2015. január 4., vasárnap

Madár Móka kihívás - Páva
























Kezdjük az évet egy kihívással! Januárban szerencsére van időm arra, hogy részt vegyek ilyesmiben. A kihívást Timi találta ki, és nekem rögtön megtetszett a téma. Ugyanis nagyon szeretem a madarakat (piciket, nagyokat egyaránt.) Ebben közrejátszik az is (most egy kis személyes rész jön), hogy anyai nagypapám biológia tanár. Rengeteg időt töltöttem vele gyerekkoromban (azóta ritkábban jutok el hozzájuk), és Tata mindig sokat mesélt az állatokról, és a madarakról különösen is. Nyaranta sok gólya volt az udvarban, mert a környéken lévő beteg állatokat hozzá vitték, hogy meggyógyuljanak. De ápoltunk cinegét is :) Madarász táborba is jártam vele. Szóval sok az emlék, és sok a madár is. Ezért egyértelmű, hogy csatlakoztam én is :) A kihívás első témája a páva.

Nagyon örültem a pávának, mert annyira szép színe van ennek a madárnak. Kékes, zöldes, türkizes, teal-es. Szóval kell ennél több? Szerencsére van is egy nyomda mintám, amin páva tollak vannak (MoYou Pro XL 05) így egyértelmű volt, hogy mit fogok használni.


























A gyűrűs ujjamat kell csak picit magyaráznom. Nem vagyok biológus, szóval a rendes nevét nem tudom, de a gyűrűs ujjamra próbáltam szabad kézzel megalkotni a páva fején látható díszt. Illetve tollakat. Nem tudom mi a neve, de tudom hogy ott van, nézzetek csak utána :D Persze nem lett tökéletes, de nem érdekel, mert nekem nagyon tetszik ^_^



























A mutató és a kisujjamon lévő alap a Golden Rose Rich Color 108-as lakkja. Erre nyomdáztam a Catrice Holo In One lakkjával, amit a középső ujjamra is kentem. A gyűrűs ujjamon az alap a Golden Rose fehérje, erre szintén a Golden Rose feketével festettem a tollak szárait. A díszítésre pedig az itthon fellelhető összes Colour Alike zöld lakkot használtam, vagyis ezeket: 496, 501, 533, 544.

Végül pedig még egy fotó a maniról egy kis zölddel a háttérben :)


























Szeretitek a madarakat? Hogy tetszik a mani?


16 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Erről a Catrice holo kollekcióról lemaradtam. Úgy nézem, kár volt, mert nagyon szépek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Igen, tényleg kár volt, mert ez a holo lakk pl csodás :)

      Törlés
  2. Szép lett. ) Csodásak a színek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Igyekeztem minél pávásabbakat összeválogatni ^^

      Törlés
  3. Nagyon szép mani! :) A holo lakk is egy kis csoda!

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép lett. Én sem tudom mi a neve, de felismertem amit a gyűrűsujjadra festettél :D

    VálaszTörlés
  5. A gyűrűsujjadon lévő "képletet" azonnal felismertem, teljesen egyértelmű lett! Catrice holója varázslatosan néz ki, és az egész manikűr nagyon egyben van, harmonikus és szép.

    VálaszTörlés
  6. te jó ég, de gyönyörű ez a catrice lakk!!! ez kapható még?
    csodás a manikűr :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szép lakk tényleg, mostanában állandóan ezt használom :D Viszont sajnos már nem kapható... :/

      Törlés
  7. Nagyon szép lett! És külön tetszenek a lakkok, nagyon szépen összepárosítottad őket. :)

    VálaszTörlés
  8. Szép lett :) Nagyon nem vagyok oda a madarakért, nem szeretek semmit, ami repül, a labdát sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) És tetszik ez az összekapcsolás a madarak és a labdák között ^^

      Törlés