2015. augusztus 15., szombat

Kék ombre egy kis francia csavarral

























Az utóbbi napokban nagyon rákattantam a krém finisű lakkokra. Nem értem, hogy miért van ez, hiszen itt a sok napfény, lehetne holo és csillám lakkokat használni (végre látszik a szépségük), erre engem ezek az egyszerű lakkok nyűgöznek le. De hát nem lehet mit tenni, ha már így hozta a helyzet, gondoltam készítek egy ombre manikűrt. Csupa-csupa kék lakkal. :)

Az ombre körmök lényege az, hogy egy színnek különböző árnyalatait színsorrendben felkenjük a körmeinkre. Ez tök jól hangzik, elméletben, de a valóságban szerintem nagyon nehéz jól összehozni. Én is elővettem az összes kék színű krém lakkomat, és kenegettem őket egy papírra, míg ki nem jött egy viszonylag értelmes sorrend. Mert a kék lakkjaim fele vagy túl lilás vagy túl türkizes, vagy túl másmilyen mint ami épp nekem kellett.

Egy másik megoldás, ha ugyanahhoz a kékhez keverünk feketét és fehéret. Többet, vagy kevesebbet, attól függően, hogy sötétebb vagy világosabb színeket szeretnénk. Nekem viszont ehhez a mókához most nem volt kedvem, így ennél a sima négy lakknál maradtam. És egész jól is néznek ki egymás mellett. :)

























A leghalványabb a Barry M Huckleberry lakkja, ami a kedvenc halványkékem. A középső ujjamon a Golden Rose Rich Color 68-as lakkja van, ami két rétegben tökéletesen fed. Életem egyik legjobb minőségű krém lakkja. A gyűrűs ujjamon egy kis Claires lakk van, aminek nem tudom se a számát, se a nevét, mert egy szettben lehetett megvenni, és ott nem találtam neveket. Végül pedig a szintén Barry M Blackberry látható. A kedvencem ezek közül a Golden Rose lakk, el is határoztam, hogy minél több ilyen Rich Color lakkot fogok venni, és minél többet meg is szeretnék mutatni Nektek. :) Már ha nem bánjátok, persze.




























Imádtam viselni ezt a négy színt csak így magában. Olyan szép tud lenni néha egy-egy krém finisű lakk, és olyan megnyugtató az egyszerűsége. Jaj, most is felkennék valami másik színt. :) De persze nem hagytam őket magukban, hanem tettem bele egy kis francia csavart. ;)


























Nagyon egyszerű volt a dolog: pont fordított színsorrendben festettem ki a körmeim végét egy francia sablon segítségével. Persze rengeteg kivetnivalót találok benne, de nem kezdem most el sorolni őket. Talán így is tetszeni fog. :) A kedvenceim a két középső ujjam!




























Nagyon menő ez a két szín együtt! *_*

Hogy tetszik a manikűr?
Készítettetek már ombre körmöket? :)

17 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Nem te vagy az első, aki kérdezi, látszik hogy kifelejtettem a bejegyzésből... Ugyanaz volt ott, mint a mutatóujjamon. Roppant kreatív voltam! :D #nem

      Törlés
  2. Ah, imádom! Nekem is a két középső ujjad tetszik a legjobban, de a kicsi is nagyon ütős ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszi! A két középsőn azóta folyamatosan gondolkodom, hogy hogyan lehetne ezt a két színt kreatívabban felhasználni együtt. *_*

      Törlés
  3. Ez valami nagyon szép manikűr!! (-: Egyszerű, és mégis nagyszerű! (-: Tényleg nagyon szépen összeválogattad a színeket. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És még annyit, hogy én is nagyon kedvelem a krém lakkokat, szerintem nem lehet őket megunni, és azért ezeket lehet a legsokoldalúban díszíteni.

      Törlés
    2. Köszönöm! :* És szerintem most egy ideig a krém lakkokban való tobzódás lesz, főleg hogy jön az ősz... <3 <3 <3

      Törlés
  4. Jaj, nagyon szép, a krém lakkok örök kedvencek nálam!

    VálaszTörlés
  5. Hogy feldobták a csíkok! Nagyon jól néz ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :)) Határozottan kellettek rá, én is azt érzem. :)

      Törlés
  6. Hú, mennyire jól feldobja a francia vég. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, úgy látszik tényleg nagyon bejött. ;)

      Törlés
  7. wow...these blue polishes are so nice!
    kisses from ukraine :-****
    follow4follow??

    maliovanka.blogspot.com

    VálaszTörlés