2014. november 9., vasárnap

Barry M Gelly Hi Shine lakkok

Blue Grape; Blackberry; Watermelon; Cardamom; Sugar Apple; Papaya; Paprika; Blood Orange; Grapefruit; Dragon Fruit



























Biztosan nem árulok el nagy újdonságot azzal, ha elmondom, (megint) hogy mennyire odavagyok a Gelly Hi Shine lakkokért! :) Azt veszem magamon észre, hogy jöhet bármilyen holo csodalakk, vagy duokróm lakk, vagy Zoya, vagy PP, állandóan visszatérek ezekhez a sima krém finisű lakkokhoz. És amikor felkenem őket, akkor hihetetlen öröm fog el, mert olyan szépek és jók és kedvesek ezek a lakkok. Szóval ennek a mostani bejegyzésnek az az apropója, hogy tegnap tudatosult bennem, hogy jé, 10 körmöm van :D Na ez most nem hangzik valami nagy felfedezésnek, viszont közvetlenül ez után jött a nagyobb felismerés: jé, 10 Gelly lakkom van! Tudjátok, hogy mi lett a végeredmény, gondolom... ;)

Igen, felkentem mind a 10-et, egyszerre. És ez egyrészt jól is mutat szerintem, másrészt gondoltam, akkor már megmutatom Nektek, hogy milyen szépek is ezek a lakkok :)

A bal kezemre kerültek a kékek és a zöldek. Bevallom, ezek a kedvenceim a sok közül, mert annyira szépek a színeik, és szerintem nagyon jól mutatnak. Így:

Blackberry, Watermelon, Cardamom és Sugar Apple

az utánozhatatlan és a számomra legkedvesebb Blue Grape


Ha választanom kéne közülük, komolyan nem tudnék dönteni... A Blue Grape talán a kedvencem, mivel ő volt az első, és mivel utánozhatatlanul menő színe van *_* De vetekszik vele még a középső ujjamon látható Watermelon, ami egy csodálatos sötét teal szín.

A jobb kezemen (a fotókat a Férjem készítette, ezúton is köszönöm neki!) pedig a pirosas árnyalatok foglalnak helyet.

Paprika, Blood Orange, Grapefruit, Dragon Fruit

Papaya




























Ezek közül nem tudok kedvencet választani... Az ősz miatt a Paprika nagyon megdobogtatja a szívemet, de ha mondjuk nyár lenne, akkor gondban lennék vele :D Talán a Grapefruit és a Dragon Fruit most a nyerő, mert nagyon cuki rózsaszínek.

Na és akkor lássuk az összeset egyben ;)





























Amiket pedig összességében el tudok mondani a lakkokról. Szerencsére már picit több mint egy éve elérhetőek itthon is ezek a csodák a Nailland-nél. Az áruk szerintem nem egy érvágás, főleg ha mondjuk havonta csak egyet-kettőt vesz az ember lánya :) A minőségük, legalábbis az általam próbált 10 darabnak, kifogástalan. Esetleg a világosabb színekkel lehet némi gond, mert van hogy csak 3 rétegben fednek. Például a Sugar Apple is három réteges, ahogy a Papaya is általában. De szerintem ha valaki ügyes, két rétegben is működhet már. A sötétebb színek egy rétegben biztosan fednek, ami elég jó szerintem. Én mindegyikből kettőt kentem fel ennek ellenére, mert olyan jó őket kenegetni, hogy nem tudok megállni egy rétegnél :D (Valamint egy réteg lakk nem lakk ;)) Egy másik fontos pont, hogy mennyire fogja be a körmöket (a sötét színek ügye mindig rizikósak). A Watermelon volt egyedül, amelyik picit színezett, de az is főleg az ujjamat, miközben mostam le. Szóval nem para szerintem. 

És ami a legjobb: a fényességük. Itt mondjuk fedőlakkal látjátok őket, de higgyétek el, ezek a lakkok tényleg nagyon magas fényűek! Szuper minőség tehát, szerintem elérhető áron. Én nem is tudok mást, mint kampányolni mellettük minden erőmmel :)

Ezek közül pár lakkról már részletesen is írtam. Blue Grape (szörnyen para képekkel, te jó ég :D), Sugar Apple, Blackberry, Blood Orange.

És most itt a remek lehetőség, hogy ha esetleg érdekel Titeket valamelyik, akkor írjatok, hogy melyik az, és igyekszem róla/róluk részletesen is írni! Az őszi kollekció pár tagjáról egészen biztosan lesz külön poszt, mert őket feltétel nélkül szeretem. :)

Melyik szín tetszik a legjobban? Próbáltátok már a Gelly Hi Shine lakkokat? Esetleg van olyan kollekció, amit Ti is ennyire szerettek?

28 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Ügye? Örülök hogy nem csak nekem tetszenek :)

      Törlés
  2. Szemet gyönyörködtető látvány! Imádom márkák szerint sorba rendezni a lakkjaimat és nézegetni, milyen sok szín megvan. (Beteg szokás...)
    Mondanám, hogy melyik tetszik legjobban, de nem tudnék választani :)
    Valami hasonló manit én is csinálok jövő héten, piros és árnyalatai, kék és árnyalatai :)
    Nekem is krém finishből van a legtöbb, azokat szeretem legjobban hétköznapra és remekül lehet díszíteni őket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Ne aggódj, ezt a beteg szokást én is előszeretettem űzöm, szóval nem vagy egyedül ;) Ügye milyen nehéz választani? Én sem nagyon tudok... Igen, a krém finis nagyon jó szerintem is, néha kell ez is a sok szépséges holo mellett ^^

      Törlés
  3. Nagyon bejön mind:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök! :) Szerintem a sötétebb színek biztosabbak, azokat ajánlom. De majd mondd el, hogy mi lett végül az Almonddal!

      Törlés
  4. Nekem nem volt még Gelly Hi Shine lakkom.
    De nagyon szépek valóban.
    Főleg a kékek és a zöldek tetszenek,de másik 5 szín is csodás!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem érdemes őket kipróbálni, legalább egyet :) Nekem is a kékek és a zöldek jönnek be mostanában, úgyhogy megértelek :)

      Törlés
  5. Most az időjárás miatt a Blackberry tetszik legjobban, nekem amúgy három darab van itthon belőlük, a Grapefruit, a Blueberry és a Pomegranate.
    Nagyon jó lett az összhatás, jó ötlet volt egyszerre felkenni mindet! A kedvencem a két utolsó kép! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, és tényleg nagyon szépek a körmeid ilyen rövidre vágva is! :)

      Törlés
    2. Jaj, a Poemgrante olyan szép, pont most néztem hogy azt eddig hogyhogy nem vettem meg? :D Nekem is az utolsó kettő a kedvencem, tök menő volt ilyen körmökkel mászkálni :D És köszi, nekem is egyre jobban tetszik így a körmöm :) (de úgyis megnő)

      Törlés
  6. omg,gyönyörűek egytől egyig! :)

    VálaszTörlés
  7. Ajj, ezek után muszáj lesz megvennem a Cardamom-ot is :/ :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mondom, tényleg muszáj! Annyira széhéhéhéééép :D (Nekem meg muszáj lesz az összes többi őszit ;))

      Törlés
  8. Az a Dragon Fruit, és az egyik legszebb halványrózsaszín széles e világon :)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörűek! Mindig eltereli a figyelmemet róluk a sok pp a standnál, de be kéne szerezni pár alapszínt. Water marble-hoz is jók vajon?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legközelebb ha mész, akkor irányítsd át a figyelmed, mert tényleg megéri :) És olyan szépek ott kirakva színsorrendben :D A water marble dolgot én még nem próbáltam, viszont ezek elég sűrűek és többynire fednek egy rétegben. Az ilyen lakkok ha jók, akkor szerintem ezek is. Nyomdázni viszont lehet velük szépen! (legalábbis nekem kb 0 tapasztalattal, a kis essence bélyegzővel ment, szóval szerintem Neked tutira menne)

      Törlés
  10. Örülök! :) Viszont annyi van, hogy ebben a lakkban ici-pici ezüst csillámok vannak. De csak nagyon nagyon nagyon közelről látszik, és két réteg után már nem. Csak gondoltam szólok :)

    VálaszTörlés
  11. imádom a Barry M lakkjait, bár még csak 4 db van a készletemben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy Te is szereted őket! Láttam, hogy melyikek vannak meg Neked, és nagyon szépek :)

      Törlés
  12. Nem gondoltam volna, de a Cardamom tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod, ez az ősz hatása :D Vagy csak az összhatás miatt :) Nézd meg élőben is, ha a Nailland-nél jársz!

      Törlés
  13. Gyönyörű ez a színkavalkád. :)

    VálaszTörlés
  14. Csodásak ezeket így egyben lenne érdemes megvenni :-) #nemszabadtöbblakkotvennem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, egyben néznek ki a legjobban... Ne is mondd, ebben az évben már biztos nem vehetek lakkot, pedig csak most jön az ILNP és a DL :D

      Törlés