2014. szeptember 8., hétfő

Egyszerű lila nail art

Mostanában újra van kedvem pepecselni a körömlakkokkal, aminek nagyon örülök, mert így kiélhetem végre a kreativitásomat. De ezen kívül még egy örömhírrel szolgálhatok :) Mégpedig, hogy kezdem újra megszeretni a lila lakkokat. Nem tudom hogy miért van ez így, mitől gondoltam meg magam, de az utóbbi időben nagyon vágyom az összes lila színre. Ez a bejegyzés is ezt fogja bizonyítani :) Nézzük hát!

Golden Rose Rich Color 10, Moyra Gel Look 911, China Glaze That's Shore Bright






























A lakkok kiválasztásának fő szempontja az volt, hogy lilák legyenek :D És kellett volna még egy fehér is, alapnak, de mivel az épp elfogyott, ezért erre a nude-ra esett a választásom. Egyébként ez a nude lakk a legtökéletesebb nude számomra. Ha picit sötétebb a bőrötök, akkor szerintem bátran próbáljátok ki. A legjobb, hogy egy rétegben fed ;)

És akkor lássuk az elkészült manikűrt!






























9 megjegyzés:

  1. Ötletes :) Ez a Moyra ennyire sötét, hú, majdnem fekete.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon sötét :O Élőben is néha feketének tűnt. De nekem pont ezért (is) tetszik :)

      Törlés
  2. mutatós kis manikűr, nagyon tetszik! :)
    amúgy neked bírja ez a CG lakk? az enyém kb. 1 nap után lepattog a körmömről... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Nekem bírta. A képek a harmadik napon készültek, ráadásul! Szóval nincs rá panaszom... Bár, a mutatóujjamon a jobb kezemen megpattant, de az az ujjam a legsérülékenyebb, szóval ezen nem csodálkozom.

      Törlés
  3. Nagyon ötletes, és nagyon szép!! (-: Én mindig nagy lila-fan voltam ráadásul. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :) Na, most már nekem is kinyílt a tudatom a lila felé :D

      Törlés