2015. január 20., kedd

Nail Stamping Challenge - Black & White


































Elérkezett a nyomdázós kihívás második állomása, amin a fekete és a fehér színt kellett valahogy társítanunk. Annyira izgatott voltam, hogy mit alkossak, nagyon élveztem végig. Persze először nagy gondban voltam, mert alapvetően az egyszerűbb megoldások híve vagyok, de mivel nemrég készítettem egy nagyon egyszerű fekete-fehér nyomdázós manikűrt, ezért nem készíthettem újra egy nagyon hasonlót. Így végül picit megbonyolítottam a dolgokat ;)

A körmömre először is fehérrel és feketével készítettem egy sima gradientet. Középen látszik, hogy szürkés lett a szín, de ez természetesen nem egy harmadik szín miatt van, hanem a fekete és a fehér keveredése miatt.


























Mondjuk én már ezzel is ellettem volna, annyira tetszett a körmeimen. De nemes egyszerűséggel fekete és fehér gradient nyomdázást készítettem rá. Csak éppen fehérrel nyomdáztam a feketére és feketével a fehérre.


























Nagy bánatomra persze a minta középen kicsit össze- és elmosódott, ami nem értem hogy miért van... Mindent ugyanúgy csináltam mint eddig bármikor. Na de mindegy is, azért a hüvelyk-és kisujjamon szép lett az átmenet, így azokról hoztam még egy képet :)



























Felhasznált lakkok: átmenetet a Golden Rose fehér (76) és fekete (35) lakkjával készítettem. Nyomdázni az Essence fekete és fehér nyomdalakkjával nyomdáztam. A minta pedig a MoYou Fashionista 11-es lemeze.

Hogy tetszik Nektek ez a manikűr? Ti hogyan kombináltátok volna ezt a két színt? 

30 megjegyzés:

  1. Rita, egy rugóra jár az agyunk, ilyet szerettem volna én is, csak chevron mintával, aztán berezeltem, hogy nem vagyok hozzá elég ügyes, ezért lett sakk! Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod, azért nekem sem lett tökéletes :) De a sakk nagyon bejött, tök jó ötlet!

      Törlés
  2. Nagyon szép az alap, és érdekes a minta, ügyes vagy. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Nekem főleg az alap tetszik azért ;)

      Törlés
  3. Hát ez nagyon tetszik, ha kicsit jobban ráérek, megcsinálom, de nem biztos, hogy mind a 10 körömhöz lesz idegzetem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Szerintem is érdemes megcsinálni, mert tök jó móka. Mondjuk bevallom, hogy nekem csak a bal kezemen volt ez, de azért így is megérte :)

      Törlés
  4. Hű, ez nagyon szuper lett! Én is hasonló koncepciót szeretem volna, csak barokkos mintával, de nem tudtam szépen felvinni, mindig elcsúszott. :( De a tied tényleg nagyon jó lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Olyan rossz. amikor nem sikerül valami szépen, átérzem :( És köszönöm :)

      Törlés
  5. Ez nagyon klassz lett! Vagány! :)

    VálaszTörlés
  6. Hát ez eszméletlen szép lett, kedvenc :))))

    VálaszTörlés
  7. Two gradients in one mani - that gives always great result :)

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó lett, elsőre én is ilyet terveztem, de mivel azonnal nem sikerült, mérgemben lemostam és egyszerűbbet választottam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, többen is írták ugyanezt :) Azért én sem voltam tökéletesen elégedett, de egynek elment :)

      Törlés