2014. március 17., hétfő

Tavaszi kívánságlista

Most, hogy már tényleg ideért a tavasz, és rügyeznek a fák, süt a napocska, és pasztell rózsaszín a körmöm is, elérkezett az ideje annak, hogy írjak egy listát. Amin életbevágóan fontos dolgok lesznek. Merthogy ezeket, vagy ezekhez hasonlóakat szeretnék. Szóval jöjjön a tavaszi kívánságlista!

Kezdjük a körömlakkokkal, mert azokból van a legtöbb :)























Edina posztja óta vágyom a Golden Rose Holiday kollekciójának a legújabb tagjaira. Először nem tetszettek ezek a lakkok, nagyon nem, de annyit nézegettem róluk képeket, hogy most már kellenek. Menthetetlen vagyok.
Az IsaDora tavaszi homoklakkjait nézegetem már január óta, és nem tudom őket kiverni a fejemből... Komolyan, annyira szépek a színek, és még homok lakkok is! Nem hiszem hogy hosszú távon tudnék ezek nélkül élni ^^
A végére a Models Own pasztell lakkjait tettem be, de igaziból bármilyen pasztell lakknak örülnék. Most épp a Moyra pasztell színeit próbálgatom, és eddig elég jól teljesítenek. De csábítónak tűnnek ezek a Models Own lakkok is :)

Jöjjenek a mindenféle test-és arcápolási termékek!






















Ezekből csak kettőt válogattam össze.
A The Body Shop áfonyás testradírjára azóta vágyom, mióta először beleszagoltam a boltban. Mintát már kaptam is belőle, el is fogyasztottam becsületesen. És olyan jó volt! Az a tapasztalatom, hogy nekem a TBS radírok közül a géles állagúak jönnek be, és ez is ilyen. Szóval kell. Valamint limitált. Tehát duplán kell :D
A Lush ezen termékével szintén mintában találkoztam, és olyan sokat kaptam, hogy még mindig megvan a fele. De ezalatt a pár hét használat alatt nagyon megszerettem. Szóval ha elfogy a minta, akkor kell a teljes kiszerelés is :)

Ééééés a ruhák!

Ruhák közül mindig is nagyon sok tetszett. De ezekkel valahogy úgy vagyok általában, hogy nincsenek konkrét elképzeléseim (tehát márka, meg ilyenek.) Egyszerűen csak megtetszik egy fazon, vagy egy ötlet. Ez a négy darab is ilyen.
Az első narancssárgás-pirosas hosszú szoknya nagyon nagyon tetszik, kell egy ilyen! Szeretem benne hogy egyszínű. Talán találhatok ilyet.
A sárga hosszított pulóver is nagyon menő szerintem, tetszik benne hogy mustársárga, és hogy fel lehet venni egy feszülős nadrággal. Szeretem az ilyet, szóval egy hasonló kell.
A harmadik képen lévő fekete ruha szerintem nagyon cuki. Nem is magyarázom tovább :)
Az utolsó szoknya pedig két dolog miatt is kell. A hossza miatt, és a minta miatt. Persze nem kell pont ugyanez a minta, de szeretnék valami mintás hosszú szoknyát :)





















Itt kell említést tenni a cipőkről is. Általában nem tudok vágyakozni egy cipőre sem (tudom, velem van a baj), de ezek most megdobogtatták a szívemet.
Ez a szandál nagyon szép, egyszerre elegáns és laza is. Szóval szeretném :)
És hát kell egy mintás tornacipő is. Nagyon szeretem az ezekhez hasonlókat, egyszer volt is egy virágos tornacipőm, de egy nyár alatt szétjártam. Kell valami tehát, ami betömi az űrt, amit hagyott.

És végül jöjjön az új mániám, az illatos gyertya!






















Menthetetlenül beleszerettem ugyanis a jó minőségű és kellemes illatú gyertyákba. Legújabb szerzeményem egy Bomb Cosmetics-es grépfrútos gyertya, és nagyon szeretem. Megbízható ez a márka, úgyhogy megéri az árát. (Najó, erre még magamat is rá kell beszélnem igaziból.) Itt most a teljesség igénye nélkül összeválogattam öt darabot, amik tetszettek, de igaziból bármelyiknek nagyon örülnék ^^

Hát ez az én mini tavaszi kívánságlistám :) Remélem sikerül egy-két dolgot megszereznem/megkapnom belőle! :)

2 megjegyzés:

  1. a lakkokból majd szívesen kérek ám kölcsön ;) (és rájöttem hogy nekem tényleg végem lesz, ha egyszer Pestre kerülök...) a cipők tetszenek még nagyon!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt gondoltam hogy a lakkokból kérsz, így is készültem ;) Hát még a ruhák!!

      Törlés