2014. március 10., hétfő

Moyra holographic 252, 253, 254

Még régebben (persze mi számít réginek, ezt pl két hete) vettem ezeket a holo lakkokat a húgomnak. Őszintén szólva nem is értem, hogy miért nem magamnak vettem, és miért nem előbb. A lila lakkról már írtam itt, és most jöjjön még három szín! Nevezetesen a nude, a zöld és a kék. 

252, 253, 254 - a pontos sorrend































Szóval ők a kis szépségek, akik nem az enyémek, de szerencsére kipróbálhattam őket. 

Sok újdonságot nem lehet róluk leírni. Szuper könnyű használni az ecsetüket, szépen fednek, de kell belőlük a két réteg. Ha nem várunk a két réteg felkenése között eleget, akkor bizony a második réteg felszedi az elsőt, ami nagyon bosszantó tud lenni. Úgyhogy türelmesnek kell lenni, és ügyeskedni kell. Ezen kívül annyi még, hogy ha valaki különleges körömlakkot szeretne, akkor mindenképp ezeket szerezze be! Itt például meg is lehet rendelni őket.

napfényben

árnyékban


mesterséges fényben



























Még a színekkel kapcsolatban lenne egy kis megjegyezni valóm. A képeken is látszik (és a valóságban is így volt), hogy a zöld és a nude nagyon hasonlít. Illetve nem is ez a jó szó, mert azért látszik hogy melyik melyik, de egyiknek sincs valami domináns színe. Szemben mondjuk a kékkel, ami egyértelműen kék. Éppen ezért nekem a kék tetszett a három közül a leginkább, mert annak volt a legteljesebb a színe. Viszont amikor este lett, és sötét, és csak mesterséges fény világította meg őket, akkor a nude valami egészen szép színt adott, és akkor nagyon megtetszett. Érdekes, hogy ezt a szépségét szerintem nap közben elveszti. De ez az én bajom, nem is értem miért elégedetlenkedem :)

Ígérem, hogy nem írok többet ezekről a lakkokról, mert már a csapból is ezek folynak (jaj, tejóég, milyen jó lenne!! *-*), de gondoltam még utoljára megmutatok egyszerre hármat is :) Lehet gyönyörködni és kenegetni bátran a körmökre!

4 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Lehetséges hogy elhangzott már az információ, de én csak most bukkantam rá a blogodra (szuper klassz!) és érdekelne, hogy hol sikerült beszerezned ezeket a lakkokat.
    Én eddig egy helyen találkoztam ilyen állvánnyal és ott azt mondta az eladó hölgy, hogy ezek egy több évvel ezelőtti kollekcióból valóak. :D Tudtam, hogy nem szabad hinnem neki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát tényleg nem kell hinned neki! :) Budapesten a Ferenc körúton van a Moyrának egy üzlete, én oda mentem eddig mindig, ha ilyen lakkot akartam. De ha nem vagy pesti, akkor a http://moyrashop.hu/ oldalról lehet rendelni is :) Vidéken nem tudom hogy hol van ilyen... Remélem segítettem!

      Törlés
  2. Nekem a kék a kedvencem ezek közül. :)

    VálaszTörlés