2014. március 7., péntek

Pénteki manikűr

Ma csak egy rövidke posztot írok nektek, mégpedig a mai körmeimről. Hát ez elég hülye mondat lett :D 

Már három napja nem volt semmi a körmeimen (katasztrófa), de ma szerencsére megihletett ez a szuper videó. Nem tudom hogy ismeritek-e MissJenFABULOUS-t, de ha nem, akkor nézzétek meg a videóit! Nagyon jókat készít, és nagyon egyszerűeket. Én nagyon szeretem :) Szóval ebből a videóból a második nagyon megtetszett, és ezt készítettem el :)


kicsit tré a körmöm mellett a bőr, bocsi :S































Szóval ma ez van a körmeimen, és nagyon tetszik :) Az elkészítése is borzasztó egyszerű. Felkenünk egy bármilyen színű réteget, arra egy glitteres fedőlakkot, arra pedig egy mattitó fedőlakkot, és tádámm! Kész is :)

A felhasznált lakkok pedig ezek:



























Rimmel Salon Pro 411 Navy seal
Lovely Blink blink csillámos fedőlakk (fogalmam sincs hogy hányas, csak ez volt az üvegre írva)
Lovely matt fedőlakk

Hajrá lányok, legyetek kreatívak! :)

4 megjegyzés:

  1. fáj a szívem, hogy nincsenek ilyen lakkjaim... legszívesebben szaladnék máris a boltba, de sajnos nem lehet :( nagyon jól néz ki!! :) ja és megnéztem a videót, és odavagyok az összesért ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pont ez a lényeg, hogy más színekkel is működhet! :) Próbálkozz, és mindent mutass meg! :)

      Törlés
  2. Ez nagyon jó!! :) Én is nagyon szeretem az egyszerűen elkészíthető dogokat, mert kevés a türelmem. Én általában körömnyomdát használok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)) Én még soha nem használtam körömnyomdát, de érdekel az a technika is. Majd egyszer biztos kipróbálom :)

      Törlés