2014. november 24., hétfő

Manikűrvadász 13. forduló




























Újabb fordulóhoz érkezett el a Manikűrvadász! :) Már olyan izgatott voltam miatta... Mindig úgy szeretem a jelentkezést, aztán a párok kisorsolását, aztán nézegetni a párom blogját, alkotásait, jobbnál jobbakat találni, és végül megalkotni a saját manikűrömet :) Lássuk hát a 13. fordulót, amit Andi szervezett meg. Hatalmas köszönet érte! :)

Ebben a fordulóban Szilvit kaptam páromul, aminek nagyon örültem. Ez még csak a második fordulóm ugyan a játékban, de most végre olyan blogot kaptam, amit már régebb óta követek. Nagyon nehéz volt választani, mert rengeteg mani tetszett, le is mentettem egy csomót, de valahogy annak ellenére, hogy tetszettek, nem éreztem az alkotás vágyát. Szeretem a már meglévő alapanyagot újraértelmezni, és kicsit a saját stílusomban elkészíteni aztán. Így végül egy nem is olyan régi bejegyzését választottam ki Szilvinek. Egészen pontosan ezt.




























Gondolom nem újdonság, ha azt mondom, hogy a háromszöges díszítési mód a gyengém :) Előszeretettel alkalmazom, és örülök, hogy sikerült rábukkannom erre az alkotásra. Persze picit továbbgondoltam a dolgot, így született meg végül az én verzióm:




























Hogy kicsit "bonyolultabb" legyen a dolog, két háromszöget a körömágyaimhoz tettem közvetlenül, másik kettőt pedig a köröm tetején hagytam. A fekete-fehér színválasztás azért volt, mert egyrészt tudtam, hogy ezt nem lehet elrontani, másrészt pedig éppen az alkotás napján (vagy előtte egy nappal?) vettem meg a Golden Rose már-már ikonikus fekete és fehér lakkját. Muszáj volt őket kipróbálni :) A háromszögek kontúrjának megint a Moyra 101-es lakkját használtam. Ez a lakk eddig kétszer szerepelt a blogon, és mind a kétszer a Manikűrvadász keretein belül, szóval szerintem ő az én lakkom, ha erről a játékról van szó ^^




























Az eredeti alkotásban is szabad kézzel festett Szilvi, így a holo kontúrt én is sima ecsettel vittem fel, szabad kézzel. Ez néhol látszik is, de alapvetően azért elégedett vagyok :) Szerencsére épp kisütött a nap, mikor még viseltem ezt a manit, úgyhogy lefotóztam Nektek napfényben is :)




























Örülök, hogy megint részt vehettem a vadászatban, és már nagyon várom a következőt ^^

43 megjegyzés:

  1. Gyönyörűséges lett! Ha adódik rá alkalom ezeket a lakkokat feltétlen beszerzem! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :* Mindenképp szerezd be őket, mert eszméletlenül jó a minőségük ^^

      Törlés
  2. Gyönyörű lett, nagyon elegáns! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik! Mostanában egyébként is szívem csücske a fekete/fehér lakkozás, díszítés!
    Elegáns és játékos egyben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye milyen jó a fekete-fehér? Nem lehet elrontani ^^

      Törlés
  4. Nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon elegáns, tetszik!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Annyian írjátok, hogy elegáns, hogy kezdem elhinni :D

      Törlés
  6. Mikor megláttam a manikűröd facebookon, hirtelen kis szívrohamot kaptam, hogy valamit benéztem, és egy helyről vadásztunk...Tetszik, amit csináltál, bár hozzá, az eredeti színek közelebb állnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Igen, én is néztem, hogy nagyon hasonlót alkottunk :)

      Törlés
  7. Aztamindenit! Nagyon szép lett a Tiéd, igazi elegáns manikűr :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katy :) Úgy látszik, mostanában az elegáns körmöket kedvelem :)

      Törlés
  8. Hohohó, hogy ez mennyire remekül néz ki a maga egyszerűségében. (Mondom én, aki még a celluxos manit is elbénázza :) A holos lakk nekem is megvan :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a holos lakk annyira szép és jól kihasználható! Szerintem mindenkinek kéne :) Köszönöm :)

      Törlés
  9. Nagyon elegáns, egyszerűnek látszó, de még sem az :) A Moyra nekem is megvan és nagyon sokat használom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Ez a Moyra az egyik leguniverzálisabb lakk díszítésre, egyszerűen annyira feldobja az egyszerűbb dolgokat ^^

      Törlés
  10. Ahh, Rita!! Új kedvenc tőled. <3

    VálaszTörlés