2014. március 21., péntek

Lush - BB seaweed

Egy olyan termékről lesz most röviden szó, amit csak mintába kaptam a vásárlás mellé. Bementem a Lush-ba, és az arcpakolások iránt érdeklődtem. A lány a Love lettuce-t ajánlotta elsősorban, amit meg is vettem. Ezt a kis BB seaweed-et pedig ajándékba kaptam hozzá. Azóta el is fogyott, úgyhogy most bátran írok róla. Jöjjön hát!
 

Ő az. Ilyen kis aranyos, pici dobozban volt. Szeretem ezeket a tartókat, egyre inkább. Régebben csak a pumpás termékeket szerettem, de mostanában meg egyre jobban ezek tetszenek. Változnak az ízlések :)
Szóval a pakolás két használatra volt elég. Lássuk először, hogy mit írnak róla a hivatalos weboldalon:
"Tengernyi enyhülés a meggyötört bőrnek
Férfiaknak készült, de a nők is imádni fogják. Puhítja, hűsíti és nyugtatja a kipirosodott bőrt. A méz, a tengeri moszat és az aloe vera lágyít és nyugtat, miközben az olívaolaj táplálja a bőrt. A rózsakivonat és a friss rózsaszirmok csökkentik a bőrpírt, a rozmaringolaj pedig regenerál. Mindezt kaolin, darált mandula és kölespehely tarja össze – így amikor lemosod az arcpakolást, gyengéden át is radírozod a bőröd, és megszabadulsz az elhalt hámsejtektől.
Mindenkinek nagyon jót tesz, akinek érzékeny a bőre – és egyszerűen fantasztikus hatással van az olyan arcra, amely nap mint nap kénytelen elviselni a borotválkozás megpróbáltatásait, és ezért időnként nagy szüksége van a hűsítő ápolásra."


Amit én kifejezetten éreztem is a használat közben és után:
  • az olívaolaj tényleg táplálta a bőrömet. Jót tett a szárazság ellen!
  • a radírozó része is bevált, a darált mandula meghozta a kívánt hatást :)
  • és végül a hűsítés is bejött, amit én leginkább az aloe vera hatásának tudok be
Két megjegyezni való van még a dologgal kapcsolatban. Az egyik az, hogy nagyon gyorsan szárad, szóval szerintem érdemes nedves bőrre felvinni. A másik pedig, hogy míg fent volt az arcomon, én éreztem egy enyhe tenger szagot (azért írom szagnak, mert én komolyan éreztem benne a hal szagát is...). Ez persze nem okozott gondot, csak kicsit furcsa volt. De gondolom ez meg a tengeri moszatnak köszönhető.

Összességében tehát beváltotta a hozzá fűzött reményeimet. Az árát sem tartom nagyon vészesnek. Mindenesetre én nem venném újra, mert ennél jobbakat is találtam már a Lush háza táján.

 Ó, és a képek :)



és igen, az ott egy nagy-nagy moszat darabka (szóval csak az használja, aki bírja az ilyesmit. Én szóltam!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése