2015. augusztus 13., csütörtök

ILNP - Honor Roll


























A Float On után most jöjjön a második ILNP ultra holo a blogon, mégpedig a Honor Roll! Senkit nem szeretnék untatni annak a részleteivel, hogy milyen nehezen (hah :D) döntöttem el, hogy ez a lakk is kell nekem. Mindenesetre tudjátok, hogy mennyire szeretem a kéket, pláne ha sötétkékről van szó. Illetve pláne ha holo lakkról van szó. Ultra holóról. :) Azt hiszem ezt már nem kell ragoznom. ;)

Sok kép következik, mert nem tudtam válogatni...

































Tehát egy sötétkék ultra holo lakkról van szó. Ez annyit tesz, hogy tele van holografikus pelyhekkel, és emellett még holózik is lineárisan. (Legalábbis amennyire a szemem jól látja, és amennyire jól használom a fogalmakat.) Nagyon béna vagyok színek pontos definiálásában, szóval meg sem próbálkozom körülírni. Mindenesetre az biztos, hogy szép nyári árnyalata ez a kéknek. :)



























































A fenti képek mind-mind természetes fényben készültek, napfény közvetlenül nem érte a lakkot itt. Csodálatos, hogy így is milyen szép a szivárványa! *_*

De persze muszáj volt lőni egy-két napfényes képet is. :)




























A színe ezeken a képeken csalóka, kicsit lilásabb, mint normális körülmények között. De a holót nagyon szépen előhozza. *_*

Végül pedig jöjjön egy kis ráadás, mivel összehasonlítottam a lakkot a Zoya - Dream-mel. :) A Dream a kezdetektől nagy szerelmem, és gondolkoztam is rajta, hogy fel kéne őket kenni egymás mellé. Aztán Dóra legutóbbi posztja megadta ehhez a végső löketet, szóval jöjjenek most ők ketten. A gyűrűsujjamon van a Dream, a többin a Honor Roll.



Egyáltalán nem dupe-ok, még csak nem is hasonlítanak. A Dream sima pelyhes lakk, ahol a pelyhek holóznak, míg a Honor Roll esetében maga a lakk is. A színük is más, ez egyértelműen látszik. Én pedig képtelen vagyok dönteni, mindkettőt nagyon szeretem. :) Szóval szerintem teljesen indokolt mindkettőnek a megléte. Egyrészt mert a Dream kötelező minden lánynak, másrészt mert az ultra holo lakkokat pedig nem lehet nem megvenni. Jó indok, ügye? :D

Napfényben is lefotóztam őket. :)



A lakkot a Nailland-től tudjátok a legegyszerűbben beszerezni.Sajnos jelenleg nincs raktáron (soha nincs semmi, amiről épp írok :D) de erre a lakkra érdemes várni. :) Kitartás!
Hajrá lányok, Honor Roll vadászatra fel! :)

Hogy tetszik ez a lakk? Szeretitek a sötétkék lakkokat?

18 megjegyzés:

  1. KELL! Ez a legtöbb amit írhatok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tökéletesen megértelek, néha nem is kell mást írni. :D ;)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyönyörű ez a lakk, nekem is kellene! :) ;) Jó poszt lett!

      Törlés
    2. Én csak bátorítani tudlak, hogy ha igazán megtetszett, akkor vedd meg. ;) És köszi! :*

      Törlés
  3. Jajj nemááár... :D :D Újabb lakk a listámon, mert tényleg nem hasonlítanak... Szerencsémre vagy szerencsétlenségemre, nem tudom. :( :D :D És milyen szép az Honor Roll... *_* Köszi az összehasonítást! :) :* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsédre, hidd el, mindkét lakk kell mindenkinek. :D Gyönyörű lakk, az biztos. <3 És nagyon szívesen, örülök, hogy segíthettem. ;) :*

      Törlés
  4. Még jó, hogy megnéztem laptopról is, mert telefonon lilának láttam a lakkokat (?!) :D Nagyon szépek az ILNP új lakkok, nekem a 1UP van meg, imádom :3 A Dream egyáltalán nem volt, sőt, nem álomlakk számomra.
    Amúgy, hadd kérdezzem meg (már többször is feltűnt), az ugye szót miért írod ügye-nek? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *nem vonz akart lenni a Dream-re vonatkozó rész. :D

      Törlés
    2. Ezt már én is észrevettem, hogy egy csomó kijelzőn tök más színük van. :/ Fura... Na de az 1UP miatt irigykedem, az még nincs meg, de érzem hogy szerelem lesz. *_* De fura hogy nem vonzott a Dream, de hát pont ez is jó a lakkokban, hogy annyi féle van belőlük, bőőőőven lehet választani mást. :D
      Az utolsó mondaton nagyon röhögtem. :D Szóval én soha életemben nem mondtam "ugye"-nek, nálam mindig is ügye volt, írásban is, szóban is. Mondjuk hogy hogyan, azt nem tudom... Lehet valami otthoni tájszólás izé ez. :D

      Törlés
  5. Hú, ez nagyon szép lakk. :) Használd még többször, mert jól is áll szerintem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúú, köszönöm! :) Ezek szerint átjött a képeken az is, hogy mennyire jó volt hordani. ;)

      Törlés
  6. Azt a mindenit... ez nagyon gyönyörű szín...Meg kell szereznem :D Jól áll rajtad. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan! Mindenképp vedd meg. :) És köszönöm! ^^

      Törlés
  7. Tényleg szép, de annyira ritkán kenek fel sötétkéket, mert kopik, mint a fene rajtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De fura, hogyhogy kopik? Csak a sötétkék? Én megőrülnék, ha nem használhatnék sötétkéket. -_- :D

      Törlés
  8. Nagyon szép színe van! Főleg napon. Ha ilyen lakk van rajtam egyfolytában csak a körmeimet nézem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd, nekem is nehezemre esett koncentrálni. :D *_*

      Törlés