2014. október 22., szerda

Moyra Aqua Jeans lakkok - Easy Rider (312) és Deep Forest (316)



























Azt hiszem nem vagyok egyedül azzal, hogy imádom, amiért a Moyra ennyi új kollekcióval jön elő mostanában! Annyira jó, hogy így fejlődnek, és hogy ennyire kreatívak. Az Aqua Jeans kollekciót is nagyon vártam már, mert -mint azt bizonyára tudjátok- nagyon szeretem a kék lakkokat. Mikor élőben láttam a kollekciót, akkor csak két darab fogott meg. Mégpedig a két legkülönlegesebb árnyalat. Ma ezt a két lakkot szeretném Nektek megmutatni!

Easy Rider (312)




























Az Easy Rider egy sötétkék körömlakk lilás tónussal. Szép duokróm, és mellette felkenve elég fémes hatású. Már ezekből is lehet gondolni, hogy gyönyörű ;) Én kicsi pelyhecskéket is láttam benne, de nem tudom, hogy ezt mennyire adják vissza a képek...

Két rétegben szépen fedett, de például a kisujjamon három réteget láthattok, mert ott valahogy vékonyabban kentem fel. Az állaga elég folyós, szóval jobb vigyázni vele, de teljesen jól kezelhető :) És most beszéljenek helyettem a képek :)



látjátok Ti is, ügye? Egyszer kék, egyszer lila :)































Deep Forest (316)




























A Deep Forest (ahogy az a képen nagyon szépen látszik) egy türkizes árnyalat, ami kékbe hajlik át. Kicsit féltem ettől a lakktól a türkiz miatt, mert olyan idegennek tűnt így az ősszel. Nem tudom miért, de nekem erről a lakkról a nyár jut eszembe, és a medencék. De hát nem baj, el kell vonatkoztatni ettől.

Ugyanaz elmondható róla, mint az Easy Riderről: két rétegben szépen fed, de elég folyós ez is. Érdekes volt, mert amikor felkentem ezt a lakkot, nem dobtam hátast tőle... Nem nyűgözött le, be kell vallanom. Viszont amikor rajtam volt, szinte kivétel nélkül mindenki megdicsérte hogy milyen szép, vagy megkérdezte, hogy ez milyen árnyalat. Szóval meggyőztem magam arról, hogy szép ez a lakk ;)



































Összességében annyit tudok mondani, hogy kék kedvelő lányok mindenképp vessenek ezekre a lakkokra egy pillantást! Valamint én nagyon várom a telet azért is, hogy kipróbálhassam hideg időben is. Hátha akkor kevésbé jut eszembe róluk a nyár. Ha pedig nem jön be télen sem, akkor nyáron még mindig jó lesz ;)

Próbáltátok már az Aqua Jeans lakkokat? Melyik árnyalat tetszik jobban?

12 megjegyzés:

  1. Mindkettő gyönyörű *.* A közelemben sajnos nem lehet új kiadású Moyra lakkot kapni :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, sajnálom hogy ott nem lehet kapni :/ Egyszer, ha mégis Moyra lelőhely felé jársz, szerintem érdemes megnézni ezeket is :)

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszenek, de most ugye stop van (novemberig!), szóval majd később... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Ne is mond a stopot, nekem most kéne tartanom januárig, hogy ne merüljek le. Túl sok szép lakk van :( Hm, lehet hogy tartok is!

      Törlés
  3. Szerintem mindkettő gyönyörű,eddig azt hittem, csak a Deep Forest tetszik, de a másik is bejön kép alapján! Van rajta fedőlakk? Nem rontja el?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Easy Rider szerintem is nagyon szép :) Van rajtuk SV, és teljesen jól működtek együtt, sőt, még szebbé tette őket a csillogás :)

      Törlés
  4. Imádom a türkizest, nekem minden jöhet ami türkiz. Téli lakként nem fogom hordani, nekem ahhoz túl ragyogó. A szikrázó napsütésben strandoláshoz kiváló... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, téli lakként elég merész lenne :D Mármint simán hordanám, de nem mondanám rá hogy téli. Tipikus medence-lakk ;)

      Törlés
  5. Na ez az a kollekció, ami hidegen hagy, valahogy nem tudom elképzelni őket magamon. Nem úgy a többi őszi kollekció, mert azok nagyon tetszenek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen megértelek! Engem először csak azért érdekelt, mert a Deep Forest az egyik kedvenc zenekarom, úgyhogy azt a lakkot muszáj volt megvennem :D De még mindig nem értem, hogy miért nem nyáron jöttek ki ezzel :/

      Törlés
  6. Pont ezt a két lakkot néztem ki a kollekcióból, úgy örülök, hogy találtam róla tesztet! :) Nagyon szépek ezek a lakkok. *.* Azon gondolkozom, milyenek lehetek fekete alapon, szerinted jól mutathat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy rátaláltál! :) Ez a fekete alap nagyon elgondolkodtatott, szerintem főleg a Deep Forest alatt lehet szép. De kipróbálnám a másikon is. A lényeg, hogy szerintem működhet ;)

      Törlés