2015. augusztus 20., csütörtök

Kék geometrikus nail art

Ez most csak egy kis szösszenet lesz a hosszú hétvégére. :) A kék ombre köröm után úgy rápörögtem a két középső körmöm színére, hogy muszáj volt őket egy geometrikus nail art-ban is összehoznom. Merthogy a háromszögek és vonalak a másik mániám, a kék szín mellett. Így született ez a mani, ami szerintem nagyon nagyon jól néz ki! Most tényleg büszke vagyok magamra, tök jó érzés. :)



























A felhasznált lakkok ugyanazok, mint a kék ombre maninál. Az alap viszont egyelőre legyen titok. ;) Azt mindenesetre elárulom, hogy egy csodás tejeskávé nude lakkról van szó... :)

Hogy tetszik ez a mani?
Szeretitek a geometrikus körmöket? :)

10 megjegyzés:

  1. Ezt tényleg nagyon jól eltaláltad! (-: Nekem nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Imádtam hordani is. :) Mondjuk az elkészítéssel megszenvedtem, de hát a szépségért szenvedni kell. :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Juj, köszönöm Madlen! :* Most csak ilyeneket csinálnék, az összes lehetséges színkombinációban. :O

      Törlés
  3. Nekem is rettenetesen tetszik. El sem tudom mondani. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! Örülök, hogy ennyire. <3 :*

      Törlés
    2. Rita!!!! Ez nekem annyira megtetszett, hogy megcsináltam egy másik színkombinációban. :)

      Törlés
    3. Juuuuj, és meg is lehet nézni valahol? :) :) :)

      Törlés
    4. Sajnos a telefonom nem "szereti" az Instát, ezért nem vagyok ott aktív, de lehet, hogy lesz róla poszt. :)

      Törlés
  4. Legyeeeen! :) Vagy csak küldd át. :) Tényleg _nagyon_ érdekel. ^^

    VálaszTörlés