2015. január 13., kedd

Nail Stamping Challenge - Pink & yellow


































Végre!! Elérkezett a Lora által meghirdetett nyomdázós kihívás első fordulója. Amint megláttam, hogy a nyomdázásé a főszerep, rögtön ugrottam is. Gondolhatjátok... Mostanában állandóan nyomdáznék, mindig lemezeket nézek és nyomdázásra alkalmas lakkokat. Szóval ez kitölti a körmös életemet jelenleg, úgyhogy ez a kihívás a legjobbkor jött :) A forduló színei pedig a pink és a sárga.

Először csak rózsaszínnel akartam nyomdázni, mert nincs sárga lakkom. Aztán az agyam valószínűleg egyik eldugott szegletéből jött elő a gondolat, hogy nekem bizony a China Glaze Sun Upon My Skin lakk kell ehhez. Tudom, hogy a legtöbb helyen azt írják, hogy borzasztó macerás, lassan szárad, stb stb, de nekem az kellett. Húgom szerencsére nagyon szereti a sárga lakkokat, így ő meg is vette ezt, csak kölcsön kellett kérnem. Azóta persze magamnak is szeretnék egy üveggel, mert engem meggyőzött ;) De most nem az övé a főszerep...

Tehát megvolt a sárga. Rózsaszínnek pedig a Barry M Grapefruit-ját használtam. Ezzel a lakkal egy picit elégedetlen vagyok, valamiért nem érzem, hogy egyenletes fedést tudnék elérni vele. A képeken persze minden oké, de valahogy olyan fura. Na mindegy, mert a színe viszont gyönyörű :) Egyértelmű volt, hogy a kettőt egyszerre használom.

Mintának olyat szerettem volna, ami nonfiguratív, és nem veszi el a figyelmet a színekről. Viszont ami menőn néz ki. Ezért bizonyult remek választásnak már megint a MoYou Fashionita 05-ös chevronos lemeze.

Bal kéz:


























És jobb kéz:


























A jobb kezemen picit elcsúszott a minta, de nem baj :) Szerintem ez a párosítás még így is épp elég király ahhoz, hogy jó érzés legyen mutogatni :) A kettő együtt pedig különösen is jól nézett ki, ezért a férjem segítségével készítettünk egy képet nyálcsorgatásnak ;)
























Én most 100%-ig elégedett vagyok, és már nagyon várom a következő fordulót! :)

Hogy tetszik? Ti összetettétek volna ezt a két színt?

32 megjegyzés:

  1. Hú, nagyon tuti! Szép munka. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, én nem láttam fantáziát ebben a lemezben, pedig van :) Hordani is szoktad így a manikat, vagy csak kihívásra van a kétféle festés?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, pedig van benne jó sok ám, csak meg kell találni ;) Nagyon szeretem felemásan hordani a körmeimet, vagy úgy, hogy az egyik kezem pont az ellenkezője a másiknak. Szerintem sokkal menőbb, mint a sima ugyanolyan ;) (Amit bevallom már sokszor unok :D)

      Törlés
  3. nagyon szép lett, az utolsó kép meg úú de jó :) (te vagy a bögrés-körmös képek imádója, ugye?! ;)) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és igeeeeen, bögrék és körmök együtt!! És végre nekem is van egy ^^ Gondolhatod hogy odavagyok :D

      Törlés
  4. Tök jó, nagyon szeretem az asszimetrikus manikűröket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, mostanában én is egyre inkább ezeket kedvelem :)

      Törlés
  5. Nagyon szép lett! (-: Én a Lovely homoklakkokat párosítottam így, mikor a sárga és a korall volt meg. Régen csináltam olyat is, hogy a bal kezemen fehér volt az összes köröm, a jobbon pedig fekete, mert jobb kezemen mindig rövidebbek a körmök, és a fekete régen hosszú körmön nem tetszett. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ez a Lovely lakk páros elég jó lehetett ;) Meg a fekete fehér olyan szép tényleg, klasszikus. Én is szeretem, mikor az egyik kezemen csak fehér van a másikon meg csak fekete :) És a fehér hosszabbítja is a körmöket ;)

      Törlés
  6. Szép lett. :) Szeretem az ilyen "komplementer" manikűröket. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Ó, igen, ez a jó szó! Komplementer :)

      Törlés
  7. Very nice nails :))) Like your idea of mixing colours!
    Hugs from Poland :D

    VálaszTörlés
  8. Jó lett :-) Látom nagy a szerelem ezzel a lemezzel, remélem nekem is ez lesz, most hogy megvettem miattad :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem félek hogy ne lenne szerelem nálad is ;) Annyira klasszikusak és jó kihasználhatóak ezek a minták, hogy csak na! ^^ És köszi :)

      Törlés
  9. Köszi, igen, az szerintem nagyon feldobja :)

    VálaszTörlés
  10. Very smart to switch colours on both hands, it looks really good :)

    VálaszTörlés
  11. Jajj hát ez nagyon szuper lett! És milyen jó ötlet, hogy ellentétesek a színek a két kezeden :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Általában így festem ki a körmöm máskor is, hogy a két kezemen valahogy más legyen ;)

      Törlés