2015. január 3., szombat

2014 kedvenc körömlakkjai


























Először is boldog új évet mindenkinek! :) Másodszor pedig ma elhoztam nektek a kedvenc 2014-es lakkjaimat. Azt hittem nehezebb lesz kiválasztani őket a közel 300 lakk közül, de valahogy egyből ez a 26 darab lakk maradt a kezemben. Nem is kellett gondolkodnom. Szóval ezek tényleg a kedvenceim voltak :) A 26 darab pedig különösen is tetszik nekem, mert szeretem ezt a számot. 26-án születtem, és 26-án volt az esküvőnk is. Úgyhogy úgy döntöttem, maradhat a 26 kedvenc. Lássuk, hogy mik is ezek!



























Az Essence holo glitteres fedőlakkját (let stars rain down on me!) először nem kedveltem különösebben, aztán egyszer csak azt vettem észre, hogy rengeteg mindenre felkenem... Nagyon szépen csillognak benne a mikroglitterek, ajánlom nagyon azoknak, akik szeretik az ilyesmit :) A Golden Rose Rich Color 76-osa az a lakk, ami után a legtöbbször nyúlok. Egy rétegben fedő zseniális fehér. Kell ennél több? Méltán híres párja a 35-ös Rich Color. Egy rétegben fedő fekete. A kettő kombinációja pedig egyszerűen zseniális. A homoklakkokat én idén is imádtam, és különösen is a Moyra Sand Effect lakkjait. Ez a 852-es számú óarany homoklakk valami elképesztően szép *_*


























A kék lakkokat változatlanul nagyon szeretem, ezt mi sem mutatja jobban, mint hogy ennyi bekerült a listába. Persze van itt teal is és barna is, de ezt talán elnézitek nekem ;) A legfrissebb lakkom az ILNP Fall Semester csodaszép teal holoja, erről nemsokára tervezek bejegyzést írni :) A Barry M Sugar Apple egy igazi tavaszi menta lakk, nagyon szerettem hordani a meleg időben (annyira, hogy a tél ellenére nem kerülte el a figyelmemet :)) A Zoya Dream talán nem lep meg senkit, csodaszép lakk, imádom a csillogását és a színét is! A Lovely Blatic Sand család egy az egyben nagy kedvencem, de ez a sötétkék homoklakk (Nr. 6) különösen is nagy kedvencemmé vált. Csodaszép mély kék színe van. Talán az sem lep meg senkit, hogy a piCture pOlish Hope nevű lakkja is bekerült a kedvenceim közé. Sokat vártam erre a lakkra, és végre az enyém. Eszméletlenül szép, róla is tervezek majd írni :) Következzen két Barry M mégpedig a sötét teal Watermelon és a csodaszép Blue Grape. Mindkét lakk a szívem csücskében foglal helyet, zseniálisak. A Lovely St. Tropez kollekciója nem jött be mindenkinek a lakkok finise miatt. A Nr. 2-es pedig számomra különösen is kedves lakk, hiszen ez volt rajtam az esküvőmön :) Fent már említettem, hogy mennyire megkedveltem a Moyra Sand Effect lakkjait. Nincs ez másként a 853-as számú lakkal sem, tökéletes türkiz homoklakk. Nyárra és tavaszra szinte kötelező. Végül pedig ide került egy barna lakk is, mégpedig a Colour Alike Winter Holo kollekció barnája, az 500-as. Nagyon nehéz volt ebből az egész kollekcióból választanom, de végül sikerült, és a barna stabil helyre került. Ez nekem is furcsa, mert annyira nem vagyok oda a barna színért, de ez a lakk zseniális *_*


























A rózsaszínek és pirosak egy csoportba kerültek :) Egyre kevésbé szeretem magamon a piros színt, ez talán látszik is, viszont a rózsaszínért még mindig odavagyok :) Így azt hiszem nem meglepő, hogy az egyik legszebb és legélénkebb rózsaszín, a Moyra Gel Look 919-ese a lista élén szerepel. Imádom a színét. A Catrice It's a PINKini World homoklakkja egy álom, olyan cuki, hogy nem hiszem el :) Az A-England Rose Bowert hosszas gondolkodás után vettem csak meg, de nem bántam meg. Nagyon nagyon szép lakk, és nem mellesleg nyomdázásra is tökéletes. Egy őszi Barry M is bekerült a listába, mégpedig a Paprika. Ezen csodálkozom leginkább, mert ez tetszett legkevésbé a képek alapján a kollekcióból, mégis ez lett az egyik legnagyobb szerelmem. Tökéletes lakk! A Moyra Sand Effect 851-es lakkja a másik legcukibb rózsaszín homoklakk, imádom hogy ilyen hercegnős :) a piCture pOlish Bridget az igaz szerelmem, a pirossága ellenére, valami eszméletlen ez a lakk. Belülről világít, nem tudom róla levenni a szemem. Minden lánynak kötelező kéne hogy legyen. Végül pedig az egyik kedvenc kollekciómból, a Moyra Sea Salt lakkok közül is hoztam egyet, mégpedig a Calypso nevűt. Ez a lakk szerintem a legcukibb lakkom, annyira jó ez a rózsaszín. Imádom hordani :) Ráadásul nagyon mókásak benne a fehér glitterek :)


























És végül a lilák :) Amennyire nem kedveltem ezt a színt év elején, most annyira oda vagyok érte. Nagyon vicces, hogy így változik az ember ízlése, de hát nem lehet mit tenni. Mindenhova lilát! A Flormar Sweet Grape lakk egy igazi őszi csoda, imádom a színjátszását. A KIKO Violet Microglitter is nagy kedvenc, ha kedvenc lilát kéne választani, talán ő lenne az. A Colour Alike Winter Holo 502-ese az egyik legszebb lila holo. Különösen tetszik benne, hogy szép sötét. A Moyra Avril is bekerült a listába, nem is annyira a színe miatt, hanem inkább azért mert csodálatos nyomdalakk. És nyomdázva igazi lila lesz :) Szívem csücskében láthatjátok a Zoya Paytont. Ez a 2014-es év egyik nagy álomlakkja, ami szerencsére az enyém lehet. Csodaszépgyönyörű *_* (igen, kifogytam a jelzőkből). Szintén Colour Alike a Multichrome 545 ami kék és lila színekbe játszik, és én teljesen beleszerettem. A kollekció többi darabját is igyekszem megszerezni :) A Flormar Wet Look 09-es sötétlila krém lakkja az egyik legtökéletesebb lila, amit valaha használtam. Egy rétegben fed, és nagyon szép színe van. Kell ennél több? :) Nyáron engem is elkapott a Color Club holo láz, így megvettem a lila Eternal Beauty lakkot, és higgyétek el, ez a legszebb holo lakkom valaha. Az összes Color Club holo kell, ha ilyenek :O Végül pedig szintén friss élmény, de óriási kedvenc az ILNP Black Orchid lakkja. Nagyon vágytam rá, és szerencsére teljesen megérte :) 

Ezek voltak az én kedvenceim 2014-ben. Csupa szépség. Jól el vagyunk kényeztetve lakk ügyben. Remélem 2015-ben is hasonlóan sok szépség kerül majd hozzám, és remélem, hogy ezeket meg is mutathatom majd Nektek! :)

Nektek mi volt a kedvencetek 2014-ben? :)

17 megjegyzés:

  1. Szép darabok :)
    Nem tudnám megmondani melyik volt tavaly a kedvencem, kissé elfogult vagyok az újonnan érkezőkkel, így mindig valamelyik újonc a kedvencem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen megértelek, hidd el :D Főleg hogy látom mindig, hogy milyen gyönyörűségeket sikerül megszerezned... Nem is tudnék választani én sem ;)

      Törlés
  2. Szépek! :) Nekem a lilák és a rózsaszínek a kedvenceim. :3

    VálaszTörlés
  3. Nehéz választani még ezek közül is, mert mindegyik csodás darab :) Idei nagy kedvencek nálam a CA lakkok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye hogy nehéz! Jaj, ne is mondd a CA lakkokat... Szívem szerint az összeset betettem volna, de kibírtam, hogy csak 3 kerüljön fel a listára ^^

      Törlés
  4. Hú, sok az egyezés, nagyon szép lakkokat válogattál össze :-) Én képtelen lennék kedvenceket összerakni...bár....:-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ;) olvastam a bejegyzésed, majd kommentelek is ^^ (milyen vicces ez már, hogy állandóan, mindenhova írogatunk egymásnak :D)

      Törlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. BÚÉK! :)
    A 3 Barry M (Sugar Apple, Blue Grape, Watermelon) most nagyon betalált, csodás színek! *.*
    Már kavarognak is a manik a fejemben, pedig nem mostanában fogok Nailland rendelést leadni, hacsak rám nem szakad addig egy bank! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, a Barry M lakkok nagyon nagyon <3 <3 <3 Mindenképp érdemes őket beszerezni, csodásak! :) Nem is győzöm eleget reklámozni őket ;)

      Törlés
    2. Igen, sok helyen láttam már, hogy dicséred ezt a Gelly Hi-Shine vonalat és el is hiszem, hogy szuperek! :)
      A következő Nailland csomagba biztos bekerül minimum 1 kipróbálásra! ;)
      Nyomdázásra alkalmasak?

      Törlés
    3. Szerencsére nyomdázásra is jók! :) Mondjuk eddig csak a sötétebb színeket próbáltam, de azok annyira pigmentáltak, hogy biztosan lehet velük. Amiket próbáltam: Blackberry, Blue Grape, Watermelon, Cardamom, Paprika, Blood Orange és Grapefruit. Ezekkel tuti lehet ^^

      Törlés
    4. Köszi az alapos választ, így már tuti, hogy párat ki fogok próbálni előbb-utóbb! :)))

      Törlés
  7. Köszi, szerencsére elég könnyű helyzetben voltam :)

    VálaszTörlés
  8. Hűha, mennyi :D
    Nekem a CA-lakkok és a Bridget a kedvencem, tőled is :) Meg még az O'Hara.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudtam, tudtam hogy mik lesznek a kedvenceid!! :)

      Törlés