2014. november 18., kedd

A nyomdázás és én




























Szóval én is beálltam a nyomdázók sorába :) Ez nagy szó, mert sokáig tiltakoztam, úgy gondoltam, hogy ez nekem nem menne. Meg aztán arra is gondoltam, hogy azért szabad kézzel is elég ügyes vagyok szerencsére, nem kell nekem még pluszban erre is költenem. De nem bírtam ki. Olyan szépeket készítenek a lányok, hogy egyszerűen muszáj volt nekem is. A következőkben a próbálkozásaimból szeretnék megosztani párat Veletek :)


Eddig három lemezem van (fönt). A két Pro lemez volt az első, amiből az ötös nagyon jó ötlet volt, a másik már kevésbé. Ahhoz asszem ügyesebbnek kell lennem. Az ötöst azért vettem meg, mert tele van állatos mintákkal, és szerintem ezek elég univerzálisak. A kedvencem a pávatollas lett, amivel már sikerült is valamit létrehozni:




























A másik egészen vállalhtó pedig egy pókhálós minta volt, amit tényleg nagyon megszerettem. (Persze a fedőlakk felkenése után picit belenyúltam, ennyi a hiba benne.)




























Ezek voltak a kezdeti próbálkozások, de valahogy sosem voltam elégedett az összképpel. Viszont a múltkor megvettem a Suki 04-es lemezt, és ekkor már lelkesebb voltam. Annyira szép minták vannak rajta! (Igaziból a nőfej kivételével az összes csodás, szerintem.)




























Így végül ennek a segítségével már tudtam olyat alkotni, amire teljesen büszke vagyok :) Főleg hogy azóta nyertem vele a Naillandmani játékban, ami külön öröm számomra. Köszönöm <3





























A lényeg tehát annyi, hogy igyekszem! :) Néha kicsit ügyetlenkedem még, de szerintem ennek a gyakorlás a kulcsa. És én lelkes vagyok ;)

Ti szoktatok nyomdázni? Ha igen, mondjátok, hogy kis gyakorlással bele lehet jönni :)

17 megjegyzés:

  1. Gyakorlat teszi a mestert! :) Nagyon szép lett, nekem tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Én is egyre jobban élvezem csinálni :)

      Törlés
  2. A Suki 04-es van meg nekem is, imádom. És gratula a naillandmanihoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez a lemez elég jó választás volt! :) Köszönöm :*

      Törlés
  3. Hiszen gyönyörűen nyomdázol :) Jók ezek a minták :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Azért még általában elcsúszik a minta, de igyekszem ^^

      Törlés
  4. Az utolsó maninál nem is látszik, hogy kezdő vagy. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Mondjuk csak a jól sikerült próbálkozásokat osztom meg :D

      Törlés
  5. Én szoktam nyomdázni, jó móka. Szerintem sem látszik, hogy kezdővagy, olyan szépen sikerült főleg az utolsó. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi! Elég jó móka, igaz :) El lehet vele bíbelődni ^^

      Törlés
  6. Az utolsó gyönyörű, megérdemelten nyertél! :)
    Én imádom a nyomdázást, mert kézügyességem nem sok van, ezzel viszont akkor is szépet lehet alkotni, ha nem tudok rajzolni :)
    Várom az újabb nyomdás manikat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) A Te munkáidat különösen is szeretem, mindig olyan jól találod el a színek és a minták összhangját :) Tök jó vagy!

      Törlés