2015. január 26., hétfő

Madár Móka kihívás - Papagáj
























Elérkezett a madaras kihívás utolsó előtti fordulója, a papagáj :) Ez a madár eléggé hálás, mert jók a színei, és népszerű annyira, hogy bőven lehessen inspirációt találni róla. Én most nagyon elvonatkoztattam a témától, és pusztán a színeit használtam fel. 

Ezt a díszítőszalagos és celluxos manikűrt már régóta meg szerettem volna csinálni, és most pont három színt szerettem volna használni, úgyhogy ennél jobb alkalom nem is lehetett volna :) 



























A mutatóujjamon picit máshogy helyezkednek el a csíkok (mármint a kék rész például nem megy el a körmöm hegyes széléig) de szerintem nem zavaró :) Nagyon mutatós, ez különösen is tetszik benne. És hogy kapcsolódjunk az eredeti témához, a papagáj három legfontosabb színében pompázik az egész. Piros, kék és sárga. A felhasznált lakkok: Moyra Gel Look Felicite (931), Barry M Blood Orange és Barry M Blackberry.

























Hogy tetszik nektek? Eszetekbe jut róla a papagáj?


18 megjegyzés:

  1. Nagyon egyedi megközelítése a témának, kifejezetten tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Igen, ez most elég más lett mint a többi :D

      Törlés
  2. Szerintem ez lett a kedvencem a papagájosak közül :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii :D A kocka papagájok nevében is :D (Akár az is lehetne a körmömön)

      Törlés
  3. Soha nem gondoltam volna, hogy ez a három szín egymás mellett tetszeni tudna nekem, de neked ezt is sikerült elérned. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm! Látod, érdemes kísérletezni. ;)

      Törlés
  4. Ok, ez kedvenc lett. :D
    Milyen jó ötlet ez!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye?? Csináld meg te is, mert naaaagyon mutatós! :)

      Törlés
  5. nekem tetszik nagyon, és pont annyira papagájos csak, hogy eszembe jusson róla, de kellően absztrakt maradjon. pöpec :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, most sikerült nagyon elvontnak maradni :D Köszi :)

      Törlés
  6. Nagyon szép, mutatós mani! :)

    VálaszTörlés
  7. fúú, nagyon ötletes, tetszik hogy ilyen elvont, mégis témában marad ;) a lakkok is nagyon jók, én a barry m-eket az utóbbi időben fedeztem csak fel, pedig milyen jók :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye hogy milyen jók? Nekem az összes színből kéne egy Barry M ^^

      Törlés
  8. Nagyon szép, gyönyörű a kivitelezés is!

    VálaszTörlés