2015. augusztus 23., vasárnap

El Corazon - Illusionist (423/503)


























El Corazon lakkokról már kétszer volt szó a blogon (itt és itt) és szerintem még lesz róluk többször is. A mai Illusionist névre hallgató lakkot még a nyár elején (vagy tavasszal?) rendeltem, és azóta porosodott a többi között. Valahogy nem éreztem soha, hogy fel szeretném kenni, mígnem nemrég megvilágosodtam, és éreztem, hogy nekem pont rá van szükségem. És jól döntöttem. Mutatom, hogy miért. :)

Szóval ez egy bogyószínű jelly alapban úszkáló holo pehely tenger. Legalábbis azt hiszem jól fogalmaztam.



























Két rétegben már fed, de a mélység és a szín teljes telítettsége érdekében én felkentem egy harmadik réteget is. Gyorsan szárad, és viszonylag fényesre, akár önmagában is jó lehet. (Én persze használtam fedőlakkot.) És imádom. *_* Annyira könnyű, de közben nőies és vidám. Ez mind egyszerre. Ráadásul bogyószínű (mert van ilyen) és ősszel nem is tudok ennél többre vágyni. (Igen, nálam már ősz van. :D)























































Amit különösen is szeretek benne, hogy a jelly alap miatt a pelyhek néhol alig látszanak, néhol pedig majdnem teljesen. Annyira szuper mélységet ad ez a lakknak. Az ultra holo lakkok után azt hittem, nem vágyhatok többet erre a finisre, de tévedtem. :) És úgy örülök neki!

Készítettem közvetlen napfényes képeket, ahol ugyan a színe nem helyes, de szépen látszik a csillogása. :)




Még egy jóság vele kapcsolatban: szerintem tök jó Zoya Blaze dupe. Biztosan nem ugyanolyanok, viszont eléggé hasonlóak ahhoz (legalábbis a képek alapján - és rengeteg, rengeteg képet megnéztem a Blaze-ről) hogy én már ne vágyjak a Zoya lakkra. Főleg mivel ez az El Corazon konkrétan a felébe került. :) Persze csalok, mert nem kentem fel őket egymás mellé, de ha lesz rá lehetőségem, akkor pótolom a bejegyzést vele. :)

Hogy tetszik a lakk?
Ti is annyira szeretitek ezt a színt, mint én?

10 megjegyzés:

  1. Jajj, ez tényleg nagyon szép. *_* Bár a Paige jobban tetszik... még. :D Nálam is ősz van már, pláne ezzel az időjárással - amit csak áldok, mert ki nem állhatom a meleget, csak most azért kár, mert így nem tudjuk festeni a bútorokat. :/ :D Egyébként annyira imádom a körömformád és a kéztartásodat! :D Az utolsó kettőnél tisztára olyan érzésem volt, mintha Camille (Pshiiit) képeit látnám. *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, azóta kiderült, hogy nem az volt. De értékeltem a merész tippet. ;) Igen, én is azért (is) szeretem az őszt, mert végre nem kell megsülni. :) Köszi a bókot!! <3 :* :* Minden fotózás előtt annyit szenvedek, hogy hogy tartsam a kezem, hihetetlen... :D De azt hiszem, a körömformámat megtaláltam, ez az igazi. <3

      Törlés
  2. Gyönyörű! És őszre tökéletes! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez az ősz maga. <3 (Jó, ez is az, mert még másik ezer lakk is az ősz maga. :D)

      Törlés
  3. Valóban csodás ez a lakk.Szerintem a Zoya Blaze pirosasabb lakk.Akkor inkább már az Aurora áll közelebb hozzá,de lehet ezt csak én látom így.:)
    Nagyon jól áll ez a szín neked.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pirosasságban igazad lehet. :) Viszont az Aurorával kapcsolatban azért nem, mert azt már összehasonlítottam egy másik El Corazonnal (a poszt elején ott a link). Ez a mostani kicsit sem hasonlít rá. :) És köszi, én is szerettem hordani!

      Törlés
  4. Gyönyörű őszi árnyalat, de egyelőre nálam még körömfronton nagyon nyár van, nemsokára citromsárga körmöm lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj, mivel festetted ki citromsárgára? :)

      Törlés
    2. Csak sima Moyra Gel look :) Imádom azt a színt, cikkcakkos minta lett benne, fekete-fehér.

      Törlés
    3. Juuuj, ez nagyon jól hangzik! A sárga és fekete-fehér kombó nagyon jó! :)

      Törlés