2014. június 5., csütörtök

Kedvenc kék lakkjaim

Petra nemrég megjelent posztja eléggé elgondolkoztatott arról, hogy nekem vajon melyikek a kedvenc kék lakkjaim. Nincs olyan sok lakkom még, hogy ki lehessen válogatni belőlük mondjuk 10 kedvencet. Úgyhogy úgy döntöttem, hogy kiveszem a kedvenc kékjeimet, és akárhány is lesz, azokat megmutatom Nektek :)

Annyit még hozzá kell fűznöm, hogy világéletemben piros lány voltam. Ez annyit jelent, hogy a piros lakkok (és a piros bármilyen árnyalata) bármikor jöhettek. Emlékszem, mikor a Vőlegényem vett nekem lakkot, és én választhattam a színt. És mondta, hogy mennyire tetszik neki az egyik kék. Én meg mondtam hogy háááát, szép is, de mégis a narancssárgát kérem. Valahogy olyan idegennek tűnt a kék. De ő persze mondta, hogy szép lehet pedig. Mindegy, maradt a narancssárga. De ez a beszélgetés, és az, hogy elkezdtem rengeteget (RENGETEGET) olvasni körömlakkokról, magával hozta azt, hogy csak megvettem az első kék lakkomat. Aztán a másodikat... Mára a helyzet az, hogy jobban szeretem magamon a kéket, mint a pirosat. Szóval jogosan jönnek most a kedvenc kék lakkjaim :)




























1. Barry M - Blue Grape: gondoltátok volna, hogy bekerül a listába egy Gelly Hi Shine lakk? :D Szóval viccet félretéve ez a legszebb kék lakkom *-* Itt már írtam róla részletesen, nem is ismételném most magam. A lényeg a könnyű kezelhetőség, a szuper fényesség, és a gyönyörű kék szín! Imádom.

2. Moyra Sand Effect No. 853.: Erről a lakkról még nem volt szó külön, de azt már írtam, hogy különösen szeretem a homoklakkokat. Ez is egy ilyen, ráadásul gyönyörű türkiz, sellős színben :)

3. Moyra Holographic No. 254.: ezt a lakkot már dicsértem Nektek régebben, és azóta is változatlan a véleményem. Nagyon szépek a Moyra holo lakkjai, mostanában fedeztem fel őket újra. Ha különleges lakkot akartok, akkor mindenképp vegyétek meg!

4. Lovely Baltic Sand Nr. 6.: újabb homoklakk. A Lovely méltán híres a homoklakkjairól. Nem is haboztam sokáig, gyorsan megvettem ezt a lakkot, amint megjelent. És jaj de gyönyörűűűűű. Üvegben mondjuk nekem jobban tetszik (hah :D) de felkenve is nagyon szép mély kék lakk lesz belőle.

5. Rimmel - Navy Seal: hogy ez milyen szép lakk!! Ráadásul különösen is szeretem, mert amikor felkeltette az érdeklődésemet, akkor már nem lehetett kapni/nem volt a boltokban. Szomorkodtam is, de egyik nap, amikor a Rossmannban jártam, az akciós kosárkában találtam belőle, úgyhogy jóval olcsóbban az enyém lehetett. Készítettem vele már manikűrt is itt.

6. Flormar - Sky Blue: ez a legújabb szerzeményem az összes közül. Illetve egészen pontosan ajándék, a névnapomra kaptam :) Annyira szép tavaszi szín! Mostanában kezdtem felfigyelni a Flormar márkára, eddig valahogy elkerülte a figyelmemet... De ez az új vonal, a Jelly Look, eddig nagyon bejön. Szóval örülök neki! :)

7. Essence - Edward: a végére került ez a lakk, mert már nem lehet kapni :( Nagy szívfájdalmam ez, mert ennek a lakknak annyira szép színe van, hogy még! Ráadásul szerintem nagyon jópofák ezek a Twins lakkok. Most egyébként nézegetem, és talán a Barry M Blueberry-je hasonló egy kicsit... Mindegy, a lényeg, hogy nagyon szeretem ezt a lakkot, a színét, az állagát. Mindenét. Már a blogon is láthattátok őt :)

Nektek melyik a kedvenc kék lakkotok? :)


4 megjegyzés:

  1. Én eléggé le voltam maradva ezzel a kék, Lovely Baltic Sand lakkal, csak pár hete szereztem meg, de tényleg zseniális!:) A Blue Grape meg vagy ezer éve kívánságlistás, ideje lenne beszereznem.:/ Örülök, hogy te is összegyűjtötted őket, olyan jó látni, másoknak mi vált be!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Blue Grape kötelező, de komolyan! Ha megveszed, mindenképp szólj, kíváncsi vagyok mit gondolsz majd róla ^^

      Törlés
  2. Hm, szerintem Neked való lenne a nyári körömlakkos videóban mutatott Moyra Bubble Gum lakk, Jelly Bean árnyalatban, az valami hihetetlenül szép! Emellett most egy Morgan Taylor kék lakkba vagyok szerelmes épp, a Rhythm & Blues nevűbe – nem tudok betelni vele *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, jó hogy felhívtad rá a figyelmem, lehet hogy elnézek a boltba ^^ :) Köszönöm!

      Törlés