2014. október 4., szombat

KIKO 255 - Violet Microglitter




























KIKO lakk a blogon! Végreee! Éljeeen! Ilyesmikre gondolok, miközben írom ezt a bejegyzést :) A KIKO lakkok mindig is érdekeltek, mert nagyon tetszett az üvegük. Valamiért engem ezek a négyszögletes üvegek nagyon vonzanak (lásd pl. Barry M üvegek ^^). Nézegettem róluk swatch-okat is lelkesen, és a 255-ös számú lakkba azonnal beleszerettem. Aztán az egyik körömlakkos csoportban Timi felvetette, hogy nem rendelünk-e KIKO lakkokat, és én benne voltam, természetesen :) Úgyhogy enyém lett ez a szépséges lila galaxis :)



És imádom! Múltkor az a mondat hagyta el a számat, miközben az üveget nézegettem, hogy ha nem lehetne soha másik lakkom, csak egy, én ezt választanám. Mert szerelmes vagyok :)




























Látjátok? *_* Lila alapban rengeteg ezüst mikroglitter, és rengeteg nagyobb holo glitter. Kell ennél több egy lánynak? :) Amiről külön szeretnék írni kivételesen, az az ecsete. Régebben azt gondoltam, hogy én a vastag tömzsi ecseteket szeretem. Tudjátok, amilyen a Rimmelnek is van. De aztán találkoztam a KIKO lakkok ecsetével, és rájöttem, hogy ez az ideális ecset. Legalábbis számomra. Lapított, de nem túl vastag, hanem pont megfelelő. Ezt nem tudom jobban leírni, de így néz ki:
































A lényeg látszik :) Egyébként a lakk maga két rétegben tökéletesen fed, de én felkentem egy harmadikat is, hogy szép mélysége legyen az egésznek. A glitterek miatt eléggé érdes lesz a felülete, és nem is szárad szép fényesre. Éppen ezért fedőlakk mindenképp kell rá. Mást nem is lehet róla mondani, csak hogy gyönyörű :)







































Ihimáhádohom *_* Napfényben pedig ilyen:




























Hát íme egy folyékony csoda :) Nem is lehet nagyon mást mondani róla.

Sajnos KIKO lakkokat itthon nem lehet kapni :( (de már mondtam, bármit aláírok, hogy legyenek itthon is!). A webshopból rendelhettek, vagy külföldön élőben is vásárolhattok. (Olaszországban például egész biztosan).

Hogy tetszik? Próbáltatok már KIKO lakkot?

13 megjegyzés:

  1. Nem ismerem a kiko lakkokat, de van egy hasonló lakkom, nem teljesen ilyen amit még egy fodrász kellékesben vettem. Nagyon szép színű lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, melyik az a lakk? :) Tényleg nagyon szép ez a galaxis lila :)

      Törlés
    2. DaVinci körömlakk 45, de ez inkább mély lila, csak napfényben ebbe is van mikro csillámok.

      Törlés
  2. Jelentem, én voltam az ötletgazda! :D
    És tényleg gyönyörű ez a lakk, azt hiszem legalább öten-hatan rendeltünk belőle... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg, már emlékszem, beleírtalak ^_^ Ja, néztem is akkor, hogy kb mindenki ezt is rendelte :D De megértem, mert egyszerűen csodálatos *_*

      Törlés
    2. De drága vagy, de nem azért írtam, hogy beleírj... :D

      Törlés
    3. ja, tudom, de bele akartalak :) Mert szeretem a blogod :)

      Törlés
  3. Egy Kiko lakkom van, még nem próbáltam, de a Tiéd nagyon szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a lakk nevében is :) Neked melyik van meg? Nekem van még egy krém finisű, meg egy holo lakkom is tőlük, de mind a hárommal nagyon elégedett vagyok!

      Törlés
  4. Hú, én is mindig vágytam Kiko lakkra! (-: Csak ugye az, hogy körülményes megvásárolni, ezért nincs.. Ez, amit bemutattál tényleg csodálatos! Mivel egyébként is imádom a lilát..... ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem egyszer, ha úgy hozza az élet, mindenképp érdemes kipróbálni! És hát mostanában én is tobzódom a lila lakkokban :))

      Törlés
  5. Nagyon szép a lakk, és ha még nem mondtam volna (de gondolni már többször gondoltam) gyönyörű, hosszú körömágyaid vannak! Ölni tudnék azért, hogy ne ilyen kis tömzsi izék legyenek az ujjaim végén, hanem olyan szép körmök, mint a Tiéd! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, köszönöm, ez most tök jól esett! Pedig hát erről nem én tehetek, hanem a genetika. Apukámtól örököltem a körmeimet :)

      Törlés