok) a Barry M Blue Grape, szóval első körben erre a lakkra esett a választásom. Ehhez kevertem egy pár csepp kék Moyra holo-t.

Először nem akartam túl sokat készíteni, ezért a következőt csináltam. Egy kis papír darabra cseppentettem két-három csepp sima kék lakkot. Ebbe egy-két csepp (optimálisan tehát egy cseppel kevesebb) holo lakkot raktam. És kész. Egy nail art ecsettel összekevertem, és kentem is gyorsan a körmömre. 

És most nagyon odavagyok, hogy lehet ilyet is csinálni. Igaz, hogy a holo hatás nem érvényesül annyira, mint a sima holo lakkoknál, de nem érdekel. Különlegesebb lesz tőle a lakk, és fényben egy kicsit azért látszik a szivárvány is a körmökön. Szóval most nagyon lelkes vagyok ezügyben, és folyamatosan újabb szín kombinációkat találok ki :D

































Sok képet tettem be, hogy lássátok több fényben is, meg más szögekből. Hát nem gyönyörű? *_* Komolyan, ha ilyen szépeket lehet csinálni, akkor én már nem is akarok mást!

Aztán ma még tovább fejlesztettem a játékot. Egyelőre még csak papíron, de nemsokára majd a körmömre is felfestem őket ^^

bordó lakk rózsaszín holo-val

sötétlila lakk lila holo-val

Sötétzöld lakk nude holo-val



























Hogy tetszik? Kevertetek már Ti is lakkokat? :)

4 megjegyzés:

  1. Nem rossz a kék franken, kicsit más, de nekem az eredeti színek is tetszettek. Akkor szoktam lakkot kutyulni, ha amúgy kidobnám, mert nem tetszik vagy nem jön be valami miatt. Elsőre lilát kevertem, azt kidobtam, mert ocsmány lett, de az is halálra ítélt lakk volt, mert már száradt be, egy híg fehérrel akartam megmenteni, ami meg a híg volta miatt volt pocsék. Viszont másodjára zöldet kevertem krémszínnel, azt megtartottam, jó lett :) Holosakat sajnálnám keverni, bár egy bizonyos lakkmennyiség fölött már mindegy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is tetszenek az eredetiek, de gondoltam kell egy kis csavar a dologba ;) Meg azért jó ilyen kis mennyiségben keverni, mert nem pazarlás :) Hú, az a zöld szép lehetett...!

      Törlés
  2. Nagyon jól néz ki a kék, a másik kettő nem az én színem :) Szoktam kutyulni, igen :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom ezt a kéket, hihetetlenül élénk... Pláne így ;) Igen, láttam hogy tegnap is milyen szépet alkottál, irigykedtem is :D

      Törlés