2014. november 25., kedd

Colour Alike - 544




























Nézzünk ma - a változatosság kedvéért - egy újabb Colour Alike lakkot! Viszont most tényleg jön egy kis változatosság, mert ez nem holo, hanem sima duokróm. Mégpedig a Duochrome 2nd take kollekció egyik darabja, nevezetesen (hah) a 455-ös. A kollekció egészéről egyébként Edina írt egy remek posztot, ott beleszerethettek mindegyikbe :) Jöjjön tehát az 544-es csodalakk!
Azt előre le kell szögeznem, hogy nekem ezek nem csavarták el rögtön a fejemet. Mármint ez a kollekció. A holo lakkokra mentem rögtön. Aztán, ahogy az összes elérhetőt felvásároltam (najó, kb) úgy fordultam egyszercsak ezek felé a lakkok felé. És nem bántam meg :)

Láthatjátok, hogy ez egy zöldeskék lakk, enyhe teal-be hajló beütéssel. Egyértelmű volt, hogy kell nekem.


Két rétegben fed ilyen szépen, az illata változatlanul rágógumis :) Számomra nagyon könnyű kezelni ennek a márkának az ecsetét, nagyon szépen lehet vele festeni. És a színe rögtön elvarázsolt :) Viszont alig duokróm a lakk (legalábbis pl a sima duokróm lakkjaikhoz képest [amikből vannak holo változatok]). Próbáltam egy folyamatban érzékeltetni, hogy változik a színe.



Nem tudom mit írhatnék még róla? Beleestem, ez nem titok :) Kezdem azt gondolni, hogy ez a kedvenc márkám... Najó, az egyik kedvencem :D Eddig az összes lakkjukkal nagyon elégedett vagyok, és már hatot próbáltam. De kell a többi is. Ennyire egyszerű :) Ebből a kollekcióból egyelőre csak ez az egy van meg, de a barnásra és a zöldesre még mindenképp szükségem van ^^

Egy hibája mégis van, hogy nincs holo párja :( Madlennel beszéltük ezt, de szerintem többen gondoltunk erre. Ha ezekből is lenne (H) verzió, én megvesznék értük. Így is szépek, és így is kellenek, de úgy talán még nagyobb lenne a rajongás :) Na de ennyit az egyetlen hibájáról, ami igaziból nem is hiba.



























Hogy tetszik Nektek a lakk? Szeretitek a duokróm lakkokat?

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a lakk! Én féltem venni belőlük,mert úgy gondoltam nagyon csíkozódni fog a duokróm hatás miatt! De látom szépen kenhető!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csíkozódik egyáltalán, szóval szerintem nyugodtan nézz körül köztük ;) Nagyon szép színek vannak!

      Törlés
  2. Nagyon tetszik, épp amiatt, hogy csak enyhén duokróm. Neked pedig csodásan áll :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ^^ Szerintem is nagyon szép, teljesen vállalható a duokróm hatás is benne :)

      Törlés
    2. Sajnos készlethiány van belőle, de ha kaphat lesz, megszerzem magamnak!!! :-)

      Törlés
    3. Uhh, nem is tudtam hogy ez is elfogyott... Szemfülesnek kell lenni legközelebb, olyan sok lakkjuk van a listámon ^^

      Törlés
  3. Hű, ez nagyon szép!! Várom még a teszteket :)

    VálaszTörlés