2014. március 12., szerda

The Body Shop mangós testradír

Igen, igen, hölgyeim (és uraim?) egy újabb testradír következik. Vessetek meg, de én ezeknek a mindenféle radíroknak nem tudok mostanában ellenállni. Ma egy olyan darabot szeretnék megmutatni, ami nagyon régóta motoszkál a fejemben. Viszont azt előrebocsátom, hogy kétesek az érzéseim. A mai főszereplő egy mangós testradír a TBS-től!





























Ez tehát a mangós radír. A boltban már a megvétel előtt is többször szagolgattam, mert az egyik fontos tulajdonsága az, hogy nagyon nagyon jó az illata. Mondjuk soha nem láttam még igazi mangót, pláne nem szagoltam igazit, de ennek nagyon jó gyümölcs illata van. (A TBS valahogy nagyon ügyes az illatok terén...) Ez csak az 50 milis kiszerelés, mert nem akartam rögtön a nagyot megvenni. Hátha nem tetszik annyira. És milyen jól tettem!

Semmi gond nincs egyébként vele. Ez a radír egy cukorradír, ami annyit tesz, hogy cukor darabok vannak benne, és ezek a bőr melegétől, és a dörzsöléstől felolvadnak. Ez alapvetően tetszik. Az is tetszik, hogy van benne mangómag-olaj. De nekem valahogy nem tetszett a működése. Ugyanis radírozás után egy olajos réteget hagy maga után, és ez nekem nem volt olyan jó érzés. Aztán egy ideig nem is használtam, gondoltam majd valahogy úgyis elfogy. De aztán hallottam egy hírt Bikira Ronitól, hogy ezt a radírt száraz bőrre ajánlják felvinni, és csak utána lemosni. Később ezt a boltban is megerősítették az eladók, úgyhogy gondoltam kipróbálom. Így már tényleg jobb volt! De így meg nekem nagyon sok kellett, hogy elég legyen a lábamra. Szóval arra jutottam, hogy így - legalábbis nekem - nem gazdaságos.

Szóval ezért vagyok gondban. Hogy most szeressem-e, vagy ne szeressem. Komoly baj, érzitek :D Jöjjenek a képek!






























Szóval az illata miatt imádom, és csak ezt használnám, de valahogy nekem nem jött be a használata. (Persze lehet hogy én vagyok a béna o.O) Mindenesetre nem száműzöm őt, lehet hogy a nyáron a kis kiszerelés jól jön majd mégegyszer :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése