2014. november 7., péntek

Nail Art Techniques Challenge - Dry Brush

























Visszatértem! ^^ Éljen! Gondoltam, hogy jó kezdet lesz ez a kihívás, amit Bia hirdetett meg nemrég, és én rögtön jelentkeztem is. Aztán közbejött a költözés, de mivel már szépen elrendezkedtünk, ezért gondoltam, öt nap után én is megírom végre a bejegyzésemet róla. :) Jöjjön akkor életem első "dry brush" technikával készült manikűrje :)
Nagyon izgultam, hogy vajon hogy fog sikerülni ez a mutatvány, merthogy nagyon könnyű a kivitelezés maga, (az ecsetről nagyon alaposan le kell húzogatni a lakkot, és ezután kell felkenni a körmökre) de könnyen el is lehet rontani a nem megfelelő színválasztással. Szóval izgultam. A többiek munkái mind nagyon tetszettek, és örömmel láttam, hogy nem én vagyok az egyedüli, aki most próbálja először ezt a technikát.

Persze először a neten inspirálódtam, de az a baj, hogy olyan képek/megoldások tetszettek meg, amikhez vagy nem volt megfelelő eszköztáram (olyan színű lakkok) vagy elég kézügyességem :D (Bizony, nagyon szépeket és összetetteket is lehetett találni!) Aztán elkezdtem nézegetni itthon a lakkjaimat, és meg is szólított kettő :) Az őszi Gelly Hi Shine lakkok nagyon-nagyon-NAGYON nagy kedvenceim, mert nagyon jó a színük, és a minőségük kifogástalan. Egyelőre csak két darabot tudhatok a magaménak, de meglesz az összes, higgyétek el nekem ;) A lényeg annyi, hogy tudtam hogy ezt a kettőt szeretném használni. Nekem a Paprika (tégla színű vörörses-barnás) és a Cardamom (nem is tudom milyen zöld) van meg. Ehhez a két színhez még hozzátettem az Anny Runway Bunny nevű lakkját, hogy legyen benne valami szürke is. (Persze ez nem a tökéletes szürke, merthogy kicsit lilás, de szerintem az összkép jó lett ;)) Egy szónak is száz a vége: őszi hatást szerettem volna elérni. Így sikerült:





























Ügye hogy szép őszi lett? :) Kifejezetten tetszik, hogy a színválasztás miatt a középső és a gyűrűs ujjam olyan, mintha egy fa törzse lenne :) Jó ez a technika, arra kellett rájönnöm.




























Ja, és szerintem nagyon vicces minik a körmeim :D Nektek tetszik így? 

Megpróbáltam lefényképezni a jobb kezemet is, mert azon valahogy ezerszer jobban néz ki a dry brush. Talán ezen a képen látszik:




























Hát ennyi lett volna a kihívás első része, és egyben a nagy visszatérésem is. Már nagyon várom a következő fordulót, amiben szintén egy általam még nem próbált technikával próbálkozhatok majd :) Akkor remélem már időben tudok posztolni :)

Hogy tetszik Nektek ez a manikűr? Próbálkoztatok már ezzel a technikával?

12 megjegyzés:

  1. Hú, nagyon szép lett a színválasztás! :)
    Én is imádom az őszi Gelly kollekciót, 3 lakk van meg belőle, de a zöldet még nagyon szeretném, meg tulajdonképpen a szürke is kéne, mert csak egy ősrégi essence szürkém van, ami már csak díszíteni jó; és akkor már a barnát is vegyük meg, hogy teljes legyen a kollekció :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi ;) Jaj láttam hogy milyen gyönyörűségeket alkottál velük, irigykedem is ^^ Annyira szép ez a kollekció. De a legviccesebb, hogy az első képek láttán a Paprikára rögtön azt mondtem, hogy ez nekem nem kell... Erre azt vettem meg elsőnek, és imádom <3

      Törlés
  2. Nagyon jól sikerült, bár a hüvelykujjadon a szürke kicsit üti a meleg színeket szerintem, de a mintás körmöknél beleolvad, úgyhogy ott nem érzem ezt a hideg-meleg ellentétet. Lényeg, hogy tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a szürke kicsit kilóg a sorból, érzem én is, de az összkép miatt szerettem volna egy szürkét bele. Látod, muszáj megvennem az új Gelly szürkét, hogy még szebb legyen vele a mani ;)

      Törlés
  3. Nagyon jól sikerült, szép lett! :)
    A Paprika szín nagyon tetszik, nekem ilyen az igazi őszi szín. Murphy törvénye, hogy azon a kezünkön jobban tetszik a manikűr, amit nehezebben fotózunk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Igen, a Paprika nagyon nagyon szép, az egyik legőszibb! (de együtt az egész kollekció a legütősebb :)) Murphy-nek pedig megint igaza lett :D

      Törlés
  4. Nagyon őszi, szépek ezek a színek. Tényleg kicsik a körmeid, de újult erővel fognak majd megnőni egy hét alatt :) Ráadásul ez a vékony körömforma röviden is jól mutat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) A körmeim szerintem nagyon viccesek, de most tetszenek így igaziból ^^

      Törlés