2015. január 7., szerda

ILNP - Fall Semester


























A Fall Semester a másik ILNP lakkom a Black Orchid mellett, és érte is rajongok. Az első mondatban összegeztem a lényeget. Többet nem is nagyon tudok róla mondani... Legalábbis újdonságot nem.

Két rétegben fed, az ecsete hasonló a PP lakkokéhoz. És holo, és teal. És elvesztem :) *_*

Bent, nappali fénynél ilyen:



























Napsütésben pedig életre kel:


























Ezt most nem szerettem volna önmagában felkenni, ezért került kis díszítés a középső- és a gyűrűsujjamra. Alapnak a Golden Rose fekete lakkját használtam, és arra nyomdáztam a Catrice Holo In One lakkjával. Az előző bejegyzésekben már volt szó róla, hogy mennyire szépen lehet nyomdázni ezzel a Catrice lakkal. Olyan jó!! Aztán persze nem bírtam ki, és nyomdáztam a Fall Semesterre is. Íme:


Nekem ez az egész pont így tetszik a legjobban. Sajnos télen nem süt olyan szikrázóan a nap, hogy ki lehessen élvezni rendesen a holo lakkokat, ezért szoktam díszítgetni őket, hogy érdekesebbek legyenek. A Fall Semesterrel nem próbáltam nyomdázni, de simán lehet vele szerintem. (Legalábbis ha a Black Orchiddal lehetett, akkor vele is lehet majd.) Amint kipróbálom, úgyis látni fogjátok az Instagarmon ^^

Hogy tetszik a Fall Semester? Szeretitek a teal lakkokat?

14 megjegyzés:

  1. Ó, nagyon szép! Ezek a nail artok, amiket mostanában készítesz, egyszerűen elbűvölőek! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Sokat gyakorlok, azért megy ám ennyire ;)

      Törlés
  2. Nagyon szép manikűrt alkottál vele! :) És a lakk is szépséges :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :* Látod, pár ILNP lakk tényleg egész jó :D

      Törlés
  3. Nagyon szép! Nekem úgy tetszik a legjobban, ahogy az utolsó képen, tehát minden köröm díszítve.^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is az tetszik a legjobban talán... Főleg mert ezek a minták nagyon szépek! Az ilyenek a kedvenceim: semmi extra, de mégis nagyon mutatós :)

      Törlés
  4. Ez.. csodaszép lett, ismét! :) Hjajj, ezek a nyomdás manikűrjeid, nagyon gyönyörűek. :)

    VálaszTörlés
  5. Régebben odavoltam ezért a árnyalatért, mostanában nem annyira, de tagadhatatlanul szép, főleg nyomdával.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Na igen, ez nem a te árnyalatod :) De díszítve valamiért nekem is jobban tetszik.

      Törlés
  6. Nagyon szép ez a lakk, és nekem az első manikűrváltozat tetszik legjobban. Vannak lakkok, amelyekre nincs szívem nyomdázni, és ezt is inkább magában viselném :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértem, hogy így érzel, mert tényleg nagyon gyönyörű magában is :)

      Törlés