2014. június 26., csütörtök

Kedvenc tavaszi lakkjaim

A naptár szerint már nyár van, és a vizsgáimmal is végeztem ma, szóval tényleg nyár van már. Viszont mivel az idő borús, sokat fúj a szél és esik az eső, ezért gondoltam hogy ma hozom ezt a bejegyzést. Már a tavasz utolsó napja óta tervezem megírni, de csak most került rá sor... Remélem azért így is tetszeni fog! :) Jöjjenek tehát a kedvenc tavaszi lakkjaim :)




























Moyra Gel Look 919.
Ez egy nagyon erős pink lakk, egészen apró ezüst csillámokkal (szinte nem is látszanak, annyira aprók.) Nagyon jól esett viselni tavasszal az élénksége miatt.

Lovely St. Tropez Nr 2., Nr 3.
Ezekről már írtam itt. A tavasz kihagyhatatlan selyemfényű lakkjai :)

Catrice - It's a PINKini World
Egy homoklakknak is be kellett kerülnie a kedvencek közé :) Idén tavasszal hódítottak a Moyra Sugar Sand lakkok, de nekem azok valahogy nem jöttek be. Ez a Catrice viszont annál inkább, annyira szép rózsaszín! Nagyon megszerettem, viszont sajnos már nem kapható :(

Barry M - Sugar Apple
Róla itt áradoztam már eleget :) Egyszerűen hatalmas szerelem! <3

Flormar 424.
Szerintem ez a legszebb menta lakk. Használtam is már manikűrhöz :)

Rimmel - How do you lilac it?
Amennyire nem szeretem a lilát, annyira meglepő, hogy milyen sokszor használtam az utóbbi időben ezt a lakkot! Igazi tavaszi pasztell lila :) Például itt díszítettem vele.

Flormar - Salmon Pink és Sky Blue
Ez a két lakk is tökéletes! A Salmon Pink valami eszméletlenül szép halvány barack. A Sky Blue pedig igazi ég kék.

Nektek mik voltak idén tavasszal a kedvenceitek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése