2014. június 5., csütörtök

Júniusi körömkihívás - 1. Glitteres


Elérkezett ez a nap is, részt veszek életem első köröm kihívásában :) Izgi. A dolgot Manna indította azzal a felhívással, hogy használjuk azokat a lakkjainkat, amiket alig, vagy soha nem használtunk. Mivel épp akkoriban nézegettem, hogy mennyi alig használt lakkom van, gondoltam jelentkezem. Az első téma a glitterek.






Nem volt nehéz lakkot választani, merthogy sok glitteres lakkom van, amiket alig használok. Aztán ahogy kutakodtam a lakkok között, észrevettem, hogy sikerült felhalmoznom három ugyanolyan lakkot. Ők azok:

Moyra 97; Essence cool breeze; Claire's ?



























Mindegyik annyira cuki, nem is értem, hogy miért nem használom őket :/ A Moyra például még soha nem volt a körmömön. Az Essence talán már kétszer volt. A Claire's pedig egyszer. Ha jól emlékszem. Viszont ez most egy remek alkalom volt, hogy kipróbálhassam őket. Sőt, ha már így hasonlítanak egymáshoz, érdemes őket összehasonlítani egy kicsit :) Alapnak a Flormar Blue Sky lakkját használtam, ami annyira de annyira szép *-*

és akkor sorrendben: mutató ujj - Moyra; középső ujj - Essence; gyűrűs ujj - Claire's




























Hasonlít tehát ez a három lakk, és mégis más :) A Moyrában elég nagy glitterek is vannak, és az egész inkább kékes fényű. Az Essence és a Claire's egészen hasonlít egymáshoz, mindkettő inkább rózsaszínes, sárgás fényű glitterekből áll. A különbség az, hogy a Claire's-ben egészen aprók a glitterek.

Hogy tetszik Nektek ez a manikűr?

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép :) Tetszik ez a kék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez a kék gyönyörűű :) Folyamatosan csak nézegetem D

      Törlés
  2. Tényleg nagyon szép! :) és örülök, hogy bevállaltad a kihívást :D :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a mani, és nagyon el tudnám képzelni egy libbenős nyári szoknyával vagy ruhával... Csak lenne már végre nyár :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj igen, nagyon jó lenne... Viselném is szívesen :)

      Törlés