2014. március 14., péntek

Ajakápolás - ahogy én csinálom

Kezdjük egy ténnyel: hideg időben az ember szája kiszárad. Pont. Pláne ha fúj a szél. Vagy ha esetleg éppen náthás. Olyan helyzetben vagyok, hogy az én szám ráadásul reggelre is nagyon ki tud száradni, és ilyenkor amikor elkezdek mosolyogni, a bőr össze-vissza törik. Ez elég undi, de ez van. Ráadásul amilyen hanyag vagyok, sokszor napokkal később kenem csak be, amikor már annyira fáj, hogy szinte csíp. Szóval a szám állapota, főleg most tél után elég rossz. De ez az én hibám. Szóval összekaptam magam (mondhatni muszáj volt) hogy változtassak ezen a helyzeten. És már nagyon rövid idő után is segített! Szóval csodadolgok jönnek az ajakápolással kapcsolatban :)




























Láthatjátok, hogy lesz itt Labello, TBS, és egy kis DIY dolog is ;)

Kezdjük az elején!
Nap közben, és általában mindig én a Labello termékeit használom előszeretettel. Ezeken azt vettem észre, hogy nem hidratálnak nagyon sokáig, de egy rövid táplálást azért adnak, ami nap közben - főleg télen - sokszor nagyon jól tud jönni. És hogy miért van belőle rögtön kettő? A kamillásat magamnak vettem még régebben, de a januári óriási leárazások alatt anya vett nekem egy Nivea ajándékcsomagot, és abban volt ez a rózsaszín. Aranyos, szóval ezt a kettőt felváltva használom.

A képeken ez nem látszik, de a "pearly shine" névre hallgatónak felkenve van egy nagyon diszkrét rózsaszínes fénye és csillogása, úgyhogy ha extrát akarok, akkor a kamillás helyett ezt kenem fel. A kamillásnak viszont nagy előnye a benne lévő kamilla. Ha arra vágyom, akkor azt használom. (Még szerencse hogy van kettő :D)




És ez a két termék elég is lenne, gondolhatnánk, de most jön a turpisság! Merthogy sajnos nem elég. Kell az extra táplálás, és az extra hidratálás. Ami hosszan tart. Illetve sokáig. És itt jön a képbe a maradék két termék. És az egyik DIY, úgyhogy most egy kis receptet is kaptok ^^

Szóval jöjjön a mézes olívaolajos ajakradír!

igen, igen, annyira szépen írok, hogy a radír már-már "radÁr"-nak olvasható :D





























Ez a recept nem az én találmányom. Az interneten keresve viszont ezt a receptet találtam meg a legtöbbször, szóval ezt készítettem el én is. Nem kell hozzá más, csak:
  • kristálycukor (lehet barna is)
  • méz
  • olívaolaj
Mondjuk szerintem nem történik katasztrófa, ha kimarad az olívaolaj, de érdemes tenni bele. A cukor gondoskodik az alapos radírozásról.  A méz és az olaj pedig a táplálásról.
Az a lényeg, hogy egy jól záródó tégelybe tegyétek bele az elkészült kencét. A mennyiségek pedig attól függnek, hogy mennyi radírt szeretnétek készíteni, valamint hogy mekkora tégelyetek van. Én két evőkanállal tettem bele mindegyik hozzávalóból, és így lett egy kis üveg radírom, ami sok-sok ideig elég lesz. Heti egyszer, kétszer használjátok nyugodtan. Én eddig kétszer használtam, és nagyon meg vagyok elégedve vele! Alaposan radíroz, és érzem ahogy közben táplál is. És a legjobb benne, hogy nem baj ha a szádba megy, vagy lenyalod, vagy bármi, mert tényleg csak természetes dolgok vannak benne (ráadásul olyanok, amiket egyébként is fogyaszt az ember :)) 

És ezzel el is érkeztünk az utolsó termékhez, ami a The Body Shop áfonyás ajakvaja. Sokat gondolkoztam, hogy az epreset vegyem-e meg vagy az áfonyásat, és végül az utóbbi mellett döntöttem, pusztán mert ez limitált. 





























Ez a termék is megéri az árát! Este bekenem vele a számat, és reggelre szuper jó lesz. Nap közben én nem használom, mert bele kell nyúlni, és ez nem túl higiénikus. Valamint lassan szívódik be, és nem szeretnék nap közben várni arra hogy végre beszívódjon. Éjszaka úgyse használom a számat, reggelre pedig ez a kis aranyos nagyon szépen elvégzi a dolgát! Ja és még egy adalék: az ízétől nem kell félni, nagyon édes :) (persze nem kell lenyalogatni, de nem baj ha mégis kicsit bemegy a szádba.)

Hát ez az én kis rutinom, nekem nagyon bevált. Nem használom régóta a radírt, de tényleg nagyon jól teljesít! Ahogy az ajakvaj is. Az egyéb ajakápolók meg teszik a dolgukat napközben. Szóval most minden porcikám nekik örül :)
Ti használtok ajakradírt? Milyen termékeket használtok az ajkatok ápolására?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése