2014. június 13., péntek

LUSH - Granny Takes a Dip

Itt az ideje az újabb posztnak. Bocsánat, hogy mostanában kicsit elhanyagolom a blogot, de sajnos nagyon sok vizsgám van, amik miatt nincs energiám írni. Viszont ma van egy szabad (magányos) estém, így gondoltam megosztom veletek az egyik legújabb Lush élményemet :) 

Az előzőekben már írtam, hogy kaptam egy kis csomagot a Lush nyári termékeiből tesztelésre. És legnagyobb örömömre ebben a csomagban volt egy fürdőgolyó is!! Azt tudni kell rólam, hogy nagyon szeretek néha fürdeni, és ha még egy extra fürdőkellék is van velem, akkor már is érdekesebb lesz a móka. Nézzük tehát most ezt a fürdőgolyót, a Granny Takes a Dip-et!






























Hivatalosan ezt írják róla:

"Színpompás fürdőgolyó vidám, fűszeres, citrusos illattal
Válaszd ezt, és pszichedelikusan örvénylő, habzó színáradat szórakoztat majd a gyömbértől, borstól és citromtól illatozó vízben. Egyszerűen csak dobd be e pompás bombát a meleg fürdőbe és csodáld, ahogy magja pezsegve feloldódik és sokszínűvé változtatja a vizet. Fűszeres, citrusos illata lelket önt beléd, a citromolaj felderíti a kedved, a melengető gyömbér és bors pedig fokozza a vérkeringést."

Rögtön egy félreértést szeretnék tisztázni: ez nem csinál nagy habot a vízben! A fürdőgolyók lényege inkább az, hogy egyrészt olyan illóolajok vannak bennük, amik megnyugtatnak, másrészt hogy olyan összetevőket raknak beléjük, amiktől hidratáltabb lesz az ember bőre. Itt is egy ilyenről van szó.

Nem voltak túl nagy elvárásaim egyébként ezzel a fürdőgolyóval kapcsolatban. Na és igen, itt máris ki kell térnünk a fürdő"golyó" kifejezésre. Ez ugyanis nem golyó, hanem egy sima, lapos, ööö fürdőkellék? Nevezzük így :) De ez nem vesz el semmit az értékéből.


Ahogy láthatjátok, nagyon jól néz ki az egész. Vidám, bohókás, igazán nyári. Az illata pedig valami csodálatos. Annyira frissítő, hogy huh. Sokat szagolgattam. 

És akkor jöjjön a lényeg! Meleg vízbe tettem be a golyót, ahol azonnal elkezdett pezsegni, és mindenféle színt lövelt ki magából. Ennek az lett a következménye, hogy a víz színe a fürdés végére sötét rózsaszín lett. Nagyon élveztem. A fűszeres, citrusos illat is bejött nekem, nagyon tetszett! Tényleg igazi nyári jóság :) A hatása annyi volt, hogy szépen hidratálta a bőrömet. És ez nekem elég is. A lényeg inkább az, hogy érdekessé tette a fürdést. Ezzel együtt volt benne ugyanis mindenféle szín, illat és miegymás. Szóval én nagyon élveztem! Ha tehetitek, mindenképpen próbáljátok ki! 


 Próbáltátok már fürdőgolyókat a Lush-tól?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése